За обслужването в Хиполенд

  • 20 659
  • 101
# 45
Ох, много сладко това с долавянето на желанието.
 Flutter
Виж целия пост
# 46
.. Тя не е успяла да долови точно Вашето желание, което спокойно можем да й простим – всеки има право на лош ден, това явно е бил нейния лош ден през месеца...

 Joy   Joy   Joy
"да долови"... абе, чудех се аз как най-точно да се опише комуникационния процес при общуването между продавачи и клиенти, но не се бях се сетил, че се нарича "долавяне". Ще си го запиша! Все си мислех, че когато единия човек говори - този срещу него трябва да го слуша... или както се казваше в "Белите не могат да скачат" - "... вие слушате музиката, но не я чувате!" Явно, такъв е случаят и тук.
И "да", всеки има право на "лош ден", но колежките й са можели да предотвратят неприятната случка, като са видяли, че жената има "лош ден". И какво са направили? - "Нищо"! Това не се нарича лош ден! Това е лош колектив (да се чете "липса на тийм-уърк" в наши дни)
Виж целия пост
# 47
и "което спокойно можем да й простим" ...
Е, аз вече съм простила, но чакам да видя кое ще ме върне отново там  Grinning

П.П Тя не само точно, а и неточно не успя да ни "долови желанията"  Mr. Green
Виж целия пост
# 48
Аз също мислех да пиша до управата на Хиполенд по повод твърдението на една от техните служителки, че съм неадекватна.  Laughing
Ставаше въпрос за това, че отивам с бебе на два месеца, лежащо в кошница за кола в техния магазин в Скай сити и търся лятна количка с пълно легнало положение. Беше ми обяснено, че тези колички са само за деца над 6 м. възраст и за това малко бебе трябвало да си купя комбинирана количка, сега имали на промоция  някаква си за 780 лв. и т.н.. Аз упорито обяснявам, че си имам количка, и то купена от техния магазин преди два месеца и половина, но пътувам до морето и ми трябва лятна, малка компактна, защото нямам място в багажника и така повтаряме до безкрай.
Най-накрая продавачката ми каза, че не съм адекватна, защото не съм можела да я разбера, че на количките пишело за деца над 6 м.
 Mr. Green
Виж целия пост
# 49
И ти си от тези дето не долавят желания  Crossing Arms
Виж целия пост
# 50
Аз също мислех да пиша до управата на Хиполенд по повод твърдението на една от техните служителки, че съм неадекватна.  Laughing
Ставаше въпрос за това, че отивам с бебе на два месеца, лежащо в кошница за кола в техния магазин в Скай сити и търся лятна количка с пълно легнало положение. Беше ми обяснено, че тези колички са само за деца над 6 м. възраст и за това малко бебе трябвало да си купя комбинирана количка, сега имали на промоция  някаква си за 780 лв. и т.н.. Аз упорито обяснявам, че си имам количка, и то купена от техния магазин преди два месеца и половина, но пътувам до морето и ми трябва лятна, малка компактна, защото нямам място в багажника и така повтаряме до безкрай.
Най-накрая продавачката ми каза, че не съм адекватна, защото не съм можела да я разбера, че на количките пишело за деца над 6 м.
 Mr. Green
Ами мои познати миналата седмица купиха за бебето си (на 4мес) лятна количка, която става в напълно легнало положение и не пише че е за над 6 мес. Кой е неадвекватен не ми се иска да кажа Laughing
Виж целия пост
# 51
О,виждам,че управата е взела присърце факта,че има недоволни клиенти и прави всичко възможно да ги направи доволни,такива...  Mr. Green
И явно са взели мерки за затягане на дисциплината в Пловдивския Хиполенд,защото вчера,влизайки в магазина,в ранния следобед се оказах единствената клиентка и въпреки,че любезно поздравих  струпания на касата персонал/4броя/,имах възможнността да се поровя сама из нагънатите пижамки/търсих нещо конкретно,но уви сама не можах да го намеря/.....порових,поразгледах.....кажи-речи 10 минути и си излязох/отново с любезни пожелания от моя страна за приятен ден/....без никой  да реагира-нито на  поздравите ми,нито на погледите ми въпросителни....но явно не са ми доловили желанията или пък аз не съм достатъчно забелязваща се.За  протокола-същия ден обиколихме още доста детски магазини-в повечето още от вратата  разбирах има ли или няма това което търся,че да знам да влизам ли или не.
Виж целия пост
# 52
Пак не са си били включили антените  Laughing
Ами като прочетеш как се защитава неработещ персонал от тези, които са заинтересовани персоналът да работи, значи недоброто отношение към пазаруващите си е фирмена политика  Rolling Eyes

Моят отговор на полученото писмо беше:

Господин Николов,
благодарна съм за сериозното отношение към моята жалба до Вас.
Дано обслужването във вашата верига претърпи реални качествени промени, та славата му да достигне до ушите ми и да ме накара да посетя отново Хиполенд!
Нормално е да защитавате персонала си, но от всичко изложено от Вас, аз лично не видях една основателна причина служителката от въпросният магазин да не обслужи клиентите и да лиши вас като фирма от такива...Всеки има своите лоши дни, но човек може да е намръщен и пак да свърши работата, за която е сложен, и за която всъщност му се плаща. Аз също работя с хора  и професионализмът  включва и разграничаване на служебните задължения от личния живот. Не бива да забравяте, че и консултантите са лицето на вашата верига и не е толкова задължително да са вежливи, а да са максимално полезни (нежели да пречат)... В края на краищата ние клиентите имаме избор, вие като работодатели също.

Желая Ви хубав, спорен и печеливш ден!

С уважение .....


Виж целия пост
# 53
 Пумукъл ,можеше да им включиш и конструктивните предложения,да вземат да въведат на персонала т.нар."лош ден в месеца"/в който кривите продавачки да седят в склада или да не идват изобщо на работа/,както и да им направят един кратък курс,че ако любезно попиташ клиента какво точно желае,може и да разбереш,без да се налага да долавяш желания.....и,че при сериозно нарасналата конкуренция/дори в непосредствена близост до тях вече има доста атрактивни цени и избор на детски стоки /е добре да поработят и по отношение на работата с клиентите/,та да не се чудят в скоро време няма кой да влезе /както  беше вчера/.
Виж целия пост
# 54
Част от нещата писах в първото писмо, обосновавайки жалбата си (голяма кореспондеция протече между нас  Laughing ) като добавих, че не съм единствената недоволна от дейността на служителите...
Моите препоръки  Wink се изчерпаха.  Joy  След като не им е важно, да не взимат мерки. Аз моя проблем си го реших още преди да им пиша.
П.П И ние бяхме единствените клиенти в магазина.  Peace Явно като нямат хора съвсем губят тренинг.
Виж целия пост
# 55
Казах ви аз, че излишно се пънете, но ето - убедихте се сами.
Отговорът на писмото е покъртителен - не само, че сме смотани, ами сме три пъти по-смотани отколкото първоначално се проявихме, защото
1. това, което сте търсили сме го имали
2. не само че сме го имали, ами било и сглобено
3. не само че е било сглобено, ами сме го и продали точно същото секунди преди да влезнете
4. нищо, че сме го продали и един от нашите служители, който 5 години се шляе из магазина си няма и хабер от случващото се точно този същия ден.
5. но всичко е наред, защото същия този дългогодишен служител има лош ден, а всички имаме право на лоши дни

 Joy


Лично мен този отговор би ме обидил повече от първоначалното отношение, пък камо ли да седна отново да пиша и да се обяснявам.

Но вие си знаете.
Виж целия пост
# 56
Чак пък да ме обиди (засягат ме хора, които имат авторитет ), но ми се стори доста несериозно... За това и отговорът им го пльоснах тук  Wink


Виж целия пост
# 57
Това с триколките и на нас  пробутаха.Когато казах, че искам нова, а не тази,която са пробвали незнайно колко деца, ми отговориха че или трябва да си купя две или тази тук #CrazyОбслужването в Хипоенд е ужасно.Всички обичат да се събират покрай касата  , а клиентите да се разхождат сами.Снощи отивам за чадър на детската количка, въртя се покрай тях 10 мин и никой не дойде .Случайно една заблудена  консултантка, минавайки се спря и на въпроса ми мога ли да отоворя чадъра , ми каза че най-добре да дойда с количката  Sickи да го пробвам на място.Тръгнах си и не мисля повече да се връщам.
Виж целия пост
# 58
Чак пък да ме обиди (засягат ме хора, които имат авторитет ), но ми се стори доста несериозно... За това и отговорът им го пльоснах тук  Wink

Докато го четях, ми беше невероятно смешно. Този младеж има извратено чувство за хумор, но пък умее да се изразява; ако има блог, бих го чела - това си мислех.

После обаче си помислих, каква би била реакцията ми, ако бях заинтересована страна, и това писмо би било предназначено за мен... Е, със сигурност нямаше да съм толкова мила в отговора си  Twisted Evil

А след третия прочит вече направо ми опротивяха с това надменно и непремерено отношение. В знак на съпричастност няма да пазарувам в ХипоЛенд. И без това рядко го правя, сега ще спра съвсем. Така се губят клиенти.
Виж целия пост
# 59
Това с триколките и на нас  пробутаха.Когато казах, че искам нова, а не тази,която са пробвали незнайно колко деца, ми отговориха че или трябва да си купя две или тази тук #CrazyОбслужването в Хипоенд е ужасно.Всички обичат да се събират покрай касата  , а клиентите да се разхождат сами.Снощи отивам за чадър на детската количка, въртя се покрай тях 10 мин и никой не дойде .Случайно една заблудена  консултантка, минавайки се спря и на въпроса ми мога ли да отоворя чадъра , ми каза че най-добре да дойда с количката  Sickи да го пробвам на място.Тръгнах си и не мисля повече да се връщам.
Хах, ма тез триколки са им много скъпи и искат да ги продават само на ценители - такива, дето са готови да си закупят цели две наведнъж! Sunglasses

Изпратете жалби до КЗП. По една за всяка случка. Може с копие до няколко медии за цвят. Може и с линк към темата тук Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия