Да пазаруваме от UK - Начини, доставки, отзиви!-тема 32

  • 58 582
  • 746
# 525
Днес ми пристигна една малка поръчка Simple Smile.
Снимки: http://sansil.snimka.bg/other/pokupki-uk.382765.19499758
Зелената блуза Next е размер 4-5г.,сандалите Next са номер 10,синята рокля Esprit също е размер 4-5г. и балеринките Clarks са номер 10.
Виж целия пост
# 526
Много лошо за общите поръчки, незнам дали тук да коментираме или в друга тема, но да си кажа, че определено доста потребители ще пострадат за сметка на тези "търговци", защото сега ако си харесам една парцалка от някъде проблемът ми е, че освен комисионна от 7-9% на посредник трябва да платя самостоятелно доставка до англ. адрес поне 4 паунда Sad

Сега да разкажа за последната ми поръчка - беше от Сейнсбъри и чрез Гив транспорт само за превозвач. Идеята ми беше да платя с моя карта и да се спести комисионната, организирах обща поръчка заради безплатна доставка до англ. адрес над 100 паунда. Такаааа, при пускането на поръчката кредитната ми карта беше валидирана и всичко изглеждаше наред. Часът на доставка беше на следващия ден сутринта. Точно тогава от ПИБ се обаждат на мъжа ми (като картодържател) да го уведомят, че има 2 неуспешни опита за плащане с картата за една и съща сума от английски сайт. За беля този ден нямах телефон, нито интернет и нямаше как да питам Гив тр. дали всичко е наред. По-късно обаче разбирам , че имам имейл от тях с текст "платихме поръчката с нашата кредитна карта и трябва да ни платите 9% комисионна ". Мъжът ми пое инициатива и им се обади да каже, че или няма да платим комисионната или да си задържат поръчката и ако искат да я върнат на Сейнсбъри. В този момент е станал скандал, но все пак са се съгласили да не им плащаме комисонна, като казват, че сме некоректни. Според мен некоректни са първо от сайта Сейнсбъри като карат получателя на адреса да плаща на място стоката - първо те 2 часа по-рано са знаели, че плащането не може да мине с моята карта и не ме уведомиха, оставила съм телефон, и второ човека на адреса може да няма кредитна карта. След това от Гив транспорт жената ме обвини , че не съм отговорила като ми е звъняла, за което е права, само дето вечерта видях, че ми е звъняла доста след като са получили и платили пратката, така че ме поставят пред свършен факт. В никой случай нямаше как да се съглася с тази комисионна, едно защото вече съм се разбрала с 8 жени за суми и транспорт, всеки си е направил сметката в пазаруването и друго защото ми отне не малко време да поръчам, набера всичко и прегледам, след което бях пропуснала 2 продукта при добавянето ми изчезна поръчката, направих нова, оказа се дублирана и звънях до Англия да обясня да ми анулират едната, та не намерих основание Гив транспорт да ми искат 9% отгоре без да са си мръднали пръста.

В заключение ще кажа само да си знаете като поръчвате с ваша карта от този сайт (за другите незнам) да предупреждавате посредниците да не плащат вместо вас, защото ако Сейнсбъри не си бяха получили парите на място щяха да намерят начин да се свържат с мен и да оправим недоразумението, което се оказа грешна година на валидност.
И за общата поръчка - от много сметки накрая не мога да преценя дали не съм се "набутала " с някой лев, но всички, които си поръчаха неща бяха много коректни, никой нищо не е отказал или променил, разколебал или нещо такова.
Виж целия пост
# 527
Момичета искам да ви покажа един диалог с Марина Транс, който проведох в скайп току що, а пък вие си правете изводите сами. Не искам да коментирам защото съм много афектирана все още.

[[12:07:54] Ralitsa Peeva: Марина може ли да проверим за 2 липсващи, но фактурирани неща от доставката ми от Сейнсбъри
[12:09:19] Ralitsa Peeva: 1 Ambre Solaire Kids Milk SPF 30 200ml (1 бр.) и Dr Beckmann Colour & Dirt Collector (2 бр.) - има ги в касовата бележка, но ги няма в доставката
[12:27:52] MarinaTrans: Всичко което е пристигнало на адреса ни в Лондон е доставено .
[12:28:03] MarinaTrans: Попитайте  в магазина .
[12:28:15] Ralitsa Peeva: добре, просто исках да проверите за да знам какво да им пиша
[12:28:29] Ralitsa Peeva: случва се да изпадне от плика
[12:28:29] MarinaTrans: Къде да проверя?
[12:28:33] Ralitsa Peeva: при превоза
[12:28:48] MarinaTrans: Къде да проверя?
[12:29:36] Ralitsa Peeva: случва се да изпадне от плика при превоза -  т.е. в буса
[12:29:59] Ralitsa Peeva: няма значение, ще се опитам да се оправя с магазина
[12:30:06] MarinaTrans: да , точно така (y)
[12:30:44] Ralitsa Peeva: без да се налага да проверявате на пода на буса
[12:31:20] MarinaTrans: Под буса, можете вие да проверите (rofl)
[12:38:03] Ralitsa Peeva: Доста неприятно усещане оставя комуникацията с вас. Имах една простичка молба без да ви обвинявам в нищо. Просто да проверите дали не са изпаднали, защото са дребни нещата. Фактурирани са и би следвало да са ви доставени на адреса. Исках преди да пиша на Сейнсбъри, да ми върнат парите - да съм абсолютно сигурна. Но уви реакцията ви е твърде странна. Както и да е - ще ми е обица на ухото. Клиента при Вас не е цар, както твърдитв във форума си. Да не говорим, че не сте коректни - отменяте пост фактум условия заради които ви ползвахме и ни поставяте при свършен факт. Изгубихте доста клиенти. Приятен ден!
[12:42:53] MarinaTrans: Удоволстивие ще е за нас , ако губим клиенти като вас (y)
[12:47:56] Ralitsa Peeva: Странна работа, но проблема си е ваш.

Само да допълня, че въпреки че беше обявено, че ще раздават пратките от 11 ч., се наложи да почакаме до към 11, 15-11,20. При други обстоятелства не бих правила проблем за това, но при такова отношение некоректните неща се натрупват и трябва да бъдат отбелязани.


Каня се да престана да ги ползвам още от миналото разиграване на сценки с ваканцията (която после се оказа смяна на адрес). А и сега отново в последния момент ни уведомяват за ваканция (дано всички неща ви пристигнат за 13 дни (краен срок 15.07), че след това увисвате. Повече никога Марина Транс. Прекалено ги прехвалихте.
Виж целия пост
# 528
Едно голямо Благодаря на triffy   bouquet , правих към нея поръчка страшно коректна и точна, като чета какви проблеми е имала с поръчката и мога да кажа че се иска голяма смелост и отговорност като се хващаш с поръчка с няколко човека. А за
Явно не си попадала на точно тези "потребители с процентите" , не ми се ще да коментирам имена.
. Когато реша да се включа към обща с цел да си спестя някой пауд от доставка до анг. адрес първо питам какви са условията на момичето наело се да прави такава и ако не ме устройва не се включвам. Скоро попаднах на съфорумка която явно искаше да печели, но на мен като не ми излиза на сметка това което пожелах и отказах и така......... Има обаче и много коректни Съфорумки не всички търсят изгода Peace

Ral_p - newsm09
Виж целия пост
# 529
Днес ми пристигна една малка поръчка Simple Smile.
Снимки: http://sansil.snimka.bg/other/pokupki-uk.382765.19499758
Зелената блуза Next е размер 4-5г.,сандалите Next са номер 10,синята рокля Esprit също е размер 4-5г. и балеринките Clarks са номер 10.

Разкошни  Heart Eyes
Виж целия пост
# 530
Момичета искам да ви покажа един диалог с Марина Транс, който проведох в скайп току що, а пък вие си правете изводите сами. Не искам да коментирам защото съм много афектирана все още.

[[12:07:54] Ralitsa Peeva: Марина може ли да проверим за 2 липсващи, но фактурирани неща от доставката ми от Сейнсбъри
[12:09:19] Ralitsa Peeva: 1 Ambre Solaire Kids Milk SPF 30 200ml (1 бр.) и Dr Beckmann Colour & Dirt Collector (2 бр.) - има ги в касовата бележка, но ги няма в доставката
.......................................................

Каня се да престана да ги ползвам още от миналото разиграване на сценки с ваканцията (която после се оказа смяна на адрес). А и сега отново в последния момент ни уведомяват за ваканция (дано всички неща ви пристигнат за 13 дни (краен срок 15.07), че след това увисвате. Повече никога Марина Транс. Прекалено ги прехвалихте.




Аз отдавна не ползвам Марина- много бавно пристигат нещата с тях, а отделно, че уж доставяха до дома и в крайна сметка всеки път ме караха да ходя на била Надежда да си взимам нещата.

От Габко съм най-доволна. Никога не е имало фал с тях! И всички си ми пристига на време!!
Виж целия пост
# 531
Много лошо това за общите поръчки, но така или иначе аз сама си правя от всякъде, само от време на време ползвам общи поръчки-

искам да попитам за онлайн магазин за евтини играчки за легло на бебче, активка гимнастика и такива без Мадъркейр, асда -
Виж целия пост
# 532
www.storetwentyone.co.uk     Use Promotional Code: MVC20 - 20 % off    Би трябвало да работи 
Виж целия пост
# 533
Днес ми пристигна една малка поръчка Simple Smile.
Снимки: http://sansil.snimka.bg/other/pokupki-uk.382765.19499758
Зелената блуза Next е размер 4-5г.,сандалите Next са номер 10,синята рокля Esprit също е размер 4-5г. и балеринките Clarks са номер 10.


Много са сладки. Със здраве да си ги носите  Hug
Виж целия пост
# 534
Мале, мале...! Какви са ги надробили Марина транс...! След всичко, което прочетох за тях, не бих ги ползвала въобще!  #Cussing out Как може така да постъпват...? Аз досега съм ползвала Габко и съм страшно доволна, но жалкото е за общите поръчки, защото доста често участвах в тях! Пак ще има общи поръчки, но сега по-трудно ще се организираме!
Виж целия пост
# 535
Малко снимки на последните пратки от некст,асда и теско. Всичко е минало през пералнята(центрофуга на 1400 оборота) и след това ги снимах нищо не е мръднало(това пояснение за дрехите на George,защото имаше много въпроси за тяхното качество).Като размери детските дрехи са 4-5 г.,сандалките UK 8,блузките и роклята са размер 10,банският-долнище 10/горнище 36 B/C,джапанките са UK 5 http://dzuls.snimka.bg/other/next-asda-tesco.515356.19502722 
Поръчката от Сейнзбъри също дойде много съм доволна от всичко,е заменили са ми някой неща с боклуци който не бих купила,но са дребни и не е фатално.
Виж целия пост
# 536
Ами аз ползвах едновременно и Габко, и Гив и Марина.
Гив ги ползвам рядко и то за по-тежки неща по обясними причини.
С Габко проблеми не съм имала. Вярно, че комуникацията е трудна (особено на скайп), но на мейл винаги са ми отговаряли. Дори веднъж те ми звъняха (в отговор на мое запитване), пак заради една неполучена доставка, за която трябваше да уточняваме пристигнала ли е на адреса им в Лондон или да пускам диспут.
Да не говорим, че им звънях по телефона точно когато си почиваха на морето и човека беше много учтив. Извиних му се, че го безпокоя, ама аз ако бях на негово място нямаше да ми е много приятно.
С Марина съм получавала 4 или 5 доставки. Е няма случай в който всичко да е било ок. И никога, ама никога не са ми звъняли да ме питат за удобното за мен време в което да ми доставят пратката (така както се рекламират в сайта). Винаги са ме поставяли пред свършен факт, звънейки ми по телефона когато вече са пред входа ми ( и се питам какво би се случило, ако ме няма точно тогава). Сега отмениха безплатната доставка за София, когато нещата ми вече са при тях. Ами, че аз ако знаех щях да си ползвам Г при цена 0,9 паунда на кг (За сравнение МТ 1,2 паунда) и курс на паунда 2,4 лв. (за сравнение при МТ 2,5 лв.) Не правя реклама на никого, но цифрите говорят сами за себе си. Поръчах на адреса на М само заради това, че ще го докарат до вкъщи. Сега освен че мъжът ми закъсня за работа, освен че ги чакахме след посочения час, освен че платих повече пари за доставка, а и ми липсват 3 артикула за над 20 паунда. И най - накрая получих и безобразно отношение от тях.

По качествена антиреклама от това....
Виж целия пост
# 537
Момичета, мола кажете  Praynig поръчките от direct.asda минават ли с БГ карта? Извинявайте ако е писано преди , но нямам време да търся и не следя редовно. Blush
Минават! Аз съм пускала подаръци на роднини с английски адрес,нямах никакви проблеми с плащането!
Виж целия пост
# 538
благодарение на dima1 имаме нови неща от теско,гащеризона,кецовете за кака,а бикинките и пончото за плаж са за дребната,розовата рокля е от бг,тя е подарък за р.д на кака да се издокара Laughing
http://eli7.snimka.bg/other/pokupki-za-decata.454787.19504408
Виж целия пост
# 539
дами,  знам че е коментирано но нямам време да търся. интересува ме детските дрехи от асда , дали си  отговарят?
предварително благодаря
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия