Черен списък на стоматолозите

  • 472 573
  • 861
# 615
Отказали сте прием на спешен случай. Знаете че това е нарушение, нали? Нямате право да връщате пациент със силни болки.
А вие сте лопнали телефона.
Че за какво да ставам ваш пациент????
Самозабравиха се някои.
Виж целия пост
# 616
Това е тема във форум, а не съд. Всеки може да впише всекиго според това как той е преценил ситуацията. Кой крив, кой прав, не е тук мястото да се доказва. Четящия преценя доколко и на кое написано може да се довери.
Виж целия пост
# 617
Да, уви, това е форум и всеки може да напише мнение, да, останалите четящи няма как да се ориентират кое мнение е вярно, кое е преувеличено и тн. Това е един от недостатъците на интернет. От друга страна, ние пациентите нямаме как да се ориентираме кой лекар е компетентен и кой не (визирам лекарите изобщо, не само зъболекарите). За това е хубаво, че съществува този форум, иначе не виждам какъв друг начин има обикновенния човек да се предпази. В по-малките населени места е лесно, всички се познават и лекарските грешки се разчуват бързо. Затова и лекарите са малко по-внимателни. Но в София, Варна и другите големи градове са на принципа "шарани винаги ще има". Масово не издават касови бележки. Дори да издават бележки, не водят документация какво лечение е проведено. Живеем в държава, където при лекарски грешки довели до смърт няма наказани, така че е меко казано смешно да разчитаме, че ще накажат някой за недоизлекуван канал или недоизчистен кариес. В същото време зъболечението струва маса пари, но е много често срещано явление на нас пациентите да ни се налага да лекуваме един и същи зъб по 2, че и по 3 пъти, защото някой си е прибрал парите нищо, че работа не е свършил.
Виж целия пост
# 618
Отказали сте прием на спешен случай. Знаете че това е нарушение, нали? Нямате право да връщате пациент със силни болки.
А вие сте лопнали телефона.
Че за какво да ставам ваш пациент????
Самозабравиха се някои.
Вие добре ли сте?????!!!!!!!
Какво нарушение какви 5 лева,ако ти си зъболекар и някой те викне да речем на сватбения ти ден,защото е спешен случай какво?На съд ли трябва да те пратят?Кабинета си има работно време и зъболекарят изобщо не е длъжен да си вдига дори телефона.Не е единствен зъболекар,затова има денонощни клиники.в 23:30 зъболекарят може да е на кино,може да пие вино,може да приспива детето си.Никой на никого не е длъжен в случая!
Боже... не мога да повярвам.

Спомням си, че една вечер в 11 ч. ми позвъни по телефона една жена, която се представи като баба на дете на 4 г. което плачело, защото го болял зъб, а аз съм била най-близкия кабинет. Бабата била идвала при мен и била доволна. Обясних й,  че аз не съм със специалност детска стоматология и по това време не приемам.
 

Ако у Вас имаше повече професионализъм и човечност, нямаше да откажете да приемете плачещо дете, поне да видите за какво става въпрос.

Няма нужда да влизате в обяснителен режим, това не е целта на темата.

Повечето хора много ясно описват от какво са недоволни и как им е навредено.
Какво значи поне да види за какво става въпрос.Това значи да стане,да зареже семейството си,да отиде,да работи 1 час,да почисти и да се прибере в 1-1:30 вечерта.Не е длъжна!Аз работя на 5-6 пациента на ден с максимални усилия,и няма как ако работя посред нощите ,да съм отпочинал и да мога да дам всичко от себе си.
А и във всеки град има хиляди зъболекари,няма само един,от който да зависи пациентът.
Виж целия пост
# 619
…….. е много често срещано явление на нас пациентите да ни се налага да лекуваме един и същи зъб по 2, че и по 3 пъти, защото някой си е прибрал парите нищо, че работа не е свършил.

За жалост, е точно така.
Тъкмо минавам през тези процедури.
До момента допълнителното лечение ми е струвало 1000€, предстои още една фаза.

----------

За повикването малко преди полунощ и аз не разбрах защо зъболекарят е трябвало да се отзове.
Виж целия пост
# 620
Отказали сте прием на спешен случай. Знаете че това е нарушение, нали? Нямате право да връщате пациент със силни болки.
А вие сте лопнали телефона.
Че за какво да ставам ваш пациент????
Самозабравиха се някои.

Какво нарушение какви 5 лева...На съд ли трябва да...
Не е единствен зъболекар

А не. Що на съд. Просто няма да дойда при теб. Да не се чудиш после защо нямаш клиенти.

А, и една твоя колежка ми каза същото - че не била единствена в града, и ако не ме устройвал часът, който ми даде за детето след 15 дена , а то беше с гной в костта....ами не струва, съжалявам...много здраве й пратих и се възползвах от съвета й.😉
Виж целия пост
# 621

За жалост, е точно така.
Тъкмо минавам през тези процедури.
До момента допълнителното лечение ми е струвало 1000€, предстои още една фаза.

И обикновенно е мн трудно до се докаже, че този зъб е лекуван от зъболекаря Х преди 6 месеца например. Защото кой си пази касова бележка след 6 месеца или година? А дори да запазиш бележката, на нея не пише "заапълнени канали на зъб Х".
В общи линии никой доволен пациент няма да седне да пише срещу зъболекаря по форуми. А за да е недоволен и да пише, очевидно има причина.
Виж целия пост
# 622
За жената, звъннала след работно време и ядосана, че ѝ е отказано лечение-за това има спешни кабинети. Не се търси най-близкия, а спешния.
За случая с детето на Тете-за мен е спешно, не става след две седмици. Всеки добър кабинет ще предвиди и по някой спешен случай в часовете.
Виж целия пост
# 623
11ч пишеше..не 23ч.

При нас няма спешни кабинети. Нито денонощни.
Виж целия пост
# 624
Тете, подозирам, че е късно вечерта, не по обяд.
А липсата на спешен кабинет наблизо е много неприятно. Аз нали през лятото съм в малко градче и преди няколко години там ме сви зъб. Ами сори, нямаше рентген. Рентген-в областния град.
Виж целия пост
# 625


И обикновенно е мн трудно до се докаже, че този зъб е лекуван от зъболекаря Х преди 6 месеца например. Защото кой си пази касова бележка след 6 месеца или година? А дори да запазиш бележката, на нея не пише "запълнени канали на зъб Х".
В общи линии никой доволен пациент няма да седне да пише срещу зъболекаря по форуми. А за да е недоволен и да пише, очевидно има причина.

Да, Вики. Точно такава информация би била отбелязана.
Работи се „на око“, без снимки на място, без електронно замерване, както дойде. Ако мине - мине, ако не, все тая.  Tired

Все пак се въздържам да спомена името на въпросната зъболекарка (Варна).
Но си права, че доволен от зъболекаря си пациент няма да влезе тук и да пише просто така, колкото да се намира на работа.
Виж целия пост
# 626
Добавям още двама към въпросният ЧЕРЕН СПИСЪК! Д-р Попова - работи в Частен кабинет зад Хотел Плиска! Взима ужким по-малко и по-евтино, особено на пенсионери! Евтиното по традиция излиза СКЪПО! И Частен кабинет на Д-р Бобева и Д-р Данов - намира се на площад Мизия - срещу Пътна инфраструктура! От всичо разбират! Нямат иначе техника и оборудване! Препращат за биочек и многомерна медицина! Не са наред и двамата! Лично мен ме диагностицираха с бруксизъм, което изобщо не е така! Дала съм 150 лв. за някаква измислена шина, по 17 лв. за паста за зъби, която не е абразивна, и по 80 лв. за четири пломби на шийки на зъби, които падат! Става иначе въпрос за коморбидно състояние, резултат от хормонален дисбаланс! Решава се с оперативни интервенции на всеки един зъб! Препоръчвам клиники БИОДЕНТ! Коректни са!
Виж целия пост
# 627
Зъболекарят освен зъболекар е и човек с ,а не робот и има определена физическа и психическа издръжливост,както и невъзможност да приема пациенти 24 часа в денонощието,както и всеки път ,когато някой има проблем.За всички е неприятно да има болки по зъбите,но в нашата страна лечението е доста бързо и достъпно за разлика от много по-напреднали европейски държави,където дори за рентгенова снимка се чака с дни.
Виж целия пост
# 628
misssixty,  би ли уточнила какво имаш предвид с рентгеновите снимки в различни от България страни?
В „моята“ държава рентгеновият апарат е просто част от инструментариума на всеки кабинет и е прикрепен към основния пилон, както са и всички други, повече или по-малко традиционни, уреди.
Виж целия пост
# 629
Има човеци и човеци във всяка една професия! Когато на пациент му се каже "Пламен, не хапи", и "Пламен, отвори уста"...а Пламен и хапе и е затворил уста...но въпреки това е пациент, мисля че "човекът-стоматолог" не е лошо да си обърне внимание на физическата и психическата издръжливост...и да не изпраща пациентите си на многомерна медицина и биочек...при това на другият край на галактиката:)))

Зъболекарят освен зъболекар е и човек с ,а не робот и има определена физическа и психическа издръжливост,както и невъзможност да приема пациенти 24 часа в денонощието,както и всеки път ,когато някой има проблем.За всички е неприятно да има болки по зъбите,но в нашата страна лечението е доста бързо и достъпно за разлика от много по-напреднали европейски държави,където дори за рентгенова снимка се чака с дни.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия