Училището

  • 16 473
  • 380
# 15
Е,някои не могат да мислят   Heart Eyes newsm51 smile3525  love001
Виж целия пост
# 16
Като си толкова компетентна, що не стана ти даскал. На чужд гръб и сто тояги са малко!
Абсолютно! Peace
Довчера "налагахме" докторите, сега учителите. Учителите са такива, каквото е и обществото ни. И между тях има изумителни педагози, а има и такива, които за нищо не стават.
Към авторката на темата - и каква алтернатива на училището предлагаш? Или на начина на преподаване?
Съвременни автори да се учат не е съвсем добра идея, защото най-добрия "оценител" на хора занимаващи се с литература и изкуство е ВРЕМЕТО! ТО, проклетото, отсява абсолютно безпощадно кой става и кой не. Справка - "МОите песни" на ВАзов или "Я паметник воздвиг себе нерукотворны" на Пушкин. Сори за грешките в руския, навремето като го учихме си разказвахме вицове за Тъпанчев в час и резултатът е налице. Изобщо всичко проспано в училище, след това се връща.
Виж целия пост
# 17
Chanel, става въпрос за много по-драстични промени от това което говориш в съвременното обучение, в сравнение с моето.
Става въпрос за абсолютно индивидуални програми на всеки и премахване на училищата като форма на обучение.
Но... има време.
 Wink
Виж целия пост
# 18


 .Индивидуализмът не се учи,то е качество,което притежаваш или не.[/b]
Качествата които човек притежава трябва да бъдат развивани.Нашата образователна система вкарва всички деца в матрицата.Учителите в предучилищна и начална педагогика не умеят или не искат да откриват индивидуалните потребности на всяко дете.Мисля,че в масовите училища децата  загубват своята индивидуалност.В допълнение ако родителите не забележат нуждите за развитие на детето или не са достатъчно амбициозни да развиват неговите таланти и дарби то става едно от многото и по този начин пак губи своята индивидуалност.
Виж целия пост
# 19

За елитните училища веднага мога да оборя. Колко деца спечелили олимпиада по математика, физика, астрономия, информатика са от елитно училище? Николко? Ще се окаже, че повечето са от най-обикновените градски гимназии? И повечето са ученици на едни и същи добри учители. Техни ученици взимат първите места всяка година?


Имало значи и свестни учители? Това ли казваш? Защото от първия ти пост останах с друго впечатление. Ами, да, има добри учители, има и не толкова добри, има и откровено лоши. Има и такива лекари, банкери, юристи, архитекти.

Това новина ли е?
Бо, каква промяна е започнала, която не можем да приемем? Училището дава един задължителен минимум, не гради личности, най-малкото - не само то.
Сега прочетох - ти искаш едно идеално общество. А ходенето на работа и то ли е ще за всеки индивидуално? Индивидуални изисквания, работно време, облекло, етикет, организация, заплащане? Би било чудесно, наистина.
Виж целия пост
# 20
А,значи чакаме учителите да развият децата ни.А ние какво ще правим?Да си кажев право в очи,че повече от децата са тъпанарчета,защото и родителите им са тъпанари.Но така казано боли.Учителите за някакви си часове трябва и да преподават и да възпитат децата ви,докато вие си гризете олющените маникюри.
Виж целия пост
# 21
А,значи чакаме учителите да развият децата ни.А ние какво ще правим?Да си кажев право в очи,че повече от децата са тъпанарчета,защото и родителите им са тъпанари.Но така казано боли.Учителите за някакви си часове трябва и да преподават и да възпитат децата ви,докато вие си гризете олющените маникюри.
Децата се възпитават в семейството в училище само се надгражда от учителите.Родителите поставят основата,но ако тях ги няма или самите те нямат нужната основа.Тогава какво правим с децата?
Виж целия пост
# 22
За другите деца не знам,но за моите съм убедена,че аз и съпругът ми носим отговорността за техните успехи и неуспехи,за техните постижения и падения.Или ще обирам цветя и рози или ще си гриза маникюра.Всеизвестно е,че децата в по-голямата си част нямат стабилна основа.Какво да направи учителя тогава?И някои учители се опитват,но сигналът ,получен от родителите е "заето".
Виж целия пост
# 23
Сега прочетох - ти искаш едно идеално общество. А ходенето на работа и то ли е ще за всеки индивидуално? Индивидуални изисквания, работно време, облекло, етикет, организация, заплащане? Би било чудесно, наистина.

Не разбира се.  Laughing Идеалното общество е химера, но обществото все пак има право на своето развитие.
Подкрепените индивидуалности още с обучението ще се превърнат в професионализъм.
Виж целия пост
# 24
За другите деца не знам,но за моите съм убедена,че аз и съпругът ми носим отговорността за техните успехи и неуспехи,за техните постижения и падения.Или ще обирам цветя и рози или ще си гриза маникюра.Всеизвестно е,че децата в по-голямата си част нямат стабилна основа.Какво да направи учителя тогава?И някои учители се опитват,но сигналът ,получен от родителите е "заето".
Сагласна съм на 100% с теб.Аз мисля,че едва ли съм най-добрата майка,но съм убедена в това какви възрастни ще бъдат мойте деца зависи от това каква ценостна система ще им създам сега.Примера който виждат в мен и баща им говори и без думи.Средата в която те се движат обаче, оказва влияние върху тях още в детската градина.За това смятам,че учителя е много важен в изграждането на едно дете.Материала който се изучава е пълен с небивалици и ако е поднесен и механично става още по-трудно.
Виж целия пост
# 25
Сагласна съм на 100% с теб.Аз мисля,че едва ли съм най-добрата майка,но съм убедена в това какви възрастни ще бъдат мойте деца зависи от това каква ценостна система ще им създам сега.Примера който виждат в мен и баща им говори и без думи.Средата в която те се движат обаче оказва влияние върху още в детската градина.За това смятам,че учителя е много важен в изграждането на едно дете.Материала който се изучава е пълен с небивалици и ако е поднесен и механично става още по-трудно.

Явно си имала ужасна учителка по български език и литература в началните класове. Ето ти конкретен въпрос - кой трябва да научи детето на правопис и правоговор? И очевиден отговор - учителката, защото майката не е овладяла основни правила... А ако детето попадне на същата учителка, която е обучавала и майката?
Би било чудесно ако ПОНЕ ЕДНО от звената си върши работата. В твоя случай щеш - не щеш, ще се наложи училището да свърши твоята работа.
Виж целия пост
# 26
И аз съм съгласна с теб.Но учителят не е виновен за абсурдната материя,която учат децата.Познавам учителка,която е уникална в преподаването си-нестандартна,увлекателна,просто бонбон!А също така има един образователен сайт,в който учители публикуват техните начини на преподаване.Тези хора са прекрасни и е обидно  да бъдат поставяни просто ей така под знаменателя на безхаберниците.Във всяка професия има некадърници,скучни хора,тесногръди.Но справедливо ли е с лека ръка да твърдим,че всички са...такива?
Виж целия пост
# 27
Chanel, става въпрос за много по-драстични промени от това което говориш в съвременното обучение, в сравнение с моето.
Става въпрос за абсолютно индивидуални програми на всеки и премахване на училищата като форма на обучение.
Но... има време.
 Wink
Премахване на училищата като форма на обучение?Звучи също толкова извратено,както и раждането в къщи.


Цитат
За елитните училища веднага мога да оборя.
Как ще ме обориш,бе,създание неориентирано?Естествено,че възпитаници на елитни математически,природо-математически гимназии,печелят състезания по света.
Виж целия пост
# 28
 ThinkingМного интересна темичка!Точно като за разгара на заслужената ваканцияяяяяяя!
Виж целия пост
# 29

2. Преподавателите. Е те просто не стават. Няма начин да стават с този мироглед - хора, набутани с връзки, без грам въображение и желание за работа.

Може ли за нас, русите, да обясните кое налага набутването с  връзки? Високите заплати, престижът на професията, ученолюбивото поколение или нещо друго?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия