7клас, ІІри срок, готвим се за лъвски скок,

  • 35 507
  • 724
# 690

Ще я пробвам и на миналогодишния, ама само да го открия Simple Smile

Заповядай http://mon.bg/opencms/export/sites/mon/top_menu/general/assessme … 31may2010_key.pdf
Виж целия пост
# 691
already detective , сега видях, че си писала...
Смешно ми е, ама моята, ако не беше болна и беше отишла, щеше да остави учителката си с отворена уста, защото е щяла да се класира на втори кръг  Simple Smile Ако ви кажа какви оценки и пише тази учителка, няма да повярвате. Затова се притеснявам. Изпитът ще е ОК, но балът ще пострада  Sad

Благодаря ти, Белмекенска .
Виж целия пост
# 692
already detective , сега видях, че си писала...
Смешно ми е, ама моята, ако не беше болна и беше отишла, щеше да остави учителката си с отворена уста, защото е щяла да се класира на втори кръг  Simple Smile Ако ви кажа какви оценки и пише тази учителка, няма да повярвате. Затова се притеснявам. Изпитът ще е ОК, но балът ще пострада  Sad

Ако наистина се притесняваш за оценката й в училище, вземи мерки - говори с класната, открий начин учителката да си промени мнението за детето (като начин изключвам единствено финикийските знаци под каквато и да е форма!). Миналата година доста майки споделиха, че децата им имат над 5.50 оценки за кандидатстване, а годишната им оценка остава 5. Когато излязат резултатите, годишните оценки вече са оформени - няма време нищо да се обяснява, доказва... Сега е времето!
Виж целия пост
# 693
Да, за ловешките.
Ще я пробвам и на миналогодишния, ама само да го открия Simple Smile Въпреки че тя като чуе, веднага ще ми даде отпор  Simple Smile Как пък хич да не обича да решава, а не е да не може. Просто го прави като нещо, което знае, че трябва да се свърши и толкова.
На нейния курс са доста назад с материала и това е единственото нещо, което не ми харесва. Чак сега са на задачите за работа, а в училище вече почти привършват последващия ги геометричен раздел.
От миналогодишните задачи на пръв поглед досега не са взети само 21 , 22 и 27 като материал-пробвай я  Hug След малко ще погледна и вашите от първия кръг.
Виж целия пост
# 694
Да, наистина се притеснявам. Имам според мен основателни причини да смятам, че оценката и не е обективна. Лошото е, че не съм човек, който обича да ходи да се разправя. Но ще трябва да се насиля този път.
На последното контролно има дори 3ка. И то на геометричен раздел, който бих казала, че и е най-силния. На теста днес реши всичките геометрични задачи почти само с един поглед. Е, какво е това чудо тогава. Тези контролни никога и не достигат до мен, за да видя за какво иде реч.
Виж целия пост
# 695
Лети според мен се опитай първо да поговориш с класната и да потърсиш от нея съдействие.Но не губи време!Дали имаш 5 или 6 за края на годината е съвършено различно.
Успех!
Виж целия пост
# 696
Щом чак до тройка се е стигнало, тогава моят съвет е първо да се опиташ да промениш гледната точка на детето. Явно дъщеря ти супер се стресира от тази учителка и каквото и да направиш с учителката, докато дъщеря ти изпитва това, което изпитва сега - няма да има особена промяна в крайния резултат.

Има една теория, че не можем да искаме да променим някого, ако не можем да променим себе си, всъщност интерпретацията на случващото се, гледната си точка. Опитай се да намериш нещо положително около тази учителка и обърни внимание на детето върху това нещо, предложи й различна интерпретация на случващото се. Докато не промениш поне мъничко очакванията на детето, само ще загубиш време и нерви да говориш с учителката, а ако успееш с детето, може да не се налага въобще да говориш с никой друг. Знам, че звучи супер отнесено, но тази техника е желязна, уверявам те!
Виж целия пост
# 697
Ами щом не достигат до теб, отиди  и  кротко поискай да ти бъдат показани. Напълно си  в правото си  да поискаш да видиш какво, защо и как. Практиката при дъщеря ми беше контролното да се връща, родителят да се подnише, че го е видял и че няма претенции към оценката, а на другия ден да се върне на учителката.Така хем родителите знаят за какво става дума, хем учителят при евентуални претенции за необективно оценяване е събрал "доказателствен материал". Mr. Green
Как са оценени другите деца в класа? Считаш ли, че има лично отношение или.. Защото се сещам за написаното миналата година от една пловдивска форумна мама. Децата повсеместно имаха текущи ниски оценки заради хипер високи изисквания отстрана на преподавателя. Ако не ме лъже паметта, беше написала, че проблеми с оценките има и  дете с отлични представяния по вторите кръгове на математически състезания. Thinking
Белмекенска е напълно права, при съмнения от този род е най-добре да се действа навреме, а не в края на годината, когато наборът от натрупани  по-ниски оценки ще  е неоспорим довод за писането  и на по-ниска годишна оценка.

Виж целия пост
# 698
Момичета, благодаря ви за съветите  Hug
Аз съм доста объркана и както казах, не съм човек, който ходи да се разправя с учителите и да смята, че детето му е все ощетено. Дори често пъти може би подценявам Бети и се доверявам на преценката на учителите. Докато не почна да решава повече задачи и да ходи на курса, все смятах, че госпожата е права и Бети просто не я бива.
Тази година обаче е важна и наистина не мога да си позволя да губя повече време.

Говорих с Бети и тя ми каза, че е много стресирана от тази учителка. Не точно уплашена, а по скоро вече дори и е ядосана, защото каквото и да прави все не може да и угоди. Когато я изкара на дъската и реши задачи, които дори никой в класа не може, учителката изразява учудване, че видиш ли моята Бети как пък така взела, че успяла, но не и пише оценка. Но за най- малката грешка и поставя ниски оценки. Ако оценката и е и 1/2 отгоре и се пише по- ниската оценка. На родителски срещи винаги хвали две момиченца, които са учителски деца, а за моята все казва - Може, но да напъва повече. И колко повече. Всичко, което решава извън училище показва, че може да не е математически гений, но се справя на много добро ниво.
Не ми се говори и колко грозно още миналата година, когато записах Бети в това училище тази госпожа си позволи да коментира с нея семейното ни положение, а Бети е страшно чувствителна на тази тема и това много я засегна.

already detective , мисля, че наистина изискванията са много високи и от две-три контролни за двете години, които са достигали случайно до мен, съм останала с впечатлението, че се дават доста трудни задачи и нивото на класа като цяло е доста ниско.
А контролните и аз мислих, че трябва да се подписват от мен, но се оказва, че по всички предмети без май историята, контролните се дават на децата те да се подпишат и толково.

Светле, много ти благодаря за труда, който си правиш  Hug
Виж целия пост
# 699
Leti извини ме,но тази учителка има лично отношение към детето ти.И аз мисля,че няма за кога повече да търпиш и чакаш.Все още са минали само 3 седмици от втория срок,имаш време....
И как така ще се дават контролните на децата да ги подписват!?! Shocked
Виж целия пост
# 700
Това с подписването на контролните от детето направо е върхът. #Crazy Какво удостоверява този негов подпис newsm78  Че родителита са запознати ли, че е съгласно с оценката си   и  няма претенции към нея  ли или какво... Направо не е за вярване. Sad
Виж целия пост
# 701
Leti извини ме,но тази учителка има лично отношение към детето ти.И аз мисля,че няма за кога повече да търпиш и чакаш.Все още са минали само 3 седмици от втория срок,имаш време....
И как така ще се дават контролните на децата да ги подписват!?! Shocked

Хе-хе, а представяш ли си аз как се облещих като разбрах за тази странна практика Simple Smile Значи Бети отива според мен идеално подготвена, защото аз съм си направила труда да я изпитам, да разясня това, което не е разбрала или както често пъти по история да и преподам по 5-6 непредадени урока, но изисквани за контролното и тя идва и ми казва - Ами мамо, имам пак 5. И аз почвам да се ядосвам и да си казвам, че пак е бляла някъде. И как да знам при положение, че не виждам тези контролни, че почти винаги на тях се дават неща и които не е имало време да се предадат в часовете, но са включени. И така, докато Бети не ми го каза веднъж съвсем случайно.

Направо сто пъти съжалих, че я записах в това уж много реномирано училище. Вече обмислям възможността да я запиша в това, което аз учих и което сега е леко ромско станало, но пък поне ще има отличен бал Simple Smile Бети вече отказва да ходи и на училище. Смята, че няма смисъл.
Виж целия пост
# 702
Това с подписването на контролните от детето направо е върхът. #Crazy Какво удостоверява този негов подпис newsm78  Че родителита са запознати ли, че е съгласно с оценката си   и  няма претенции към нея  ли или какво... Направо не е за вярване. Sad


Сега тъкмо я питам това за ученическите подписи. Аз съм си мислела, че учителите ги карат да напишат най отдолу - Подпис на ученика. Но не. Каква поредна заблуда Simple Smile Самите бланки, на които се правят тестовете и са принтирани, са си принтирани с това Подпис на ученика. Съвсем официално си е Simple Smile
Виж целия пост
# 703
 И при нас се носят вкъщи за подпис ,вижда ми се крайно нередно сами да ги подписват - за това поне можеш да си търсиш правото на информация.
 А за личното отношение - те разбирам, защото и нашата г-жа доста орязва Филип.
Но той доста говори в час и предполагам,че това е причината. Примерно изпитва го много пъти на трудни задачи  и като ги реши ,му пише оценката по ЗИП-математика,а като има 5 се пише по Математика.И накрая за срока има по Математика 5 ,а по ЗИП-6.
Но за втория срок се е мотивирал да не допуска изобщо петици доколкото е възможно,за да има 6 за годината.
 За олимпиадата по физика му казала,че се  класирал за 2кръг,но още не съм видяла официални резултати.
Виж целия пост
# 704
Лети,първият модул ви е горе-долу еднакъв по трудност с националния изпит тест (може би съвсем лекиииинко по-труден,просто са различни по тип задачи),но вторият модул ви е определено по лекичък от самия изпит и най-вече последните две задачи не са толкова трудни както тези от националния изпит тест.
На всяка цена говори с класната и изобщо не губи време,а колкото до контролните те се пазят една година(не помня вече,може и повече,но за една съм сигурна)  ,така че ако поискаш трябва да ти ги покажат...По принцип разминаването на оценки от контролни  и тестове идва от това,че на контролно трябва да опишеш хубаво задачата(особено ако е геометрична-така,както на самия изпит трябва да се опишат 29 и 30 задача).Не искам да ме разбираш погрешно,не казвам,че учителката е права или пък че детето не знае,просто ти казвам къде е най-често срещания проблем  Hug
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия