Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как се проследява пратката след поръчка?
Как да избера правилния размер при поръчка на обувки от Китай?
Как да се справя с некачествените продукти, получени след поръчка от Китай?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как се проследява пратката след поръчка?
След поръчка, пратката може да бъде проследена чрез уебсайтове за проследяване на пратки, като например http://www.track-trace.com/post. Обикновено информацията за пратката се обновява на тези уебсайтове, като се предоставят данни за местоположението и статуса на пратката. Важно е да се отбележи, че след изпращането на пратката от източната държава, може да има период от 7 до 9 дни, през които няма информация за пратката, след което тя се появява в системата на българската поща.
-
Как да избера правилния размер при поръчка на обувки от Китай?
-
Как да се справя с некачествените продукти, получени след поръчка от Китай?
-
Как да използвам върнатите парички от неизпратената поръчка за нова поръчка?
-
Как да проследя поръчката си от китайския сайт?