Wizz air - как да платя?

  • 56 326
  • 732
# 75
На мен пък ми пратиха имейл със същата информация и аз също останах с впечатлението,че услугата е достъпна от сега, за който пожелае, а от 1 април е задължително.... Sick
Да не говорим, че ако трябва да търсиш къде да си принтираш бордната карта на някое по-натоварено летище   пак ще трябва да отидеш по-рано за да имаш време да се ориентираш в обстановката... Crossing Arms
Въобще доста недомислици ще има май... newsm78

Mims*, много добре си им каза всичко, ама те дали ще си вземат бележка?!
Виж целия пост
# 76
Значи за мен ще важи-ще летим май месец. Ама не разбрах-задължително ли ще е или за който иска?  Rolling Eyes Защото ние както тръгнахме да резервираме апартамент в Рим,ще намеря през крив макарон къде да си извадя бордната карта там...
Виж целия пост
# 77
Не е задължително, но за чекиране на летището ще се заплаща.
Виж целия пост
# 78
Предполагам, че вече по време на резервацията ще има и вариант дали ще се чекираш на летището или он- лайн и съответно, ако искаш на летището ти се оскъпява билета с още десет лева.
Виж целия пост
# 79
Райан еър след като направиха само онлайн 4екиране ....на летището за издаване на бордна карта се плаща 40€ Shocked
А това дали искаш или не си е твой избор Rolling Eyes
Виж целия пост
# 80
И така малко инфо от първа ръка.
Почти винаги чекираме онлайн , когато летим с easyJet и Ryanair.
Новината че Wizz също предлага тази възножност за полетите от София ме зарадва , защото е много удобно и не трябва да бързаш за летището.
И така влязох в сайта и попълних коректно всички данни.
За моя изненада  , както писах не се иска дори номер ма документа , а само дата на издаване и валидност.
Още тук изникна един въпрос , защото при разпечатката излиза едно поле което го няма в онлайн формата за попълване  , а именно ID number  срещу което в разпечатаната ми бордна карта е вписано датата на която е издадена личната карта ???
Решавам  , че нещо не е наред и си викам ще отида  както досега по рано на чекина да попитам дали всичко е наред и няма да рискувам.
Отивам с разпечатката и служителката ми казва  да, точно така е правилно като вади от едно тесте и ми дава предварително вече отпечатана бордна карта.
После ми казва ,  че е задължително да си отпечатам две копия защото едното оставало за тях , а другото при служителката на бординга ???
Опитвам се да кажа ,  че това е безумие при което ми обяснява че точно това е реда. Решавам да не се заяждам и продължавам.
С две думи в момента онлайн чекирането е пълна глупост и не бих рискувала докато не се научат.

За сравнение как се прави , в същия ден втория ми полет беше  с easyJet .  Както винаги отидох с принтираното листче направо  на гейта  там минах през секьрити контрола , сканираха  баркода при бординга ,  и  си се качих на самолета.
Няма второ копие , няма никаква друга бордна карта , няма софийски малоумия....
Виж целия пост
# 81
mallkata, в Уиз ли успя да се чекираш онлайн? И ти издаде бордна карта?
Аз малко по-назад описах какво се случи с мен днес, т.е. нищо. Никаква бордна карта не ми даде.
Виж целия пост
# 82
Ново 20.
Намирам тази сутрин в пощата ми писмо - светкавичен отговор от сървис центъра на Уиз. Ето го:

Уважаема г-жо ..............,

Много съжаляваме за объркването. В действителност услугата за онлайн чекиране е вече валидна, но от 01.04 ще бъде въведена такса за чекиране на летището(т.е. онлайн чекирането става препоръчително). За съжаление колегите ни от телефонния ни център най – вероятно са Ви подали подвеждаща информация. Можете да се чекирате в уеб сайта ни ако желаете. Ако възникнат проблеми, можете да се свържете отново с нашия телефонен център, надяваме се, че този път ще бъдете обслужени подобаващо.

Пожелаваме Ви приятен полет!

С уважение,

Йоан Иванов

Wizz Air Customer Relations


Можело значи!
Е, направих го, разпечатах в 2 екземпляра за всеки случай (както каза mallkata), точно така - на мястото на това ID излиза датата на издаване на документа, не номера.
Както и да е, ще видим какво ще стане, като се върна ще кажа подробности.
Виж целия пост
# 83
Mims, прочетох, че ще пътуваш до Венеция Sunglasses. От там има ли възможност за он-лайн чекиране? В съобщението на страницата на Wizz са изброени летищата, където услугата е достъпна и не видях Венеция. В такъв случай вероятно ще можеш да се чекираш он-лайн само от София до Венеция, а в обратната посока е по стария начин. Предполагам, че е така. Като прави чекирането за двете посоки ли го направи или само за едната?
Виж целия пост
# 84
Mims, прочетох, че ще пътуваш да Венеция Sunglasses. От там има ли възможност за он-лайн чекиране? В съобщението на страницата на Wizz са изброени летищата, където услугата е достъпна и не видях Венеция. В такъв случай вероятно ще можеш да се чекираш он-лайн само от София до Венеция, а в обратната посока е по стария начин. Предполагам, че е така. Като прави чекирането за двете посоки ли го направи или само за едната?

Не, от там не, за сега  Peace
Само в едната посока го прави, чекирах се София-Венеция.
Ако по някаква случайност до събота (когато ми е първия полет) въведат чек-ин и на Венеция Тревизо (което ме съмнява), ще се чекирам още тук и за обратния полет (тъй като престоят ми е само 3 дни и ще се вместя в едноседмичния срок, няма да ми се налага да търся там къде да разпечатвам).
Виж целия пост
# 85
Mims, a в крайна сметка къде излизат бордовите карти за разпечатка, нали при теб липсваше такава функция след въвеждане на данните от личната карта, или аз не съм разбрала добре?
Виж целия пост
# 86
Mims, a в крайна сметка къде излизат бордовите карти за разпечатка, нали при теб липсваше такава функция след въвеждане на данните от личната карта, или аз не съм разбрала добре?

Може би се е бъгнало нещо вчера и не стана. Аз и заради това звънях в кол центъра.
Днес като го правих, след като се попълнят данните се кликва на един бутон "обратно към чек-ин", прехвърля те на друга страница, там има опция "разпечатай бордна карта", клика се на нея и се отваря отделен прозорец с бордната карта, от където директно трябва да се подаде команда за разпечатване. Не ти пращат по мейла, директно на сайта се разпечатва.
Виж целия пост
# 87
Aз вчера успешно успях да попълня бордната карта. Тъй като преди това попълвах на  Rayan и там се изискваше номер на лична карта и дата на валидност, та и на бордната карта на Wizz ги написах така по инерция. На самата бордна карта в поленцето за ID си ми излезе номера на личната карта. Чак когато започнах да попълвам втората бордна карта се видях че пише дата, а не ID Crazy Ама и нея я попълних като първата, че да са еднакви. Утре пътуваме, така че ще видя какви са отзивите на летището.

А защо трябва да принтят два пъти картите, нещо не разбрах Thinking
Виж целия пост
# 88
Не знам каква е логиката да се пише датата на валидност на документа за самоличност, а не номера  Rolling Eyes

Ще чакаме да пишеш дали е имало проблем с бордовите карти.

Приятно пътуване  Peace
Виж целия пост
# 89
Не знам каква е логиката да се пише датата на валидност на документа за самоличност, а не номера  Rolling Eyes



Защото при пътуване за някои държави има изискване валидността на документа да е най-малко 6 месеца (примерно) след датата на връщане. Съответно, ако валидността на документа изтича след 2 месеца (пак примерно) може да бъде отказано пътуване. Затова искат валидността.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия