Черен списък на хотелите в България!

  • 377 622
  • 1 807
# 1 725
Аугуста Спа Хисаря.
Започвам с това, че резервирахме в последния момент за посрещане на Нова година и нямахме много опции - всички набелязани места бяха заети. Подлъгани от снимките в сайта тръгнахме и на място разбрахме, че базата е доста амортизирана. Решихме да не си разваляме почивката, но стаята също беше потрес - двуспален апартамент представляваше хол с разпънат диван и една спалня с двойно легло. Добре че децата нямат претенции за леглото, ние с мъжа ми посмъртно нямаше как да се съберем на разпънатия диван.
Меню: блок маса. Блъсканица. Да, не са виновни от персонала на хотела за навалицата, но липсваше всякаква организация. Питам - ще има ли още от пилешките пържоли? Нервният готвач измърморва: де да знам и се врътва в кухнята. Някакви хора тичат с чинии, все едно са на състезание. Голямото ми дете го стъпкаха пред автомата за сокове, той просто се беше наредил за вода и накрая се отказа...
При настаняването ти определят мястото в ресторанта - бяха объркали общата бройка и не стигаха две места, съответно другите не искаха да направят компромис и децата вечеряха седнали в нас... Новогодишната програма беше в стил Хачо Бояджиев 92-ра, но малката се забавлява, та нас кучета ни яли.
Спа центърът - имало е някога замисъл, но трябва да се направи сериозен ремонт. Дъното на басейна се е отлепило, като стъпиш и се усеща доста неприятно на бабуни. Детският басейн пък е грапав - да, разбирам идеята, не е хубаво да се пързалят децата, но повечето излязоха изподрани... На всичкото отгоре абсолютно нито веднъж не видяхме спасител или човек, който да вкара малко ред - изрично бяха забранени скоковете в басейните, но никой не се съобразяваше и редовно се чуваха разправии.
Хигиената в никакъв случай не беше на добро ниво, много още може да се желае.
Детският кът е някаква смехория - басейн с топки и място за катерене. Има и гейминг стая, където половината съоръжения не работеха, но нямаше надпис - просто ти гълтат жетона и дотам. Питах на рецепция - уж не знаели.
Втори път не бих си го причинила, това място не си струва парите, също и звездите.
Виж целия пост
# 1 726
Спа хотел Св. Иван Рилски в Банско. Хотелът няма шумоизолация!!!! Всичко се чува и е невъзможно да спите и да си починете!!!!!!! През 2023 г. е абсурдно това да е "почивка". С мъжа ми пътуваме доста и не бях попадала на такъв хотел досега?! Спа-то НЕ отговаря на капацитета на хотела и при пълен хотел ако искате да използвате спа-то няма свободен шезлонг около басейна, на който да легнете, а в басейна хората са почти един върху друг!!!!
Виж целия пост
# 1 727
Спа хотел Св. Иван Рилски в Банско. Хотелът няма шумоизолация!!!! Всичко се чува и е невъзможно да спите и да си починете!!!!!!! През 2023 г. е абсурдно това да е "почивка". С мъжа ми пътуваме доста и не бях попадала на такъв хотел досега?! Спа-то НЕ отговаря на капацитета на хотела и при пълен хотел ако искате да използвате спа-то няма свободен шезлонг около басейна, на който да легнете, а в басейна хората са почти един върху друг!!!!

Напълно се припокрива и с моите впечатления.
На мен и храната не ми допадна. Освен това анимация за деца практически няма.
Виж целия пост
# 1 728
Направих резервация чрез Групово за апартамент в Астрея делукс Хисаря за 5 дни със закуска, обяд, вечеря и релакс център. Не смятам, че за цената от 900 лв за двама души през м. март съм искала да мина тънко. Исках да ни е комфортно. Резервацията е направена на 05.01.23 за 19.03.23 г. по телефона, като съм продиктувала номерата на ваучерите, за да ми се гарантира резервацията. Пристигаме, представяме ваучерите. Рецепционистката е удивена, обажда се по телефона- твърдят, че не сме им се обадили изобщо. Четат ми указанията най горе на ваучера, защото аз сигурно не съм ги прочела, а може би съм неграмотна!... Рецепционистката си рови в телефона, заявява, че въобще няма обаждане от моя номер. И аз ровя - историята на обажданията ми е изтрита от 27.01. ,на нейния телефон - също, но тя е права, а аз съм виновна. Искам си парите обратно - не може- те са в Групово. От Групово не отговарят на телефоните- извън работно време са, не ги интересува. Рецепционистката ми "съчувства" - казва, че ще ни настани за 2 дни вместо за 5 и после ще ни премести. "Опитва се" - системата "не приема " резервацията. Обажда се на камериерките - казват, че са изчистили АП.3 и 5, тя пита за 4. Може да ни настани в 4, но сутринта там ще "дойдат едни хора". Може да ни предложи къща за гости. В безизходната ситуация се съгласяваме. Така много"любезно" вместо апартамент с две стаи и на място пълен пансион и релакс- получаваме таванска стая 2х3 м2, на 15 мин разстояние, което трябва да повтаряме 3 пъти на ден и релакс център на същото разстояние, откъдето трябва да си отнесем мокрите бански и да си ги сушим на корниза на пердето в стаичката, защото друго място няма. Намирам си фактурата за телефон от м.януари - номерът на рецепцията на Астрея делукс фигурира там - даже два пъти, снимат го, "съчувстват ми". Според тях "случват се такива работи". Запомнете АСТРЕЯ ДЕЛУКС - във всички платформи са, а това са само 8 апартамента.
Виж целия пост
# 1 729
rdy62, комуникацията е хубаво да тече в писмен вид. Особено потвърждението на резервация.
Виж целия пост
# 1 730
Аз за това винаги изисквам потвърждението да ми е по имейл.
Виж целия пост
# 1 731
Трябваше да се свържете и с Групово, за да им съобщите за проблема. Щом резервацията е през тях, те също носят отговорност.
Виж целия пост
# 1 732
Spa Hotel Persenk

Персоналът е любезен и отзивчив, но отдавна звездите на хотела не трябва да са пет. Личи си, че не е обновяван сигурно от самото начало.

Мазилките са стари, плочките на места напукани, по дивана лекета, дупки от цигари, дребни мизерни неща, за които явно никой няма да се погрижи скоро.

В спа зоната беше хладно, водата в джакузито мътна, дъното на детския басейн се ронеше. Парната баня също не беше затоплена. Служителите, работещи на спа рецепцията май бяха доста отегчени, винаги ги намирахме седящи по столовете и със забучени глави към телефоните си.

Всичко по-горе може да се преглътне до някъде, но не и храната. Закуската беше потресваща. От най-мизерната! Изобщо нямаше голям избор на храна.

Храната, която се предлага срещу заплащане също беше ниско качество. Стари продукти, кой знае от кога претоплени. Детските столчета за хранене също бяха много мърляви.

Всичко е многоооо далече от 5 звезди.
Виж целия пост
# 1 733
Колко жалко за Персенк! Беше ни любим хотел, но не сме ходили там повече от 5 години (всъщност откакто направиха воден парк към хотела). Закуската и храната бяха чудни, особено закуската - домашна баница, бухтички, голям избор допълнителни продукти. В хотела беше чисто, топло, спа-то беше хубаво. Явно нещата генерално са се променили.
Виж целия пост
# 1 734
Ами, много е западнало, ако беше 3* хотел честно казано нямаше да обърна внимание, но някак човек отива с малко по-големи очаквания.

Според мен всичко това се дължи на малкия брой посетители принципно , за уикенда дойде огромна група (фирмено) и се надявах да има подобрение на храна за закуска, но уви…

То просто за тези пари човек може да отиде на други, много по-хубави хотели, конкуренцията е голяма и явно не могат да се справят с нея.

И да отбележа, че бяхме във вип апартамент, ами нямаше нищо вип, ама айде. 😀
Виж целия пост
# 1 735
И 1 звезда да е хотела - пак е неприемливо да е мръсно, неподдържано и екстрите да не отговарят ...
Виж целия пост
# 1 736
Spa Hotel Persenk

Персоналът е любезен и отзивчив, но отдавна звездите на хотела не трябва да са пет. Личи си, че не е обновяван сигурно от самото начало.

Мазилките са стари, плочките на места напукани, по дивана лекета, дупки от цигари, дребни мизерни неща, за които явно никой няма да се погрижи скоро.

В спа зоната беше хладно, водата в джакузито мътна, дъното на детския басейн се ронеше. Парната баня също не беше затоплена. Служителите, работещи на спа рецепцията май бяха доста отегчени, винаги ги намирахме седящи по столовете и със забучени глави към телефоните си.

Всичко по-горе може да се преглътне до някъде, но не и храната. Закуската беше потресваща. От най-мизерната! Изобщо нямаше голям избор на храна.

Храната, която се предлага срещу заплащане също беше ниско качество. Стари продукти, кой знае от кога претоплени. Детските столчета за хранене също бяха много мърляви.

Всичко е многоооо далече от 5 звезди.

много добре описано, бях скроо
Виж целия пост
# 1 737
Посетихме така наречения Комплекс Галерия в Копривщица.Нищо общо с рекламата .Никъде не ви казват, че ресторанта в който се сервира обяда и вечерята е през три улици калдъръм, настаняват ви в къща, която е през четири къщи от къщата с басейна.Ако сте с дете просто не ви виждам, как ще се ползва басейн и ресторант! СПА-то работи от 10.00ч. сутринта до 18.00ч., ние пристигнахме в 17.30ч и ни отказаха да ползваме басейна!За наш "късмет" взе, че спря водата.Този хотел не разполага с независим източник на вода! Уж "престижен хотел".Коментара на рецепцията беше, че аварията била голяма, не може да се ползва басейн, но няма клауза в офертата за връщане на пари! Ресторанта е пълна пародия!Обслужването е пълна скръб - три пъти напомняхме на сервитьорката че имаме и десерт за да донесе двата банана! Стаята е ниска, схлупена без тераса ,а от прозореца  нищо не се вижда , освен керемидите на съседна постройка.Не ходете там - пълни обирджии!
Виж целия пост
# 1 738
Да бяхте прочели информацията в сайта. Написано е, че изхранването се осъществява в заведение на 200 метра. Отделно е описано, че има 3 сгради, къде има басейн и къде ще бъдат закуска, обяд и вечеря.
Виж целия пост
# 1 739
Оставете отзивите и в сайта, където се предлага този хотел, за да може да ги видят повече хора...
Мои познати ходиха мин.година и отзивите им бяха същите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия