Прием на първокласници 2011 година в лицея в Горна Баня

  • 26 604
  • 284
# 180
Dame,не знам какво да ти кажа!Истината е,че приемат допълнително поне още 7-8 деца,но въпроса е кои????Искам да кажа,че е голяма вероятността да "ви пропуснат" ей така и да запишат някой техен познат.
Що ми се струва,че има начин и вие да сте вътре!?Но ще трябват разговори с директорката и не знам още какво...
Айде успех!
Виж целия пост
# 181
Mnogodetna mama, не си падам по тия "и не знам още какво".
Всъщност истината е, че няма кой знае какво още да направя.  Sad Не виждам какъв е начина да сме вътре, освен да се надяваме, че ще се откажат някои деца и на нас наистина да ни се обадят.
Най-ми е тъжно за децата, за това че ще са в различни училища. Все пак ние живеем заедно. Дъщеря ми вече го изживява много тежко. А да не говорим, че и на нас ще ни е в пъти по-трудно, защото така няма да има кой да ни помага за воденето и взимането на детето от училище. Особено като тръгне малката на детска градина сутрин и вечер ще си е един малък екшън.  Tired
Виж целия пост
# 182
Dame, стиснати палци, дано да се получи  Peace Hug
Все пак не е лоша идея да си активна и да провериш класираните-записаните, а ако не е възможно, поне да поговориш с директорката   bouquet
Виж целия пост
# 183
Колко всъщност са приетите деца?
По наредба приемат 78, м.г. бяха 80 защото последните 3 деца бяха с еднакъв бал.
Виж целия пост
# 184
Ами, 78 приемат. И тази година няма с еднакъв бал. Нито пък близнаци, струва ми се.
Виж целия пост
# 185
Valery - категорична и единодушна подкрепа за г-жа Русинова, 1а кл. Борете се! Успех!
Виж целия пост
# 186
Aз искам да благодаря на всички, които са се включвали в тази и в миналогодишната тема със съвети и мнение тъй, като с тяхна помощ се ориентирах доста бързо и взех конкретни мерки, за да мога да помогна на детето ми да влезе в желаното училище.

Сега и аз се чудя как да избера учителката, най-подходяща за моето дете. По-чувствителните деца имат нужда от по-търпелива и деликатна госпожа, по- експресивните пък  имат нужда от по-твърд подход. Няма нищо унверсално.  Информацията, която аз имам е, че и трите учителки са добри.  Това никак не е малко и даже се чудя дали да задълбавам или да кажа просто " Божа работа! "   

Друг е въпроса, че доколкото знам дори и да се изразят предпочитания за даден учител, не може да се разчита, че ще бъдат удовлетворени от ръководството.

Но все пак, всякакви подробности за учителките могат да са от полза така, че продаължавам да следя темата!
Виж целия пост
# 187
rumpidumpi и останалите с деца там - може ли да разкажете точно как протича учебния процес? Какво учат в първи клас (и по-нататък), какви са заниманията по интереси, кога се провеждат и как се определят "индивидуалните заложби на децата" (според сайта на НУКК)? Как е натоварването, дисциплината и изобщо училищния живот?
Всичките теми досега покриват единствено как протича подготовката, изпита, каква снобария и корупция и наркомания цари там...  Laughing
Виж целия пост
# 188
Valery - категорична и единодушна подкрепа за г-жа Русинова, 1а кл. Борете се! Успех!
Благодаря  bouquet
Виж целия пост
# 189
Привет на всички,
невероятно, но факт - моят син е приет с резултат 88,6 %.
Днес мигах пред списъка в продължение на 5 минути и не вярвах на очите си.
Относно подготовката: вкъщи сме решавали задачи предимно от Азбука на мисленето, а в ПГ на градината работят по Моливко, което също си е подготовка. Предполагам, че помага и факта, че миналата година го водих на теста в лицея  само с цел да види какво представлява изпита, макар и да бях решила да не го пускам на училище на 6 и да повтори предучилищната.
Много съм щастлива, особено имайки предвид факта, че не разчитах на прием в лицея, а след родителската среща миналата седмица в другото училище в което беше записан -129 СОУ имах големи притеснения, че няма да бъде приет там и се чудех къде ще го записвам Sad
rumpidumpi, ще бъда благодарна на съвет за класен ръководител!
Браво, браво, браво!
И ние предприехме същата стратегия.Моят е на 5г. и 10 мес. (абе няма 6г.) и го пуснах пробно тази година, като също бях решила, че дори и да стане чудо, няма да го пусна на 6г. на у-ще.
Сега залягаме вече за догодина, когато се надявам да влезем. Препоръчаха ми да го готвя по издателствата на Просвета. В детската ще се готви от Моливко, които аз лично харесвам мнооооого повече от Просвета, НО  ................
Радвам се за всички приети дечица и пожелавам успех на следващата тема за догодина, когато ПАК ще участвам!
На 01,06, ще видя какво е направил хубостника. Кой е записал час за преглеждане на работата?
Виж целия пост
# 190
Скоростно минавам от тук, заминаваме на планински рожден ден - ще седна да попиша неделя вечер или понеделник. Valery, и на теб ще отговоря. Троянският балкан ме зове.... Hug
Виж целия пост
# 191
rumpidumpi и останалите с деца там - може ли да разкажете точно как протича учебния процес? Какво учат в първи клас (и по-нататък), какви са заниманията по интереси, кога се провеждат и как се определят "индивидуалните заложби на децата" (според сайта на НУКК)? Как е натоварването, дисциплината и изобщо училищния живот?

На 4-та страница на настоящата тема има две мнения, които в общи линии отговарят на въпросите ти. В старата тема също имаше много полезна информация, но е доста трудно да се намери по ред причини Peace
Ако има нещо по-конкретно, което те интересува, а и другите приети също, питайте, ще пиша  Simple Smile
Виж целия пост
# 192
Мерси, сега ще разгледам, уж търсих, но явно се губи между другото.  Simple Smile
Виж целия пост
# 193
Взех книжката и съм я снимала. Около 90 страници са.
С удоволствие ще я "предам нататък по веригата".
[/quote]

Бих искала да я снимам, ако е възможно.
Благодаря.

И още една молба, ако има родители, които ще видят работите на децата си, моля да споделят какви са били задачите.
Виж целия пост
# 194
Шунка, по "мое" време (беше отдавна) индивидуалните възможности се развиваха така:

4 часа в седмицата (2 дни по 2 часа) имаше плаващ учебен план, т.е. децата избират какво искат да учат (викаше се "интереси"). Всякакви неща предлагат, от които детето може да си избере: изобразителни изкуства - цяла гама възможности: керамика, рисуване, дърворезба, текстил и т.н., природознание, пеене, математика, танци - народни или бални, и т.н. Това се провежда в самия учебен ден, като част от програмата. За някои "интереси", като пеене в училищния хор, танци за ансамбъла по народни танци и т.н. се предвиждат и допълнително часове, например 2 пъти в седмицата по 2 часа след училище и после децата ги връщат с късните автобуси - май от 14 часа  тръгваха. Мисля, че сега системата е същата.

Учебната програма беше много различна, но няма смисъл да навлизам в подробности, защото 100 % са променили нещата - тогава беше експериментална по някаква френска система и примерно математиката беше много смахната... Но със сигурност са я променили. Аз като бях в гимназията, малките вече учеха по нормалните учебници за просветните училища.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия