25% намаление в Хиполенд

  • 73 568
  • 556
# 525
как разбирате дали е обработена? Аз се притеснявам, защото пуснах поръчката около 23ч и я прие с отстъпката, а иначе пише, че черния петък е до 22ч. И сега не знам дали изобщо ще ми я пратят...
Ама съм такава шматка, в нашия град има Хиполенд, да не отида на място ами късно ми дойде на акъла, че имаме нужда от нещо и сега ще има да чакам, сякаш от АлиЕкспрес  Laughing
Виж целия пост
# 526
В сайта в състояние на поръчките пише обработване + получаваш имейл
Виж целия пост
# 527
Току що ми отговориха, че срока е 7 работни дни, а днес е 4-я. Та, не получих отговор до къде са стигнали с моята поръка. Просто видях, че много хора си ги получиха и тайничко се надявах и моята да дойде по-рано.  Crossing Arms
Виж целия пост
# 528
за пиръчките от петъка в сайта пишеше, че срока на доставка е 10 работни дни.
Виж целия пост
# 529
Първо трябва да получиш потвърдителен мейл, че са приели офертата ти. От тогава почва да тече срока за доставката вече. Ако знаеш по Коледа какво чакане само падна, изпилиха ни нервичките. Мина сума ти време, преди да благоволят да ме уведомят, дали приемат поръбката ми, или не я приемат, тоест стоката не е налична. От там насетне още чакане за доставката....повече никога няма да поръчвам нещо от тях, и сега даже не съм разглеждала намаленията.. Stop
Виж целия пост
# 530
Аз получих веднага имейл с номер на поръчката. както и да е, ще си чакам тези 7/10 работни дни. Някъде пише 7, някъде 10...Отиде половин месец ooooh!
Виж целия пост
# 531
То номер и аз имах, ама трябва да имаш мейл, че ти е ПРИЕТА ОТ ТЯХ ПОРЪЧКАТА!
Може и да не ти я приемат, ако стоката не е налична. Ама до заветния мейл си оставаш в неведение, това беше проблема при нас тогава, такъв е и сега, предполагам...
Виж целия пост
# 532
Именно! И аз усетих, че трябва да получа друг имейл или някакво потвърждение. Писах им 3 имейла, така пише в сайта - може да поискаме допълнителна информация относно статуса на поръчката. Отговорът беше само, че срока бил 7 работни дни. Айде, стига съм мрънкала  Sunglasses Ама и аз май няма да повторя онлайн
Виж целия пост
# 533
Тогава по Коледа спряха да вдигат и телефона. Първо вдигаха, после почна да дава постоянно свободно. Всички тук пропищяхме. А на формата за контакт си повтаряха като латерни едно и също....като получите потвърдителен мейл, тогава почвал да тече срокът им за поръчки... ooooh! Съгласили сме се били с условията, сега да чакаме...такива ми ти работи.

Тогава беше лудница голяма, сега може и по-бързо да стане работата. Лошото е това неведение - налична ли е стоката, не е ли налична. Поне да кажат не е налична и човек да търси от друго място....абе неприятна история цялата. Хим, ама хич не ща да ги виждам даже... ooooh!
Виж целия пост
# 534
Да не говорим, че тогава ( на Черния петък ноември) няколко часа преди да почне промоцията си махнаха от сайта доста стоки. В крайна сметка аз бях до физически магазин, където също беше лудница, но поне  не се чудиш, че си получиш ли поръчката, няма ли...
Виж целия пост
# 535
Тъмно черен ми се видя оня петък на мен... Mr. Green
Виж целия пост
# 536
Тъмно черен ми се видя оня петък на мен... Mr. Green

 hahaha Помня, помня, големи разправии бяха, аз тогава се разправях с комсед.  Joy

Виж целия пост
# 537
Да не споменавам,че тъпия хеликоптер детето хич не го отрази и тъъъййй си събира прах..
Виж целия пост
# 538
Аз пък съм хепи, защото получих смс, че утре ще имам пратка  smile3534
Виж целия пост
# 539
То номер и аз имах, ама трябва да имаш мейл, че ти е ПРИЕТА ОТ ТЯХ ПОРЪЧКАТА!
Може и да не ти я приемат, ако стоката не е налична. Ама до заветния мейл си оставаш в неведение, това беше проблема при нас тогава, такъв е и сега, предполагам...

Тези хора не спират да ме изненадват с наглостта си и как се извъртат и оплитат в лъжите си.. Това за потвърдителния имейл и наличностите напълно противоречи с това, което ми обясняваха на миналата кампания относно "изчезналите" предния път артикули.

Скрит текст:



Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия