Пейпал - помощ! - 2-ра тема

  • 44 610
  • 737
# 600
може ли някой да ми каже колко време след като съм пуснала диспут трява да чакам да ми върнат парите за неполучена поръчка? И ако не ми отговорят каква е процедурата
Виж целия пост
# 601
може ли някой да ми каже колко време след като съм пуснала диспут трява да чакам да ми върнат парите за неполучена поръчка? И ако не ми отговорят каква е процедурата
Извинявай,би ли ми казала как и къде се пуска диспут?Благодаря!
Виж целия пост
# 602
Брадата, Диди, мерси. Ще пиша тези дни като реша да извърша тази сложна процедура  Twisted Evil
Виж целия пост
# 603
може ли някой да ми каже колко време след като съм пуснала диспут трява да чакам да ми върнат парите за неполучена поръчка? И ако не ми отговорят каква е процедурата
Извинявай,би ли ми казала как и къде се пуска диспут?Благодаря!
Като влезеш в акаунта си отиваш на my account/resolution center и оттам е лесно -водиш се по формата. Ако имаш още въпроси пиши на лични  Peace. Успех
Виж целия пост
# 604
здравейтееее!въпросче Praynig
правя поръчка и получавам мейл,в който пише,че адреса все още не е потвърден.къде трябва и как да го потвърдя? в пейпал аз нали смених адреса(още преди да поръчам първия път,сега ми е за втори едва)

сега видях,че и в първата поръчка ми пише непотвърден адрес.защо така?а поръчкта е пратена,пътува и я очаквам! така къде да ги търся после,а не са за малко пари!имам ли причина за притеснение или просто това си изписват от ПП?
оффф притесних сега какво се случва!?
Виж целия пост
# 605
Малееее, разби ме. Давай едно по едно.
Потвърдени адреси са само тези в САЩ и някои в Англия. Нашите не са и няма как да са.
Не си сменяй повече адреса в Пейпал. Адресът в Пейпал е този, на който ти е регистрирана картата.
Кое да търсиш после?
Поръчката ще си търсиш на адреса, който си дала. Не знам кой си дала, за да ти кажа къде да я търсиш.
Ако си дала твоя си адрес, а не някой измислен - нямаш повод за притеснение.
Ако не - трябва да се притесниш много. Simple Smile
Виж целия пост
# 606
здравейтееее!въпросче Praynig
правя поръчка и получавам мейл,в който пише,че адреса все още не е потвърден.къде трябва и как да го потвърдя? в пейпал аз нали смених адреса(още преди да поръчам първия път,сега ми е за втори едва)

сега видях,че и в първата поръчка ми пише непотвърден адрес.защо така?а поръчкта е пратена,пътува и я очаквам! така къде да ги търся после,а не са за малко пари!имам ли причина за притеснение или просто това си изписват от ПП?
оффф притесних сега какво се случва!?
Благодаря за отговора:)
Виж целия пост
# 607
може ли някой да ми каже колко време след като съм пуснала диспут трява да чакам да ми върнат парите за неполучена поръчка? И ако не ми отговорят каква е процедурата
Извинявай,би ли ми казала как и къде се пуска диспут?Благодаря!
Като влезеш в акаунта си отиваш на my account/resolution center и оттам е лесно -водиш се по формата. Ако имаш още въпроси пиши на лични  Peace. Успех

Благодаря за отговора!:)
Виж целия пост
# 608
не не не,не съм сменяла адреса 2 пъти,Алекс! а две поръчки съм пуснала,незнам дали се е разбрало Peace! аз смених само веднъж адреса(още преди да си пусна първата поръчка),защото на адреса, на който е регистрирана картата няма никои и няма кои да ми приеме поръчката!
но доколкото разбрах от отговорати няма повод да си притеснявам,адреса си е истински,не е измислен Simple Smile
мерси много за бързия отговор! Hug  bouquet
Виж целия пост
# 609
Здравейте пак!
Платих нещо в ибей и вместо да се покаже като платено,се появи един пясъчен часовник.А са ми изтеглени пари от картата.В PayPal се появи плащането с минус като Unclaimed-Original Transaction,а по-надолу същата сума без знак минус като Charge From Credit Card-Related Transaction.Някой знае ли какво е станало?Да не би продавача да си е сменил данните или нещо друго?!
И на My recent activity срещу това плащане имам бутон Cancel.
Моля помогнете ми! Sad
Виж целия пост
# 610
Да, мейлът на продавача е грешен.
Отмени плащането и пиши на продавача да ти изпрати верния си мейл или нов инвойс с верния мейл, на който да платиш.
Като отмениш плащането, парите ще ти се върнат по картата до 3-4 работни дни.
Виж целия пост
# 611
Да, мейлът на продавача е грешен.
Отмени плащането и пиши на продавача да ти изпрати верния си мейл или нов инвойс с верния мейл, на който да платиш.
Като отмениш плащането, парите ще ти се върнат по картата до 3-4 работни дни.
Благодаря Алекс1,така направих.А в пайпал акаунта ли ще ми върнат парите или в картата?
Искам да попитам и друго-отворих case в ибей за недоставена стока,като кратко описах случая,преди това се свързах с продавача който нищо не знае за продаваната от него стока(странно),даже не знае за какво става въпрос.
Какво да правя по-нататък?Сега да чакам ли?Или трябва да се свържа с отдел клиенти?
Благодаря предварително за отговорите ти!
Виж целия пост
# 612
Не, парите ще ти се върнат по картата.
За какво си отворила кейс по-точно? Реално плащане няма, така че няма как да ти доставят стоката.
Виж целия пост
# 613
Не, парите ще ти се върнат по картата.
За какво си отворила кейс по-точно? Реално плащане няма, така че няма как да ти доставят стоката.
Кейс отворих за нещо което платих на 29.11.2010 г,но ни вест,ни кост и днес телефонирахме на продавача,който и хабер си няма от ибей и стоката,която продал.Веднага след това отворих кейс и сега какво да правя?
Виж целия пост
# 614
Опс... аз мислех, че за същото нещо става въпрос.
Пусни диспут в Пейпал, обясни случая. Ако можеш, ескалирай веднага.
Ако не можеш да ескалираш веднага - чакаш 10 дни, за да ти се появи възможността да ескалираш до клейм. Тогава Пейпал ще решат случая и ще ти върнат парите.
Скъпо ли е нещото, което си купила?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия