Пейпал - помощ! - 2-ра тема

  • 44 624
  • 737
# 660
 Hug  Алекс1    bouquet благодарности,това ми е достатъчно   bouquet
Виж целия пост
# 661
Момичета, при поръчка от даден сайт задължително ли е да доставя до България, за да може да се плати през пейпал? Т.е когато изпращам нещо на адрес на превозвач в Англия не мога да плащам през пейпал?

Благодаря.
Виж целия пост
# 662
Зависи какви опции ти предлага сайта.
При някои може, при други - не.
Виж целия пост
# 663
Здравейте,много се извинявам,ако е коментирано,но нямам време да ровя,а в търсачката не ми излезе нищо....Та въпроса ми е в Пей пал адресът ми на латиница ли трябва да е или на кирилица?Мерси предварително    bouquet
Виж целия пост
# 664
mam4e_Gabi
"Много важно е да имате предвид, че попълването на данните трябва да бъде направено само и единствено на Английски език, за да може тази информация да бъде достъпна и най-вече разбираема от хора в целия свят, а не само от тези, които използват кирилица!!! "

За повече инфо  - http://pazaruvane-online.com/20/%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%81%D … 0%BF%D0%BA%D0%B0/
Виж целия пост
# 665
mam4e_Gabi
"Много важно е да имате предвид, че попълването на данните трябва да бъде направено само и единствено на Английски език, за да може тази информация да бъде достъпна и най-вече разбираема от хора в целия свят, а не само от тези, които използват кирилица!!! "

За повече инфо  - http://pazaruvane-online.com/20/%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%81%D … 0%BF%D0%BA%D0%B0/
Мерси много!   bouquet
Виж целия пост
# 666
А кои пощенски код да напиша този които ми пише в банковото извлечение или действителния?
Виж целия пост
# 667
Пощенския код, на който ти е регистрирана картата.
В нашия случай - там, където си получаваш поръчките.
Виж целия пост
# 668
Здравейте,

може ли някой да ми помогне с повдигане на диспут за непристигнала поръчка, стигнах до първа стъпка, но ме е страх да не сгреша някъде. Не можах да намеря в темата как се прави. На едната вчера е бил 45 ден и доколкото разбирам съм изпуснала срока, но на другата съм на 40 ден, поне там да пусна.

Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 669
Момиче и аз моля за помощ отворих диспут на 12/29/2010, от тогава продавача не е писал нищо, сега да дам ли
Escalate this dispute to a PayPal claim ??
 и какво ще стане ако диспута го затвоярят и продавача не е дал отговор ?
мерси много предварително  bouquet  bouquet  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 670
Момиче и аз моля за помощ отворих диспут на 12/29/2010, от тогава продавача не е писал нищо, сега да дам ли
Escalate this dispute to a PayPal claim ??
 и какво ще стане ако диспута го затвоярят и продавача не е дал отговор ?
мерси много предварително  bouquet  bouquet  bouquet  bouquet

Да, ескалирай.
Не могат да затворят диспута, ако продавачът не е дал отговор.
Като ескалираш в клейм, Пейпал ще решават кой крив, кой - прав.
Виж целия пост
# 671
Алекс, къде има обяснение как се повдига диспут?

Благодаря ти предварително!
Виж целия пост
# 672
Тук съм обяснявала няколко пъти.
Има и в хелпа на Пейпал.
С две думи - намираш транзакцията с която си платила проблемната стока, отваряш я, и намираш бутон Report a problem. После следваш стъпките.
Виж целия пост
# 673
Да, ескалирай.
Не могат да затворят диспута, ако продавачът не е дал отговор.
Като ескалираш в клейм, Пейпал ще решават кой крив, кой - прав.

А ако продавача е отговорил? В моя случай,отговорът е,че ако до 10.01 не получа пратката,ще ми върне парите.Чудя се какво следва,ако не я получа- трябва да ескалирам,или на продавача да пиша?
Виж целия пост
# 674
Просто изчакай 10-ти и виж какво ще стане.
Най-вероятно ще ти върне парите и няма да се наложи да ескалираш.
Внимавай само да не изпуснеш сроковете за ескалиране на диспута и да го затворят автоматично, ако не предприемеш нищо.
Обикновено пращат мейл, кога ще се затвори диспута, ако не направиш нищо.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия