проблем с пощенска банка

  • 6 587
  • 25
# 15
на мен още при създаването на банкирането ми обясниха, че евровите сметки се обслужват само от клона и не мога да извършвам транзакции през банкирането. Можело да си ги гледам само и това правя. С левовите мога да правя всякакви плащания и операции без проблеми. Същото важи и за банковите сметки на фирмата - евровата само я гледаме, но я обслужваме през клона, а левовите може и  през клона и банкирането.
ами това трънки ли имаха в устата си да ми кажат, когато ми издаваха права по сметките.
ето, чета в момента - имам права по всички сметки  така: създ., подп., изпр. отказ - да, на всичко.
бал, движ - да.
никой не ми е казал, уведомил, информирал нещо подобно, а аз поне 3 пъти наблегнах на това, че ще ползвам от чужбина и-нет банкирането и дали няма да има проблем. клонът беше 'стефан тошев', в борово.
Виж целия пост
# 16
Ти сметката можеш да я правиш всичко от описаните в договора неща, но не през банкирането. И още нещо - заявката за теглене на евро е 3 дни, освен ако не става въпрос за дребна сума, която да имат в наличност... да те предупредя просто. Ако ти трябват спешно можеш да ги прехвърлиш в клона в леловата ти сметка и да си ги изтеглиш от там - това няма да ти го откажат
Виж целия пост
# 17
сигурно е точно както казваш. но аз питах, наблегнах, натъртих и обясних, че това искам да мога да го правя през и-нет банкирането защото съм извън страната. не мога да скачам за всеки трансфер до Бг. и на всичко казаха 'да' , венчахме се с Пощенска банка, а сега ще трябва да се разведем по взаимно съгласие  Mr. Green
Виж целия пост
# 18
Повечето служители в тази банка са полуграмотни и  работят за смешни пари.Не чакай лелята от гишето да е наясно как седят нещата. неприятно, но е факт. пощенска банка не е единствената за съжаление
Виж целия пост
# 19
Абсолютно невярно, Ger4o, не заблуждавай.
Преводи през интернет банкирането могат да се правят с всяка валута - правилно са казали на палмира. Правата могат да са пълни за всяка валута. Иди и си пусни пълни права на валутните сметки, за да работиш и по този начин.
Заявката за теглене на валута е минимум 2 дни по-рано, до 11:00 часа.
Виж целия пост
# 20
Обясних подробно какво са ми казали на мене! Не заблуждавам никого! нямаме право да правим транзакции от валутните сметки нито на фирмата, нитох личните! И в бланката са ми обяснили, че няма вариант. Става въпрос за пощенска банка на шипченски проход, а аз съм от първите ползватели на интернет банкирането на пощенска изобщо!
Виж целия пост
# 21
Аз имах същия проблем
Всичките ми сметки бяха създадени , когато беше ДЗИ банк
Трябва да отидеш в някои клон , плаща се някаква символична такса , ако сметките не са обслужвани и ги обноовяват
Неудобство е , така стана, след като Акциите на покойния Кюлев отидоха в Еф джи груп
Никой не ме уведоми . И аз бях бясна , но компесираха с добро и любезно отношение Mr. Green
Виж целия пост
# 22
Аз имах същия проблем
Всичките ми сметки бяха създадени , когато беше ДЗИ банк
Трябва да отидеш в някои клон , плаща се някаква символична такса , ако сметките не са обслужвани и ги обноовяват
Неудобство е , така стана, след като Акциите на покойния Кюлев отидоха в Еф джи груп
Никой не ме уведоми . И аз бях бясна , но компесираха с добро и любезно отношение Mr. Green
платила съм си таксата, обслужила съм ги сметките/финансово Laughing/, не знам какво искат още newsm78 .
в понеделник пак ще водя битка. аз вече кандисах, че не мога да ползвам и-нет банкиране на евровата, но поне дано мога да си изтегля парите на каса и ще я закрия. нямам полза от такава сметка.
само искам да кажа, че и майка имаше такава, но левова сметка/от тези, в ДЗИ/.  на каса се вижда, че има 103 лева, но не можаха да и ги изплатят, пак така, софтуерен проблем. това преди 2-3 години мисля, така и им ги остави, не са много пари, но е адски дразнещо. затова се безпокоя дали аз поне на каса ще мога да си прибера парите.
Виж целия пост
# 23
ТРябва да можеш! В правото си си!
Успех!
Виж целия пост
# 24
Аз имах еврова сметка, която не бях ползвала над година и когато се опитах да я ползвам чрез инернет банкирането, не можах. Като отидох в клона, се оказа, че е замразена, понеже не била ползвана година  ooooh!. Трябваше да пусна някаква молба за размразяване и след това я закрих.
Виж целия пост
# 25
Темите за недоволни клиенти на Пощенска банка са няколко. Служителите са прословути с малоумните си изказвания и непрофесионалното си отношение.
Имат и-мейл за жалби. Пращайки им жалбата си, не очаквай да реагират светкавично. Обикновено я игнорират и реагират само ако им напомниш  ooooh!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия