Как Ви лъжат в Кауфланд

  • 61 745
  • 108
# 45
Versace_Dreamer,права си - въпросът не в 10-те или 20-те стотинки,с които ни гърбят(щото и на мен ми се е случвало многократно), въпросът е принципен!

Върха беше,когато веднъж купувах от готовите смеси(сещате ли се - за палачинки,понички,мъфини). Бях взела 2 х 1,19(палачинки) и 1 х 3,90(боровинкови мъфини).
 Чак вкъщи забелязах какво са ми таксували - 1 х 1,19 и 2 х 3,90.
Скандали не съм вдигала,не съм си търсила правата,но и повече не стъпих при тях.
Виж целия пост
# 46
Prestanete da obviniavate slujiteli na Kaufland ili kasierkite,zashtoto te imat nai malko vina za tova kakva cena e izleznala,zatova sa slojeni skenerite vav stranite na vseki edin sektor za da proverite predi da stignete na kasata ,a kogato tam vi pokaje cenata koiato ne vi udovletvoriava go ostavete.Az kato kasierka v Kaufland,moga da vi kaja 4e naprejenieto e mnogo goliamo,imame strashno mnogo neshta da sledim,da badem lubezni,da vnimavame vav markraneto da si 4uvame nashata kasa i printer,koito ne e rabotil toi ne znae.Rabotata e naistina mnogo,a cenite i na produktite ne gi slagame nie te se praviat po pora4ka na Kaufland vsi4ko prestiga paketirano,kakto vav vsi4ki magazini,a promociite koito sa sas zadraskan etiket ozna4ava 4e e vatreshno namalenie,tova zna4i 4e upravitelia na otdela e precenil,4e tazi stoka do sledvashtiat den niama da izdarji i pravi vtreshni namalenia.A za nesaotvetstviata na etiketite niamat vina samo slujitelite.A i klientite,zashtoto niakoi reshi da si vzeme kiselo mliako i do kato stigne reshi 4e ne mu triabva i vmesto da varne tam ot kadeto go e vzel,go ostavia varhu niakoia bluza v otdel texstil.Taka i sled kato e podreden magazina sled pikovite 4asove kogato ve4e niama mnogo hora tragvame da vidim kakvo,kade da se opravi i togava vijdame kak vsi4ko e obarnato s glavata na gore,koi kadeto zavaril,tam go ostavil...Taka 4e molia vi ne obviniavaite samo Kaufland za deistviata vi.
Виж целия пост
# 47
Мисля, че в Кауфланд не лъжат. Просто са некадърни управленските кадри и не се справят със суматохата. maslinkata72 го е обяснила добре от своята гледна точка
Виж целия пост
# 48
Обяснила го ако може някой да прочете поста и. В този форум се пише на кирилица!
Виж целия пост
# 49
maslinkata72,не го приемай толкова лично! Това,че са ти работодатели не ги прави безгрешни. Клиентите наистина разместват артикулите,но аз за себе си мога да твърдя категорично,че във всеки един магазин,в който пазарувам,когато взема артикула гледам:
1 - името
2 - името на стикера с цената
3 - сравнявам грамажите или друга особеност(ако има)

Случаят,който съм описала е факт! Няма как да не се възмущаваме,когато сме потърпевши! Трудно им е на работниците - ок,но защо това да се отвазява върху джоба на клиента? Защо мацката,вместо да пропусне да маркира,маркира два пъти един продукт?
Хайде да сме коректни,става ли?!

Без лоши чувства към никой,надявам се да няма пак обидени!

Пишете на кирилица!


Виж целия пост
# 50
здравейте,

аз работя в Кауфланд, да Ви кажа хората са толкова малко, а работата е толкова много, и ти всичките тапотии и неуредици се дължат на некадърни и идиотизирани управители, истината е че ако могат да не дават въобще заплати ще са най-доволните на света. НАВСИЧКОТО ОТГОРЕ НЕ ТОЛЕРИРАТ БРЕМЕННИТЕ, ТЕ СА УЖАС И РАЗХОД ЗА ФИРМАТА, АЗ СЪМ В 28 СЕДМИЦА И ОТ 3 СЕДМИЦИ СИ СТОЯ ВКЪЩИ ЗАЩОТО МЕ ПРИНУДИХА ДА ВЗЕМА БОЛНИЧЕН ПОНЕЖЕ НЕ СЪМ БИЛА ЕФЕКТИВНА В ТОВА СЪСТОЯНИЕ, АКО БЯХ ОТКАЗАЛА МИ КАЗАХА ЧЕ ЩЕ МЕ ПРЕМЕСТЯТ НА 4 ЧАСА СЪОТВЕТНО И ОСИГУРОВКИТЕ, КОЕТО МИ ПРЕЦАКВА МАЙЧИНСТВОТО, аве в това наисгтина е ежеднение в Кауфланд и по специално в Пловдив 2 на брезовско шосе, малоумният управител Свилен Пенев принуди така всичките 6 жени които сме бременни в този магазин. Проблема е че няма кой да ни съдейства защото това принудително взимане на болничен не е редно, но явно и тук тези с власт имат права и привилегии. А за магазина пълна дупка с адски много стоки с изтекъл срок на годност, просто няма кой да ги следи тия неща.
Виж целия пост
# 51
Foxy^Loxy, навсякъде  по частните фирми е така -много работа за малко пари.Ти нали знаеш, че като бременна закона те пази при определени условия и можеш да си търсиш правата ,защото нямаш само задължения.
Виж целия пост
# 52
Foxy^Loxy, навсякъде  почастните фирми е така -много работа за малко пари.Ти нали знаеш, че като бременна закона те пази при определени условия и можеш да си търсиш правата ,з ащото нямаш само задължения.

Правилно,търси си правата!Кураж!   bouquet
Виж целия пост
# 53
а за неуредици и несъответствия, моля ви, подавайте сигнали към Комисията за защита на потребителя
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19

имат и телефон за жалби - 070011122

ако не сигнализираме, никой няма да ни обръща внимание, а трябва да се научим да го правим

и цялото ми уважение към служителите на Кауфланд и други сходни вериги (в Кауфланд не сме имали никакви проблеми при пазаруване до сега), но в крайна сметка като има обявена по-ниска промоционална цена, а стока се маркира на стара, ми в крайна сметка ще се купи на тази, която е обявена, а все пак трябва да се разбере, че иначе висенето на Информация, за да се върнат парите е губене на време и не е приемливо клиент да бъде разтъкаван и бавен, още повече, че не той е допуснал грешка - това във връзка с няколкото различни случая , които са описани тук
Виж целия пост
# 54
Никога не си гледам касовата бележка. Ако взема да я разглеждам на касата ще отнеме много време, все пак не съм купила 5-6 неща.
Виж целия пост
# 55
От Кауфланд пазаруваме често и е имало една-две изцепки.Веднъж гледам там едни детски книжки и имаше някаква цена 9.99лв. и сложени на едно място различни видове.Хареса ми една с разни песнички и т.н.,но въобще не я проверих дали действително е на тази цена и на касата изненада-32.99лв. MoneyНаправо се изцъклих ShockedИ те така с тоя прословут Кауфланд.
Виж целия пост
# 56
Снощи за пореден път установих,че Кауфланд в Овча Купел мами клиентите си здраво.Два от промоционалните продукти,в които се загледах като ги маркираха установих,ЧЕ ЛЪЖАТ !Таблетки на Сомат за съдомиялна 7в1,от 6 и нещо уж в промоция ми ги маркираха 9.99лв.Върнах ги!Печена и белена капия/БУРКАН/ на промоция 2.60 ,на бележката 3.15  и това е 4лв излъгани само за 2 продукта и то за пореден път.Въпреки,че са ни на 5мин с колата вече сериозно се замислям дали да пазарувам от тях.Защо очите ми трябва да са така  Shocked като пазарувам от тях!Ако разправията не е голяма ще сезирам комисията за защита на потребителите в понеделник,защото ми омръзна в нашата смотана държава все да минава от нас хей така и то за пореден път! Naughty
Виж целия пост
# 57
Присъединете се към Фейсбук групата Измамени от Кауфланд!
Виж целия пост
# 58
Присъединете се към Фейсбук групата Измамени от Кауфланд!

Кауфланд е най-добрата верига за хранителни стоки в Б-я!
Да плюета така по тази европейска верига показва само колко сте комплексирани
Все пак половин Европа ги боготвори,а ние тук да ги плюем - българска му работа
Вярно не е евтино като Лидл,Пени или Карфур,но съотношението цена /качество е на доста по-високо ниво
Неслучайно в Кауфланд ходят и хора с по-високи финансови възможности
Доста по-високо от супер скъпарските Билла или Пикадили,примерно
А да не говорим,че магазините са просторни и добре подредени
Виж целия пост
# 59
new_mamma,
А дали не си подставено лице на някоя друга търговска верига? Чак пък и група във Фейсбук?! Толкова ли си нямате работа?  Shocked
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия