H&M с доставка до английски адрес- тема 2!

  • 38 682
  • 751
# 15
maya_76 Има надежда все пак.Току що посредника ми се обади и ми каза,че ще си получа нещата.След като са им отказали всички поръчки,защото на техният адрес се пускали поръчки от различни хора и последвалите телефонни разговори все пак са дали благоволението си и ще им изпълняват поръчките и са ги пуснали наново.Лошото е,че повечето неща са изчерпани,но момичето ми обеща да ги дебне и да ги пуска когато са налични.В моят случай отказа на поръчката се оказа далавера,защото някой от артикулите който бях поръчала сега са намалени на 50%  Crazy
Виж целия пост
# 16
В този сайт явно нещата стават изключително бавно. Поръчката ми е от 29.11.и е с 2 дати на получаване. Първата, от които е за тази седмица 6-10.12. , имам парсел номер, но в хермес страницата все още нищо. Ще изчакам още 2-3 дена. Dzuls ти с кой посредник пазаруваше и дали става въпрос само твоята поръчка че ще пуснат или по принцип имат "разрешение" за всичко поръчано от тях.
Виж целия пост
# 17
Здравейте,аз имам поръчка от 1ви декември,разделиха я на две,за първата част имам блокирана сума,в страницата на Хермес вече е на втора стъпка, вече имам положителни вибрации пък да видим какъв ще е краят Peace
Виж целия пост
# 18
В този сайт явно нещата стават изключително бавно. Поръчката ми е от 29.11.и е с 2 дати на получаване. Първата, от които е за тази седмица 6-10.12. , имам парсел номер, но в хермес страницата все още нищо. Ще изчакам още 2-3 дена. Dzuls ти с кой посредник пазаруваше и дали става въпрос само твоята поръчка че ще пуснат или по принцип имат "разрешение" за всичко поръчано от тях.
Ползвам услугите на Гив и както написах са им отказали всички поръчки,но след като са разрешили проблема ще приемат и изпълняват всички(не само моята) поръчки от сайта без проблем.
Виж целия пост
# 19
mini_79      bouquet

Имам една успешна поръчка, днес пуснах също ... бях се отказала да пробвам след всички препятствия и нерви, през които се минава, но не издържах на изкушението с намаленията  Blush
Поръчах 3 дребни неща /за да не ме е яд, ако ми откажат  Grinning/, ползвах кода за 5 паунда, на трите продукта датата за доставка е  13.12.-17.12 /налични са в момента/, блокирали са стандартната сума за проверка на картата .... сега остава да чакам и да се надявам Praynig

Целият зор е заради едни ботушки ....
Виж целия пост
# 20
И аз днес пуснах пробно. Да видим ще имам ли късмет като преди 2 месеца  Simple Smile
mini_79 , кодовете от първия пост ми се струват разменени    8909 е 25%,а   7848 е10 паунда. На мен поне така ми ги даде.
Виж целия пост
# 21
Аз след една неуспешна поръчка от 3.11 и чакане един месец ,като ми смениха датите 4 пъти... #Cussing out  Вчера пък си пуснах нова поръчка да пробвам пак,всичко беше  in stock и ми даде дати 6.12-10.12,но уви днес са ми сменили датите за 13.12-17.12  Sad Май не вървят нещата на добре...,но ще видим #2gunfire
Виж целия пост
# 22
Знае ли някой, дори да си англичанин и да си поръчаш, пак ли се чака поне седмица да обработят/да погледнат изобщо поръчката?
Виж целия пост
# 23
 Вчера пък си пуснах нова поръчка да пробвам пак,всичко беше  in stock и ми даде дати 6.12-10.12,но уви днес са ми сменили датите за 13.12-17.12  

Дало ти е автоматично по-близката дата. Те подготвят една седмица (почти) пратките и за да ти доставят нещо на 6-10/12, трябва да е поръчано преди 1-2 декември. Днес вече е 6 и системата те е включила за следваща доставка, което не е лош знак, както мислиш  Grinning

Цитат
Знае ли някой, дори да си англичанин и да си поръчаш, пак ли се чака поне седмица да обработят/да погледнат изобщо поръчката?

Посредниците (не превозвачите) нали като "англичани" си поръчват. Същата работа. Системата не позволява да въведеш БГ билинг адрес и за тях си англичанка. С една дума, нямат делене на клиентите. Има проблем с адресите или картите, но и англичаните ги имат.
Виж целия пост
# 24
 Вчера пък си пуснах нова поръчка да пробвам пак,всичко беше  in stock и ми даде дати 6.12-10.12,но уви днес са ми сменили датите за 13.12-17.12  

Дало ти е автоматично по-близката дата. Те подготвят една седмица (почти) пратките и за да ти доставят нещо на 6-10/12, трябва да е поръчано преди 1-2 декември. Днес вече е 6 и системата те е включила за следваща доставка, което не е лош знак, както мислиш  Grinning

За съжаление не е така.Датите който ти дава(в случая 6.12/10.12) е ориентировъчна дата на изпращане,а не на получаване от моя опит с този така труден сайт(и на всички пишешти тук) започне ли смяна на датите не чакай поръчка.
Виж целия пост
# 25
В този сайт явно нещата стават изключително бавно. Поръчката ми е от 29.11.и е с 2 дати на получаване. Първата, от които е за тази седмица 6-10.12. , имам парсел номер, но в хермес страницата все още нищо. Ще изчакам още 2-3 дена. Dzuls ти с кой посредник пазаруваше и дали става въпрос само твоята поръчка че ще пуснат или по принцип имат "разрешение" за всичко поръчано от тях.
Ползвам услугите на Гив и както написах са им отказали всички поръчки,но след като са разрешили проблема ще приемат и изпълняват всички(не само моята) поръчки от сайта без проблем.
но след като са разрешили проблема ще приемат и изпълняват всички(не само моята) поръчки от сайта без проблем.
ама самостоятелно направени поръчки и изпратени към техния адрес  или да ги ползваме като посредник  newsm78 в кой от двата случая ще изпълняват поръчки  newsm78, не разбрах  Embarassed
Виж целия пост
# 26
Да се запиша и аз  Grinning

Май се вижда светлина в тунела , моята поръчка вече е със статус : Parcel processed at HUB

И да питам , когато я получат от фирмата превозвач ще ме уведомят ли , че поръчката ми е пристигнала при тях ?
Виж целия пост
# 27
В персоналната ми страница на Гив пише, да не се изпращат поръчки от НиМ към техния адрес.
Виж целия пост
# 28
В този сайт явно нещата стават изключително бавно. Поръчката ми е от 29.11.и е с 2 дати на получаване. Първата, от които е за тази седмица 6-10.12. , имам парсел номер, но в хермес страницата все още нищо. Ще изчакам още 2-3 дена. Dzuls ти с кой посредник пазаруваше и дали става въпрос само твоята поръчка че ще пуснат или по принцип имат "разрешение" за всичко поръчано от тях.
Ползвам услугите на Гив и както написах са им отказали всички поръчки,но след като са разрешили проблема ще приемат и изпълняват всички(не само моята) поръчки от сайта без проблем.
но след като са разрешили проблема ще приемат и изпълняват всички(не само моята) поръчки от сайта без проблем.
ама самостоятелно направени поръчки и изпратени към техния адрес  или да ги ползваме като посредник  newsm78 в кой от двата случая ще изпълняват поръчки  newsm78, не разбрах  Embarassed
Разрешили са си проблема само за техните поръчки естествено,а не за нашите който пращаме на техен адрес
Виж целия пост
# 29
Може ли някой да ми даде линк към първата тема.
 Praynig
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия