LaRedoute.fr - 141 - Всичко за поръчката!

  • 41 870
  • 744
# 645
хиляди благодарности ева а дали може да се намалят с код? newsm78  bouquet
Виж целия пост
# 646
хиляди благодарности ева а дали може да се намалят с код? newsm78  bouquet
Повече от това-не.
Виж целия пост
# 647
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 648
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes

Каквото си пуснала това е!Няма как да откажеш артикула.

Ако греша все пак,моля някой да ме поправи.До сега съм чела,че не може!
Виж целия пост
# 649
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes

Каквото си пуснала това е!Няма как да откажеш артикула.

Ако греша все пак,моля някой да ме поправи.До сега съм чела,че не може!
Не,няма начин.
Виж целия пост
# 650
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes
има продавалник, няма страшно  Grinning ще се намери кой да го купи. а за подарък не става ли?
Виж целия пост
# 651
Здравейте:) До сега не съм поръчвала от сайта. Опитах веднъж , нищо не се получи, не са ми взети пари от картата. В четвъртък пуснах нова поръчка, знам че е рано още, но и никакъв уведомителен имейл не съм получила,само рекламни. Как мога да разбера дали всичко е наред? И да попитам още нещо, след като съм пуснала поръчката, продуктите стоят ли си в кошницата, защото моите са си там Rolling Eyes.Моля някой да ми отговори, защото ми е пълна мъгла. CrazyБлагодаря!
Виж целия пост
# 652
Виви, май не си пуснала поръчка  newsm78 щом нещата си ти стоят в кошницата.
Обикновено пращат мейл, че са ти приели поръчката това пише: Confirmation de votre commande sur laredoute.fr, пише кога си я пуснала, стойността, ей така изглежда:
Отвори началната страница и горе по средата, където ти е кошницата, виж в ляво от нея надписа  Suivre mes commandes цъкни на него, имаш ли нещо написано? Трябва да са отбелязани артикулите, които си поръчала, а ако са ги отказали, дай най-долу на страницата, където пише: там ще са нещата, ако няма да ти ги пратят..но според мен не си пуснала поръчка. Провери си картата, ако имаш он лайн банкиране, ако не на банкомата утре Wink
Виж целия пост
# 653
Имам банкиране, проверявах я няколко пъти, но нищо. А това, което си пратила, не съм получавала в пощата си. Вече се ядосвам значи. Следвам всички инструкции, дава ми че всичко си е ок и пак нищо.Не мога да си обясня защо така се получава? Sad Благодаря ти
Виж целия пост
# 654
Здравейте:) До сега не съм поръчвала от сайта. Опитах веднъж , нищо не се получи, не са ми взети пари от картата. В четвъртък пуснах нова поръчка, знам че е рано още, но и никакъв уведомителен имейл не съм получила,само рекламни. Как мога да разбера дали всичко е наред? И да попитам още нещо, след като съм пуснала поръчката, продуктите стоят ли си в кошницата, защото моите са си там Rolling Eyes.Моля някой да ми отговори, защото ми е пълна мъгла. CrazyБлагодаря!
Цъкаш големи розови бутони,дорде излезе надпис "Ма команд ес енрегистре" ( да ме прощават френскоговорящите).
Уведомителния имейл е автоматичен,но някои така и не получават.
 Peace
Виж целия пост
# 655
Здравейте:) До сега не съм поръчвала от сайта. Опитах веднъж , нищо не се получи, не са ми взети пари от картата. В четвъртък пуснах нова поръчка, знам че е рано още, но и никакъв уведомителен имейл не съм получила,само рекламни. Как мога да разбера дали всичко е наред? И да попитам още нещо, след като съм пуснала поръчката, продуктите стоят ли си в кошницата, защото моите са си там Rolling Eyes.Моля някой да ми отговори, защото ми е пълна мъгла. CrazyБлагодаря!
Цъкаш големи розови бутони,дорде излезе надпис "Ма команд ес енрегистре" ( да ме прощават френскоговорящите).
Уведомителния имейл е автоматичен,но някои така и не получават.
 Peace


И аз все розовия натискам ама....  Wink
Виж целия пост
# 656
Виви, май не си пуснала поръчка  newsm78 щом нещата си ти стоят в кошницата.
Обикновено пращат мейл, че са ти приели поръчката това пише: Confirmation de votre commande sur laredoute.fr, пише кога си я пуснала, стойността, ей така изглежда:
Отвори началната страница и горе по средата, където ти е кошницата, виж в ляво от нея надписа  Suivre mes commandes цъкни на него, имаш ли нещо написано? Трябва да са отбелязани артикулите, които си поръчала, а ако са ги отказали, дай най-долу на страницата, където пише: там ще са нещата, ако няма да ти ги пратят..но според мен не си пуснала поръчка. Провери си картата, ако имаш он лайн банкиране, ако не на банкомата утре Wink

Задължително ли пращат уведомително писмо, дори и статуса на поръчката да е a domicile?
Виж целия пост
# 657
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes

Каквото си пуснала това е!Няма как да откажеш артикула.

Ако греша все пак,моля някой да ме поправи.До сега съм чела,че не може!
Не,няма начин.

Как да няма като има!
Аз съм отказвала цяла дублирана поръчка.
Просто трябва и ти да реагираш бързо и да им пишеш едно любезно писмо с молба да канселират.
При мен през януари стана така, въпреки че и аз хич не се и надявах да имам този късмет.
Виж целия пост
# 658
Здравейте:) До сега не съм поръчвала от сайта. Опитах веднъж , нищо не се получи, не са ми взети пари от картата. В четвъртък пуснах нова поръчка, знам че е рано още, но и никакъв уведомителен имейл не съм получила,само рекламни. Как мога да разбера дали всичко е наред? И да попитам още нещо, след като съм пуснала поръчката, продуктите стоят ли си в кошницата, защото моите са си там Rolling Eyes.Моля някой да ми отговори, защото ми е пълна мъгла. CrazyБлагодаря!
Цъкаш големи розови бутони,дорде излезе надпис "Ма команд ес енрегистре" ( да ме прощават френскоговорящите).
Уведомителния имейл е автоматичен,но някои така и не получават.
 Peace


И аз все розовия натискам ама....  Wink
Да стигнем до момента... КАКВА ти е картата и на коя банка?
Виж целия пост
# 659
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes

Каквото си пуснала това е!Няма как да откажеш артикула.

Ако греша все пак,моля някой да ме поправи.До сега съм чела,че не може!
Не,няма начин.

Как да няма като има!
Аз съм отказвала цяла дублирана поръчка.
Просто трябва и ти да реагираш бързо и да им пишеш едно любезно писмо с молба да канселират.
При мен през януари стана така, въпреки че и аз хич не се и надявах да имам този късмет.
При цяла поръчка е едно,но за 1 артикул много се съмнявам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия