По отношение на цените не обвинявайте клиниката, а се запитайте, защо денталното лечение на здрави деца под обща упойка не се поема от здравната каса.
Не знам как да се обърнас към вас като Raq_Popova, както се редактирахте и си скрихте имейла, или като Dyrect, както вчера се регистиррахте Всъщност, най-добре като д-р Гергана Коточева от дентална клиника Усмивка нали така!
На кого точно благодарите, на себе си ли, на Илиева ли, на кого, е вие като сте колеги и работите на едно и също място може и да не си въртите мръсни номера за сметка на децата си и най-вероятно поне сред вас има колегиалност, така че допускам, че дори да имате дете на 3 години, дори да има проблем със зъбите, дори да е решен в Усмивка трябваше да спометете, че сте част от екипа, защото към простосмъртния КЛИЕНТ не пациент прекрачил прага на ВАШАТА клиника отношението не е професионално, а търгашко ДА ИЗВАДИМ 1 зъб подлежащ на лечение, да си приберем парите пък родителите да се оправят после с проблемите от ненужната интервенция
Имам голяма нетърпимост към хора като вас, които си прикриват самоличността и умишлено въвеждат в заблуждение, измисляйки си скалъпени истории уж от личен опит, та поради тази причина мога да покажа как изглеждаше регистрацията ви преди промяната.
Моля, заповядайте!
Постъпете достойно, разкрита сте, и се извинете! Колкото и да се редактирате, вече е безмислено! Ето как изглежда и сега профилът ви, това е достъпната информация за всички,
- скрит имейл (вече)
- еднакви час, минута, дата на регистрация
- еднин единствен пост в деня на регистрацията само в тази тема
След като имате служебно поръчение да похвалите работното си място във форума, поне го направете като хората, ако не знаете как си платете на клакьор, да, и такива има.
И още нещо, знаете ли какво казва всеки път детето ми на 2 години и половина като ходим в детското заведение до Усмивка "Мамо, нали няма да ходим там. Тая Илиева нищо не разбира! Само при Марианка, нали мамо!"
Няма как да не остана потресена! Днес почнах да се интересувам от зъболекар за профилактичен преглед, няма оплаквания детето ми, но след прочетеното за "Усмивка", която е до нас точно, не бих стъпила там! Каква е тази наглост и безобразие, да ми се регистрира младата "докторка" и да се хвали, коя си ти, овца ненагледна, че няма да се извиниш на хората тук за безобразието, хората,които са потребители от години във форума и разчитат на коректно мнение от майки!?
Такова достояние смятам да я направя тази тема просто, не бях срещала подобна лична антиреклама доста време, заслужавате да нямате пациенти!
И понеже тук всеки нещо е преживял - там, където ние се лекуваме взимат големи суми за малки интервенции, но през целия преглед лекарят дава мнението си без да се има за ангажиран той да извърши тези интервенции, чисто и просто коректен, лоялен и после ако човек реши при него - ок (остава изненадан дори, смята, че извършва просто консултация през цялото време), ако не - той е казал с ръка на сърце мнението си пък ходи се оправяй!!!!!!
Как да дойда на консултация (профилактичен преглед) при вас , клинико Усмивка, като може да изкарате здравото ми дете болно с идеята да прибирате пари! И това не е въпрос!