® E-bay - тема 51

  • 41 950
  • 790
# 765
  bouquet  bouquet  bouquet
А БАН за моя компютър или за нет-доставчика ни,че ние сме сите комшии на етажа,виснали на моя рутер....И ако ме баннат,гърмят и те,нали? Laughing
бана е за акаунта ти.после от друго пц може да си направиш нов акаунт и после да си влизаш от твойто си пц.в случая щом ползвате и комшийте 1 мрежа.трябва да си направиш акаунта от друга мрежа или пц с различно ип от твоето
Виж целия пост
# 766
В неделя платих една стока от Англия.Момичето ми пише , че е получила плащането и е пратила стоката. Обаче в банковата ми сметка няма движение?  Shocked В понеделник внасях пари.Тях ги виждам.Там са.Няма го отразено плащането за английската стока само и се чудя дали всичко е на ред?  newsm78
на мен някои транзакции ми се отразяват с 2-3 дни закъснение.Днес платих 2,а ми са показани 4-5


Имам отворен кейс и утре ми изтича срок за плащане на 1 телефон,който няма да платя-мъжът по грешка е натиснал нещо и го е купил без търг.Какво ще стане сега?Ако ми ударят БАН-а как ще платя други спечелени търгове?Щото утре ще имам пари в картата за да ги платя  Thinking И колко време трае един БАН?
Като няма да купувате нещо ,а по погрешка сте натиснали винаги можете да пишете на продавача ! По добре е така.Той оправя нещата и ви маха артикула за плащане.На мен ми се е случвало и им се извинявам много разбира се,защото все пак имат такси за пускане на нов тъг.
Виж целия пост
# 767
Момичета , преди малко от Габко ми изпратиха файл с бележка до мен на която пише ,че не мога да получа даден пакет , защото трябва да доплатя 1,40 паунда за пощенски  Rolling Eyes Може ли след като съм платила даден продавач да предцени,че пощенските са малко и да иска да му доплащам  Thinking

И на мен ми се случи подобно нещо преди няколко месеца, в крайна сметка габко успяха да вземат пакета и да доплатят лира и петдесет в моя случай. мисля че е крайно нередно такова поведение от страна на продавача без да те информира но при мен мина доста време докато си получа въпросния пакет и тъй като самият продукт го бях спечелила много евтино, не ми се занимаваше да се разправям с продавачката.

А как разбра кой е продукта , аз съм изпртатила над 10 пакета на адреса на Габко последните дни , как мога да разбера за кой търг става въпрос ? Ще пиша на Габко и ще ги помоля да платят сумата , а аз после ще си ги платя на тях , не ми се разправя за 3 лева , но досега не ми се беше случвало  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 768
Петя, при мен го няма бутончето на третата стъпка, картата ми е на ПИБ, дебитна, не знам къде е проблема, но както виждам не е само при мен. Ако някой намери причината....   Hug
Много ви благодаря, момичета на всички   bouquet

При следващото плащане, когато те прехвърли в PayPal, търси More funding options, някъде горе вдясно. За друго не се сещам  newsm78.
Да се отчета, това пробвах днес по съвет на Алекс и vi_ki, но и там имам само номера на картата и нищо "друго", което да "натисна или активирам".Записала съм си курса на банката на лирата и като си видя плащането в нета, ще видя по какъв курс е минало плащането - Това за тези, които нямат "бутонче".
Виж целия пост
# 769
Петя, при мен го няма бутончето на третата стъпка, картата ми е на ПИБ, дебитна, не знам къде е проблема, но както виждам не е само при мен. Ако някой намери причината....   Hug
Много ви благодаря, момичета на всички   bouquet

При следващото плащане, когато те прехвърли в PayPal, търси More funding options, някъде горе вдясно. За друго не се сещам  newsm78.
Да се отчета, това пробвах днес по съвет на Алекс и vi_ki, но и там имам само номера на картата и нищо "друго", което да "натисна или активирам".Записала съм си курса на банката на лирата и като си видя плащането в нета, ще видя по какъв курс е минало плащането - Това за тези, които нямат "бутонче".
И аз съм към ПИБ и вчера го проверих, няма разлика между курса на ПИБ и този на PAY PAL! Peace
Виж целия пост
# 770
Това, което трябва да се "натисне или активира" е един код специално за PayPal, който ще ви дойде на първото хартиено извлечение на картата!
Като дойде, се въвежда на сайта, после натискаш и активираш и така се продължава.
И аз го чакам!

Няма ли нова тема вече?
Виж целия пост
# 771
Сигурно това е коментирано, но аз да питам, имам 14 спечелени търга , но на 5 от тях  го няма маркиран знака Item Shipped , има ли вероятност да не са пратили пакетите или просто не са отметнати, при положение , че всичко отдавна е платено? Thinking
Виж целия пост
# 772
Сигурно това е коментирано, но аз да питам, имам 14 спечелени търга , но на 5 от тях  го няма маркиран знака Item Shipped , има ли вероятност да не са пратили пакетите или просто не са отметнати, при положение , че всичко отдавна е платено? Thinking
Просто не ги отмятат всичкИ
Виж целия пост
# 773
Моят въпрос също е подобен-на 18.04 закупих продукт,но все още не ми е отбелязан като изпратен,какъв беше макс. срок за изпращане след заплащане и какво ще ме посъветвате да направя?
няма и и-мейл за уведомяване,че продукта е пратен,а за други неща винаги си получавам
Виж целия пост
# 774
aз пък рядко съм получавала мейл, че нещото е пратено, а 95% от продавачите ми маркират пликът, но някои не го правят и пак си получавам нещата (с трансп. фирма)  Peace но ако се притеснявате, винаги можете да питате продавачът кога е пратено  Grinning
Виж целия пост
# 775
благодаря за бързия отговор,все още нямам опит с пазруването он лайн  bouquet
Виж целия пост
# 776
Това, което трябва да се "натисне или активира" е един код специално за PayPal, който ще ви дойде на първото хартиено извлечение на картата!
Като дойде, се въвежда на сайта, после натискаш и активираш и така се продължава.
И аз го чакам!

Няма ли нова тема вече?
Нали нямаш предвид четирицифрения код за верифицирането? А този къде се въвежда? Колко цифрен е?
Виж целия пост
# 777
Не е задължително да маркират като изпратено дадено нещо или пък да ви пишат специално, че са го пратили и т.н.  Peace
Продавачът си знае, че след като получи плащането, трябва да изпрати стоката. В самия търг също си пише до колко дни след получаване на плащането, ще бъде изпратено спечеленото нещо.  Peace
Но, ако нещо ви съмнява или ви е много важно да разберете кога и дали е изпратено нещо, най-добре пишете на продавача.  Peace Също и ако искате тракинг номер, защото не винаги го пишат в инфото, че са изпратили стоката.
Виж целия пост
# 778
Моят въпрос също е подобен-на 18.04 закупих продукт,но все още не ми е отбелязан като изпратен,какъв беше макс. срок за изпращане след заплащане и какво ще ме посъветвате да направя?
няма и и-мейл за уведомяване,че продукта е пратен,а за други неща винаги си получавам

Много хора не използват иконката, нито пращат мейли.
Докато се тревожиш, поръчаното най-вероятно вече пътува.  Simple Smile
Виж целия пост
# 779
Вие тук направо сте страхотни   bouquet
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия