Черен списък на хотелите в България!

  • 378 143
  • 1 807
# 225
Не ми хареса на мен х.Фея, кк Чифлик - защото храната беше еднообразна и безвкусна. Настаниха ни на последния етаж с количките. Басейна не беше чист. И като капак имаше ваучери, а те дори не си направиха труда за клиентите с редовни цени да им направят някакъв жест, за да им върнат разликата или други подобни неща...
Това, което ми хареса бяха стаите им, добро обзавеждане, отговарящо за повече звезди.
Не ми хареса като цяло курортното селище, няма къде да се разхождаш с бебета, само и единствено една улица, която е главен път за всички хотели - голям трафик от коли...
Това за ваучерите не го разбрах - какво от това че сте били с редовни цени? Аз пък щях да се издразня на различно отношение към хората с ваучер. И вие като сте искали - да сте си взели ваучер като претендирате за връщане на разликата.....
Виж целия пост
# 226
Забавлението е поне да се разходиш с бебешки колички (не покрай фучащи коли по улицата) и да не ги мъкнеш 3 етажа нагоре на гръб...
За ваучерите ги пуснаха много по-късно за нашия период, ние бяхме предплатили вече.
Като всеки си преценява, на мен не ми харесва. За това сме различни хора- едни харесват едно други друго. Аз съм била обективна - какви са +, какви са минусите. Цена - качество/храна не отговаря за категорията.
Виж целия пост
# 227
Забавлението е поне да се разходиш с бебешки колички (не покрай фучащи коли по улицата) и да не ги мъкнеш 3 етажа нагоре на гръб...
За ваучерите ги пуснаха много по-късно за нашия период, ние бяхме предплатили вече.
Като всеки си преценява, на мен не ми харесва. За това сме различни хора- едни харесват едно други друго. Аз съм била обективна - какви са +, какви са минусите. Цена - качество/храна не отговаря за категорията.
След като си посочила и плюсове, не е необходимо чак в черен списък да слагаш хотела. И пак казвам, това че няма място за разходка с бебешки колички /защото иначе има места за разходка, различни от шосето/ не е проблем на хотела, а на инфраструктурата на населеното място. И за да не изпадаш в подобни ситуации, имай в предвид, че останалите села в този регион /Троян, Тетевен, Трявна/ също имат една главна улица.
Виж целия пост
# 228
 Simple Smile Има си тема за бял списък там хвалете. Това, че съм обективна, че ми е  харесала стаята- е едно единствено нещо. Минусите са поне в пъти повече за хотела конкретно. Усмихнат ден
Виж целия пост
# 229
В хотел Фея пък на нас точно храната ни хареса най-много.
Обзавеждането не ми хареса, но това не е най-важния критерий, по който си избираме хотел.
Обслужването е типично за района- мудно и отнесено.
Но водата е хубава, а и изборът там не е голям.
Виж целия пост
# 230
В хотел Фея пък на нас точно храната ни хареса най-много.
Обзавеждането не ми хареса, но това не е най-важния критерий, по който си избираме хотел.
Обслужването е типично за района- мудно и отнесено.
Но водата е хубава, а и изборът там не е голям.
Подкрепям на 100 %! Само обзавеждането много не помня какво е, но със сигурност стаята ни беше по-широка от стандартните двойни стаи.
Виж целия пост
# 231
НЕ ХОДЕТЕ В Х-Л „МЕДИТЕ” (САНДАНСКИ) ЗА НИЩО НА СВЕТА!!! Пиша тук, за да изразя огромното си разочарование от х-л „Медите” (гр. Сандански). Отвратително отношение към гостите, псевдо „СПА” (сауна в която се събират буквално само 3ма човека, студена йодна стая, както и една неутоплена стая направена на фитнес), и притенциозен ресторант в който се натровихме.

Подариха ми ваучер за двама, включващ 2 нощувки със закуски + два масажа на цяло тяло, един хидромасаж и безплатно ползване на басейн, сауна и фитнес в хотела. Тъй като сме с ваучер ни настаняват не в сградата на СПА хотела, а в друга над нея, т.нар. „Апарт Хотел Медите”, без топла връзка със СПА-то. Дадоха ни едни листчета (нещо като купони), срещу които би трябвало да си получим закуската и съответно спа процедурите.
На другата сутрин отидохме в ресторанта да закусим. С влизането видяхме, че има нещо като шведска маса, но тъй като на нашите „купони” пишеше, че закуската ни представлява „сух пакет” и ще си я получим от сервитьорката, просто седнахме и зачакахме. След малко се появи един сервитьор, който в момента, в който разбра, че сме с ваучер, заяви, че не можем да закусваме в ресторанта, а трябвало да слезем долу в бара. Барът на хотела представлява нещо като кафене, което беше абсолютно пусто. Т.нар. „сух пакет” включваше филия хляб с кашкавал и парче от най-евтината шунка на света + една ябълка. Както и да е - преглътнахме този момент, окрилени от мисълта, че цял ден ще прекараме в СПА центъра.

Веднага след като закусихме, се насочихме към спа-то, за да си запишем часове за масажите, които ни влизат във ваучера. Като дойде време да си ползваме масажите, помолихме за хавлии от рецепцията. Служителката на хотела ни заяви, че в момента нямали кърпи и не можела да ни предостави такива. При въпрос от наша страна с какво се предполага, че трябва да отидем в спа центъра и да ползваме процедури, басейн, сауна и т.н., тя отговори, че ако желаем, можем да ползваме кърпите от стаята си. Предполагам сами се досещате, че ако бяхме ползвали кърпите от стаята си, след това нямаше да имаме кърпи в стаята.
Повиках Управителката на хотела (мисля, че се казваше Ани Тодорова), за да обсъдим това неудобство. Тя обясни, че ако имаме записана процедура в спа-то, то тогава ще ни дадат кърпа оттам. Незабавно слязох в спа-то, за да си поискам въпросната кърпа, при което бях посрещнат с въпроса: „Вие от спа хотела ли сте или от апарт хотела?”. Тук вмъквам едно уточнение, че всички гости на СПА хотела ползваха ХАВЛИИ, а не КЪРПИ, и за тях винаги се намираха свободни хавлии. На въпроса от моя страна какво значение има това, служителката малко се смути и обясни, че така им било наредено. Така или иначе тя отново ме върна към рецепцията, твърдейки, че кърпите се взимат от там. Повиках Управителката отново и й обясних как е протекъл разговорът ми със служителката от спа центъра. Вместо да се извини (без да и мигне окото ме бе буквално излъгала), че така ни разгиграват, тя най-отегчено ми заяви как щяла да си поговори с колегите от спа-то, защото цитирам: „явно не са съвсем наясно”. Така и не получихме кърпи и тъй като бяхме отишли на „СПА”, а явно такова нямаше да видим, решихме, че е по-добре да си вървим, отколкото да прекараме още едно денонощие на място, където ни третираха като половин хора.
Виж целия пост
# 232
Погледнете програмата на сайта "Всички оферти" за "Таен клиент" .Струва ми се, че тя беше с точно такава цел - да се изчисти сайтът от мними намаления и лоши оферти, да се споделя за лошо обслужване. Също така препоръчвам да се оплачете на сайтът, който Ви е продал /или са Ви подарили/ ваучер за почивката. Винаги съм недоумявала с каква цел се пуска ваучер за реклама на даден хотел, а в крайна сметка се оказва антиреклама. Недопустимо е такова разграничение между редовната услуга и ваучерната, освен ако точно и ясно беше написано, че закуската е еди къде си и се състои от...., че хавлии няма, че СПА-то е отделно от мястото за настаняване. Тогава който си беше закупил ваучер щеше да е наясно какво да очаква.
Виж целия пост
# 233
 Много съм недоволна от Рачев Хотел Резидънс, Арбанаси. Грубо и лошо отношение от страна на персонала, неспазване на договора от тяхна страна, лоша хигиена, за 3 дни не ни смениха дори кърпите.  Спа центърът е някаква пародия, освен това е ужасно студено и въобще се отказах да ползвам и сауна и фитнес. Стаите са бедно обзаведени, няма нищо общо с 4 звезди, по-скоро 2. Навсякъде нещо е счупено- телевизор, климатик, душ. Най-неприятната част е отношението към клиентите- ако се оплаче човек от мизериите им, бива посрещнат от висок тон и подигравателно отношение. Това, че отиваме там с ваучер от вип оферта не значи, че и обслужването трябва да е намалено с 50%. Ако бях видяла този линк, нямаше да отида със сигурност

 http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:QBZqShcSTLs … ct=clnk&gl=bg

След като си опънахме здраво нервите за тези 3 дни с мъжа ми и се върнахме се опитахме да предупредим Вип оферта- чисто и просто да знаят какъв продукт предлагат. Резултатът от това е непубликуван негативен коментар на страницата им и абсолютно безхаберно отношение към клиента.
Виж целия пост
# 234
отел "Банско Спа и холидейз" - ужасен хотел! Не е ясно как се е сдобил с цели 4 звезди
Виж целия пост
# 235
отел "Банско Спа и холидейз" - ужасен хотел! Не е ясно как се е сдобил с цели 4 звезди
Би ли разказал по-подробно защо си разочарован, моля
Виж целия пост
# 236
отел "Банско Спа и холидейз" - ужасен хотел! Не е ясно как се е сдобил с цели 4 звезди


Е, аз пък както вече съм писала сме доволни от престоя си там.Имахме някои забележки по размера на стаите и осветлението ,но хотелът в никакъв случай не е за черния списък
Виж целия пост
# 237
Разочаровани сме от Комплекс Романтика с.Кръвеник

http://romantika-gm.com/na4alo.html

Цената от 75лв за тройна стая е много висока за условията. Стаята е повече тип студентско общежитие, отколкото хотел. В банята от 6 лампички, светеше само една и се къпеш и миеш зъби в някакъв сумрак.

Кучи студ в стаята. Аз винаги нося с мен духалка, която работеше вечерта, послед цяла нощ и така и не успя да се стопли стаята. Сутринта се събудих схваната, а детето с кашлица. Разболях си детето и ужасно ме е яд!

Поискахме да ни сменят стаята, предложиха ни друг "хладилник".

Бяхме с приятелско семейство, които бяха настанени в друга къща в комплекса, там проблеми с отоплението нямало, но горките ставаха сутрин в 6ч, защото матраците им били стари и пробити и не могат да спят.

Ресторантът отново неотопляем.

Менюто бедно. Закуската също. Не следят дали на закуска са свършили продуктите и трябва да си искаш - исках си чиния, исках си краве масло, исках си хляб, накрая ме досрамя да си поискам сирене.
Виж целия пост
# 238
Разочаровани сме от Комплекс Романтика с.Кръвеник

http://romantika-gm.com/na4alo.html

Цената от 75лв за тройна стая е много висока за условията. Стаята е повече тип студентско общежитие, отколкото хотел. В банята от 6 лампички, светеше само една и се къпеш и миеш зъби в някакъв сумрак.

Кучи студ в стаята. Аз винаги нося с мен духалка, която работеше вечерта, послед цяла нощ и така и не успя да се стопли стаята. Сутринта се събудих схваната, а детето с кашлица. Разболях си детето и ужасно ме е яд!


Поискахме да ни сменят стаята, предложиха ни друг "хладилник".

Бяхме с приятелско семейство, които бяха настанени в друга къща в комплекса, там проблеми с отоплението нямало, но горките ставаха сутрин в 6ч, защото матраците им били стари и пробити и не могат да спят.

Ресторантът отново неотопляем.

Менюто бедно. Закуската също. Не следят дали на закуска са свършили продуктите и трябва да си искаш - исках си чиния, исках си краве масло, исках си хляб, накрая ме досрамя да си поискам сирене.
Вярно е, че на вкус и цвет таварищи нет, но не мога да се въздържа... ooooh!
Последното нещо, което може да се каже за това място е написаното от теб. Бяхме там с компания за Нова година преди 2 години и нищо от това, което казваш не е вярно. В нашата компания наистина има доста капризни персони и нямаха забележки.
Винаги съм се чудила какво кара хората да пишат такива неща, а и ми е било любопитно къде пък аджеба толкова почиват, че стаите там са им се сторили като студентски общежития newsm78 Къде ги тия общежития, бе хора?
Това е сигурно, щото не съм радла във Версай? Mr. Green
Виж целия пост
# 239
milmich, понякога за две години може да се променят коренно нещата. Не казвам, че тя е права, а ти не, но твоето впечатление е отпреди 2 години Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия