Wizz Air 2

  • 95 584
  • 736
# 660
Не по-рано от 7 дни . Иначе може да чекираш онлайн и няколко часа преди полета.

Отговорът е на същата страница, на която е зададен въпросът!

ами аз всъщност първо търсих в сайта, но не открих....за съжаление не страдам от излишно време  за да чета 50 страници, та дори и последната  Wink съжалявам за което  Simple Smile
Виж целия пост
# 661
Добре , че има хора с излишно време да пишат по сто пъти едно и също нещо.
Виж целия пост
# 662
Има го в сайта, в панела с полезна информация. Simple Smile
Виж целия пост
# 663
След една седмица летим за Рим.
Избрахме он-лайн чекиране и от тук, и от Фиумичино.
Не знам на вас какво ви е давало от падащото меню, но при моята резервация имаше и двете опции "онлайн чекиране", "чекиране на гише".

Имам едно питане - на сайта на Wizz пише, че в регистрирания багаж не се допуска превозването на течности.
Значи ли това, че няма да мога да си взема поне една бутилка вино от Рим?
Моля, хората с опит да споделят.

Благодаря предварително!  bouquet
Виж целия пост
# 664
Mожеш разбира се...дори не само една  Laughing.
Не се разрешват в ръчния багаж  течности в опаковки над 100 мл.
В ръчния  може , но след като си преминала  секюрити проверката т.е. ако го купиш от магазините на летището.
Виж целия пост
# 665
Значи ли това, че няма да мога да си взема поне една бутилка вино от Рим?
Моля, хората с опит да споделят.
Ох, от това с виното имам много лоши спомени. При едно от пътуванията ни, две от приятелките ми носеха по бутилка червено вино, предварително опаковано уж стабилно, защитено от счупване и т.н., но познай какво стана като отворихме куфарите - червени дрешки!
Виж целия пост
# 666
Копирам от сайта на Wizz:

"Предмети, които не се приемат в регистрирания багаж:

    * пари в брой, ценни книжа
    * бижута, ценни метали, скъпоценни и полускъпоценни камъни
    * компютри, камери, видео камери, мобилни телефони и всички други електронни или технически уреди и техните аксесоари
    * официални, служебни или лични документи
    * пътнически документи или други документи за самоличност
    * ключове
    * течности (с изключение на: киселинна батерия на инвалидна количка)
    * лекарства
    * художествени произведения и произведения на изкуството
    * нетрайни стоки

Ако регистрираният багаж съдържа който и да е от изброените по-горе предмети, Wizz Air няма да носи отговорност за евентуалната им загуба, унищожаване, забавяне или повреждане. "

т.е. - може някой от служителите на Wizz да ми открадне куфара, примерно, и аз да пия "една студена вода", защото те са записали такива безумия като клаузи?
Аз така разбирам написаното.

А вие?
Виж целия пост
# 667
много полезна тема и хиляди благодарности на всички които обясняват  bouquet
 но наистина, някои неща и да се прочетат/ вкл. и от сайта на  Wizz/ трудно се разбират, докато не са "проиграни"
Затова предварително се извинявам за  следващите въпроси, които са вероятно от серията "тъпи":
-На мъжът ми още не е  излязла новата лична карта- това ще стане към 5 март.Детето също още няма паспорт.Мога ли независимо от липсата на  тези документи да си направя резервация още тези дни, напр. на мое име или са необходими всички данни.бързам с резервацията, за да не  стане късно.
-Разбирам, че резервацията трябва да се плати 24часа след извършването, ако искаме да използваме банков път.Но за това заплащане следва ли пак да имаме всички данни.
- всеки един от полетите отделна  резервация ли е?/ отиване-връщане/За един полет на едно лице различни резервации ли са или са 1 резервация/ с оглед документирането  ми е въпросът, за заплащането ясно, че за тримата/
-каква е  разликата в това:При чекиране на летището се начислява такса, която се заплаща на пътник и на полет. Чекирането на летище може да се закупи по време на резервирането или по-късно с опцията „добавяне на услуга” или чрез обаждане до кол-центъра. При чекиране на летище, закупено на самото летище, се начислява по-висока такса
Какво означава "чекиране на летище, закупено на самото летище"
- Чекиране онлайн може да се направи ако си само с ръчен багаж ли или и с  регистриран също е допустимо/Това го осъзнавам, че е глупав въпрос, но наистина нещо не схванах/
-как мога да си пренеса лосион от 200мл.Зная, че е недопустимо в ръчен багаж над 100мл,  но доколкото разбирам и в регистриран  също не може или  греша?
-За детето ми са нужни "Ксизал" и "Флексоназе"/капки за алергии/Достатъчна ли е рецепта или трябва актуална рецепта или  др документ, какъв?В ръчен  багаж ли да ги нося?
Виждам, че съм самата досада,  но да не ви казва от колко години не съм пътувала със самолет изобщо.
Виж целия пост
# 668
След една седмица летим за Рим.
Избрахме он-лайн чекиране и от тук, и от Фиумичино.
Не знам на вас какво ви е давало от падащото меню, но при моята резервация имаше и двете опции "онлайн чекиране", "чекиране на гише".

Имам едно питане - на сайта на Wizz пише, че в регистрирания багаж не се допуска превозването на течности.
Значи ли това, че няма да мога да си взема поне една бутилка вино от Рим?
Моля, хората с опит да споделят.

Благодаря предварително!  bouquet


Пипинс, ти кога си направи резервацията за Рим? Питам, защото аз резервирах края на ноември и тогава активна беше опцията "чекиране на летище", а сега като вляза в моите резервации са активни и двете възможности, т.е. и чек-ин онлайн. Та сега се питам дали да не коригирам и да си изпринтя бордните карти и в двете посоки, та да няма изненади на Фиумичино /т.е. да трябва да доплащаме допълнително по високите тарифи/. Вие какво ще ме посъветвате?  newsm78
Виж целия пост
# 669
Резервацията направих през януари.

Danito_t, ти като си правила резервацията, плати ли за чекиране?
Виж целия пост
# 670
Глупаво е/извинявай/ ! Те пари няма да ти върнат..даже ако искаш промени ще ти вземат! Не знам какви са ти притесненията...само отиваш на гишето и си подаваш личната карта..нищо друго!   bouquet
Виж целия пост
# 671
Резервацията направих през януари.

Danito_t, ти като си правила резервацията, плати ли за чекиране?

Не, не съм! Извинявам се за глупавите въпроси, които задавам, но си мисля, че темата е именно за това!  Embarassed
Виж целия пост
# 672
Извинявайте, че и аз се намесвам, но то въобще има ли такава опция да не платиш чекиране, освен ако е уеб! Просто ако не посочиш какво ще е чекирането не ти позволява системата да продължиш! А що в профила ти пише"чекиране на летището", значи си го платила!
Виж целия пост
# 673
-На мъжът ми още не е  излязла новата лична карта- това ще стане към 5 март.Детето също още няма паспорт.Мога ли независимо от липсата на  тези документи да си направя резервация още тези дни, напр. на мое име или са необходими всички данни.бързам с резервацията, за да не  стане късно.

Към момента на резервацията не ти трябват лични документи, а само двете имена на пътуващите. Не може на резервацията да фигурира само твоето име. Пишеш на детето името максимално близо до това, което смяташ, че ще е на латиница (напр. Мария се изписва Mariyaр Желю се изписва Zhelyu и т.н.) и ако има леко разминаване в изписването след като му излезе паспорта, ще се обадиш в центъра за клиенти и ще го сменят. Номер на лична карта/паспорт ще ти трябват едва когато правиш он-лайн чек ин, най-рано 7 дни преди полета, най-късно 3 часа преди полета.

-Разбирам, че резервацията трябва да се плати 24часа след извършването, ако искаме да използваме банков път.Но за това заплащане следва ли пак да имаме всички данни.
Да, можете да използвате банков път, важното е да внесете парите в срок от 24 ч., а кога ще пристигнат по сметката на Уиз, това не ви касае. Най-добре ще е да внесете парите в Банка ДСК, тъй като няма да ви вземат пари за превода - сметката на Уиз България е в тази банка.

При заплащане на билетите ще ви трябва само 6-символния код, който излиза при приключване на резервацията - комбинация от цифри и букви - и той се посочва като основание за плащане в платежното нареждане.

- всеки един от полетите отделна  резервация ли е?/ отиване-връщане/За един полет на едно лице различни резервации ли са или са 1 резервация/ с оглед документирането  ми е въпросът, за заплащането ясно, че за тримата/
Ако направиш резервацията така още от самото начало - двупосочен билет за трима човека - резервацията е една и получаваш един 6-символен код.

-каква е  разликата в това:При чекиране на летището се начислява такса, която се заплаща на пътник и на полет. Чекирането на летище може да се закупи по време на резервирането или по-късно с опцията „добавяне на услуга” или чрез обаждане до кол-центъра. При чекиране на летище, закупено на самото летище, се начислява по-висока такса
Какво означава "чекиране на летище, закупено на самото летище"
Не помня конкретни цифри, но, примерно, ако заявиш чекиране на летището в момента на резервацията, би ти струвало 10 евро на човек. Ако не си избрал опция чекиране он лайн и се сетиш на летището за това, и се наложи поради тази причина да те чекират те, на летището вече ще ти струва 20 евро на човек. Най-добре е да отбележиш в момента на резервацията, че ще си направиш он лайн чекиране. То е безплатно.

- Чекиране онлайн може да се направи ако си само с ръчен багаж ли или и с  регистриран също е допустимо/Това го осъзнавам, че е глупав въпрос, но наистина нещо не схванах/
Чекиране он лайн е възможно и когато си само с ръчен, и когато си с чекиран багаж. Същността на онлайн чекирането е да си нанесеш сам данните от документа и да си принтираш бордната карта.
При он лайн чекиране когато имаш и регистриран багаж, пак се редиш на чек ин гишето, за да ти приемат багажа, но бордната карта си си я принтирала.

-как мога да си пренеса лосион от 200мл.Зная, че е недопустимо в ръчен багаж над 100мл,  но доколкото разбирам и в регистриран  също не може или  греша?
-За детето ми са нужни "Ксизал" и "Флексоназе"/капки за алергии/Достатъчна ли е рецепта или трябва актуална рецепта или  др документ, какъв?В ръчен  багаж ли да ги нося?
Лосион за тяло 200 мл. твърдо в регистрирания багаж, не е вярно, че не може.
Капките не са ли под 100 мл.? Ако са, слагаш шишенцата в малък прозрачен плик и можеш да ги пренесеш в ръчния багаж. Ако не са нужни по време на полета - в регистрирания.
Виж целия пост
# 674
Няма глупави въпроси, има глупави отговори! Wink
Темата е питане/отговаряне.
Нормално е постоянно да излизат едни и същи въпроси при условие, че самият превозвач в рамките на 2-3 месеца успява да промени разни условия.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия