Идеи за бизнес - 8

  • 122 366
  • 759
# 735
Благодаря за мненията  bouquet
Виж целия пост
# 736

Никой ли не може да ми каже дали има пазар ако произвеждам щипки за дрехи newsm78 Embarassed

 ССФ обича да подбира щипките според цвета на дрехите, а пазарът не предлага такава богата гама. Направо ми е мъка с какво защипват съфорумките черното си бельо или лилавките дрешки, например.  Laughing

Аз па купувам тоалетна хартия само в два цвята, за щастие има ги на пазара. Ама като гледам многообразието на плочките в магазините...

 Искам да питам къде се подава заявление/и получава съответно булстат номера?
Виж целия пост
# 737
Булстат не се получава при регистрацията на фирмата в Агенция по вписванията. Май от там го издават. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 738
Преди няколко години регистрирах фирма, подадох заявление за булстат на Стамболийски и след няколко дни трябваше да отида да си взема номерчето. Ама влязох в болница и т.н. и т.н. та досега.   Сега, обаче ще правя пререгистрация и за целта се иска този номер, та се чудя откъде да го взема, защото много промени настанаха оттогава.
Виж целия пост
# 739
Ами предполагам там където си подала, най вероятно стои още в архива. Най- добре звънни в Агенцията по вписванията да питаш, обясни за какво иде реч, за да не се разкарваш излишно.
Те най- добре ще ти кажат.
Виж целия пост
# 740
Аз и друго да питам, сега когато отворим магазина и фирмата започне да работи, трябва ли да подаваме нещо в НАП, че фирмата вече е действаща?И ние или счетоводителката трябва да подаде ?

Че фирмата е действаща не се подава нищо в НАП. За сметка на това обаче се подава формуляр за осигуряването на собственика (или пък се декларират трудовите договори, ако има такива), а и касовия апарат се "фискализира" - т.е се подава удостоверие в НАП. Счетоводителката нищо не може да подаде без Ваше упълномощаване, но пък ще Ви обясни подробно, ако е читава разбира се Simple Smile

Булстат не се получава при регистрацията на фирмата в Агенция по вписванията. Май от там го издават. Rolling Eyes
Реално погледнато вече няма БУЛСТАТ номер. Сега се нарича ЕИК (единен индификационен код). И се издава от Агенцията по вписванията, за новорегистрираните фирми. За съществуващите такива номера по БУЛСТАТ става ЕИК. За немолучеинте номерца обаче не мога да кажа - нямала съм такъв случай. Но и аз бих подходила първо да се обяда да разпитам по телефона. Макар че когато сте подавали заявление за регистрация по БУЛСТАТ би трябвало да са Ви издали временно удостоверие където го пише този номер.
Виж целия пост
# 741
Да, сега погледнах удостоверението и видях, че имам ЕИК, с валидност отдавна изтекла. Какво означава това? Че това е е бил временен код, след изтичането на който е трябвало да получа нов ли, или това си ми е ЕИК и толкова?  Мога ли да се пробвам да направя пререгистрацията с този код?
Виж целия пост
# 742
Както казах не съм имала такъв случай но можеш да пробваш.
За да направиш пререгистрацията ще ти трябва Удостоверение от съда за актуално състояние. Него го издават (поне при нас) със копие на тава картонче. Така че можеш направо в Съда да отидеш и да направиш копие на това временно удостоверние. Ако ти го приемат в съда ще си спестиш "издирването" му.  Laughing
Виж целия пост
# 743
Ще го направя, мерси.
Виж целия пост
# 744
Момичета ,аз да питам за създаване на фирма има ли облегчения ако фирмата е на името на пенсионер или на мое име да си я пиша ,тъй като е все едно ?Дали сте запознати? newsm78
Виж целия пост
# 745
Тони, ако смяташ ти да я управляваш и да работиш в нея, пиши я на твое име. Иначе освен, че няма полза, ще плащаш повече осигуровки
Виж целия пост
# 746
Ами да ,аз ще управлявам ,аз ще работя засега сама ,мъжо ще помага.Значи няма облаги за пенсионери.А колко се чака за откриване на фирма и най-вече какво да е -ЕООД,ООД или ДЗЗД?Какво ще ме посъветвате? Hug Защото в момента чакаме майстора да дойде и да почне ремонта ,ама аз през това време мога ли да си подам документите за фирмата и като свърши ремонта да си взема само стоката/ Thinking

А,защо повече осигуровки ще плащам ?На пенсионера осигуровки вървят само здравни доколкто знам. Thinking
Виж целия пост
# 747
Тони, ако фирмата се води на пенсионер ще плащаш за него/нея ЗО, но И за теб като служител всички осигуровки.  ДА, можеш да се назначиш продавач консултант, но ще плащаш осигуровките за служител и работодател върху 360 лв. Ако си самоосигуряващ се на минимума ще плащш само 1 вид осигуровки върху 420 /но пак крайната сума е по-ниска от колкото тази за продавач консултанта и пенсионера/. На много места има праговете за осигуряване и размера на осигуровките, можеш да сметнеш и сама  Peace
Виж целия пост
# 748
Ясно,това го разбрах ами по другите въпроси какво ще ми кажеш /

А колко се чака за откриване на фирма и най-вече какво да е -ЕООД,ООД или ДЗЗД?Какво ще ме посъветвате? Hug Защото в момента чакаме майстора да дойде и да почне ремонта ,ама аз през това време мога ли да си подам документите за фирмата и като свърши ремонта да си взема само стоката/ Thinking


Виж целия пост
# 749
Тони откриването на фирмата не е обвързано с помещение. По-добре започни да действаш защото може да ти отнеме 1-2 месеца. Намери си добър адвокат, който да ти подготви документите и всичко ще стане по-бързо и по-лесно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия