САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 44 756
  • 749
# 675
Здравейте.Искам да питам дали писмото трябва да се подпише само от пазаруващи с клинтски номера,аз пазарувам чрез една моя приятелка,нямам личен номер,но искам да се включа и да подкрепя това което правите.Поздравления за инициатора  bouquet
Виж целия пост
# 676
не е ли по добре да се изчака няколко дни и тогава да се пуска писмото ,защото относно този казус всеки включил се е ценен
Peace
Поне до понеделник да се изчака. Аз чак сега видях писмото и се включих.
аз нямам нищо против - но съм на работа и не мога да съм активна... досега съм събрала към 550 номера...
ако иска някой да поеме инициативата и той да почне да събира кл. номера и мейлите - да пише....
Виж целия пост
# 677
моят номер е 20110350737820
Виж целия пост
# 678
 newsm78
това не е ли номер на поръчка?
Клиентският номер не е толкова дълъг.
Виж целия пост
# 679
да, номер на поръчка е

момичета ако искате да пусна и фр текст и този на български

моля някой да преведе от фр текста който Ева така любезно предостави ето този... вече казах - говоря английски, френски не знам.

Chers LaRedoute!

Changer les conditions de livraison por notre pays a été une énorme et mauvaise surprise pour vos clients en Bulgarie!
Ce changement a boulversé des miliers de vos clients fideles ici!
Nous n`avons pas seulement acheté par La Redoute, nous avons ouvert le site avec vousq nous avons attendu avec impatience nos articles favoris, profité de vos conditions favorables et de vos cadeaux.
Vous ne pouvez probablement par vous imaginer a quel point, en modifiant les conditions, vous changez le quotidien de nombreuses femmes et meres bulgares, pour lesquelles le shopping chez La Redoute est un passe-temps favoris, ainsi qu`une bonne dose d`émotion.
Nous allons certainement trouver d`autres boutiques en ligne ou faire notre shopping... Mais aucun site ne pourra remplacer la joie et l`excitation du shopping dans La Redoute!
Nous serons  très heureuses si vous alles considérer cette lettre comme une proposition constructive pour transformer les conditions de facon favorable pour vous et pour nous.
Nous sommes conscients que la livraison gratuite n`est pas économiquement profitable por vous, surtout dans la situation présente. Mais pourquoi ne pas laisser les frais de participation 10%, ainsi que c`est pour tous vos autres clients de l`EU? Ainsi les montants des commandes augmenteront aussi, sans pourtant augmenter les prix des articles achetés. Sinon, il y aura vite des sociétés francaises ou bulgares qui assureront le transport grouppé des commandes, faites en conditions valables pour la France, vers la Bulgarie a des prix raisonnables.

En attente d`une reponse (positive, esperons-le) de votre part,

Vos clientes fidèles de la Bulgarie:
Виж целия пост
# 680
Уважаеми господа,

Пише Ви група Ваши клиенти от България във връзка с наскоро обявените от Вас промени, касаещи доставката. Смятаме, че промяната в процента на такса обработка от 10% на 20% е твърде крайна и определено ще доведе до намаляване на поръчките от България. Даваме си сметка, че вероятно доставката до нашата страна в момента е финансово неизгоден вариант за вас, особено, след като преминахте към услугите на куриерска фирма DHL. Затова предлагаме доставките отново да бъдат поети от Български пощи ЕАД.

Факт е, че икономическата криза се отразява на всички, затова призоваваме да намерим компромисен вариант, който да е благоприятен за Вас и за нас - Вашите клиенти. Най-учтиво Ви молим да преосмилите последното си решение! За нас ще е удоволствие да останем ваши клиенти, но при старите условия - такса обработка от 10% и възможност за ползване на кодове за намаление.

Благодарим за отделеното време!

това е моето предложение...нахвърлях го набързо...разбира се, не сте длъжни да го харесате... Simple Smile Peace мога да го преведа на перфектен английски...френският ми е втори и съм го позабравила... Peace
Виж целия пост
# 681
На мен ми харесва!
Виж целия пост
# 682
На мен също! Simple Smile
Виж целия пост
# 683
Ще си позволя и аз да предложа вариант. Малко по-различен, защото си мисля, че те таксата от 20% няма просто така да я намалят отново на 10%. За доставка не споменавам нищо.
-----
Скъпи приятели (мъжът ми използва винаги това обръщение, когато пише на французи, той е франкофон),

много съжаляваме, че икономическата ситуация изисква от вас увеличаване от 10% на 20% на таксата за обработка на колетите до България. Лоялните ви клиетни от тук обаче се надяват, че може да бъде намерен друг начин за компенсация. Възможно ли е таксата от 10% за обработка на пратките да се запази за по-големите поръчки, които са над определена сума. Нека увеличението на 20% на таксата е само за по-малките поръчки, като границата може да определите най-точно вие.
Вдигането двойно на тази такса изключително много оскъпява голямите поръчки до България и може да откаже от пазаруване много от потребителите ви.
Ла Редут е най-популярният онлайн магазин сред българките и ние се надяваме на по-добри условия, за да продължим да пазаруваме от там.
Надяваме се, че ще останем ваши верни клиенти.
За нас винаги е било истинско удоволствие да пазаруваме от Ла Редут.  

Писмото е подписано от (брой) лоялни клиенти на Ла Редут от България
Виж целия пост
# 684
Оставям вие да решите вариант на писмото- мисля че с това което Гаргамела преведе ....се съгласихме всички......
аз събирам подписи до утре сутринта...

преди да пусна писмото пак ще пиша тук

ако някой иска да събира повече подписи - да каже - ще му предам събраните от мен, но аз мога само до утре сутринта да се ангажирам с това...

  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 685
Мелфин, помня  онзи ти пост, може да се опитам и да го изровя. беше нещо от типа на : "Имам сто дебитни ноти и съм ги пускала съзнателно. Щом Лр го допускат , нека да се възползваме."

Момичета,извинявам се предварително за това,което ще напиша:

Мелфин,явно не само аз помня твоите ДН .
Намерих темата,но интерсно защо твоят пост липсва?Съжалявам много ,че някой не те е цитирал.
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=532027.450
Подкрепям писмото и оставих на ЛС кл.номера ! Благодаря на всички !    bouquet  bouquet  bouquet
Възмутена съм от такива потребителки.
ЛР могат да си потърсят парите от нея, защо не го направят, имат личните ни данни.


Ехооооооо, спрете се  Stop Защо вадите изречения от контекста? Аз колко пъти трябва да напиша нещо, за да се чуе или е по-лесно да нападаш, скрит зад ник-а си? Вие "дами", как точно си предствяте някой да има толкова неплатени поръчки???????
Ще го кажа за не знам кой път вече и нямам намерение да се оправдавам повече пред когото и да било: ИМАМ 6 (шест) ПОРЪЧКИ С ДЕБИТНИ НОТИ (ОТ ОКОЛО 250 ОБЩО) НА ОБЩА СТОЙНОСТ 23.88Е (НЕ ПО МОЯ ВИНА)!!!!!!! ИМАМ ДРУГИ ПОРЪЧКИ НА СТОЙНОСТ НАД 7Е, КОИТО НА СА С ДЕБИТНА НОТА И СЪМ СИ ПЛАТИЛА!!!!!!! ОЩЕ НЯКОЙ ВЪЗМУТЕН ИМА ЛИ????
И какъв всъщност Ви е проблема? Това, че някой може да си позволи 250 поръчки за по-малко от 3 години ли, или това, че като се замислите "май сме имали начин да прецакаме Ла Редут и не сме го направили" - е, "дами" БЕЗПЛАТЕН ОБЯД НЯМА!!!! То ако така ставаше, дали някой изобщо щеше да плаща??????????
Слава, би ли погледнала собствения си пост от Четв., 17 Март 2011, 17:05 . Дебитна нота ли имаш или така ми се е сторило? Възмутена съм  Mr. Green
Виж целия пост
# 686
Уважаеми господа,...
Харесва ми  Peace
Виж целия пост
# 687
момичета, има и друго...в момента гадините може да си правят маркетингово проучване...уж - бъг...уж - това онова...да видят как ще реагираме...докъде сме кслонни да отстъпим...някой по-рано каза - това са си бизнес преговори...никой преговарящ не се дава от самото начало...това са тактики на пазарлъка...ако отначало клекнем какво ще си помислят...тези ще се дадат - ще си оставим новите условия...фактът, че при литва или латвия, не помня, са склонили на компромис, е показателен...започваме от най-горната летва, после смъкваме (дано не се наложи... Laughing) да живее лимбото!!! Joy hahaha
в университета сме ги учили тези Фатки...сега ги виждам в действие при ларедутци...Simple Smile)
не се давайте така лесно, но не бива и с рогата напред...дипломация му е майката! Peace
и за определно време да спрем с поръчките призовавам - така ефектът ще е по-голЕм!!!  Peace
Виж целия пост
# 688
по повод писмото - мисля, че при положение, че се разбра, че доставката до Бългория не е по-скъпа от тази до която и да е точка на свето това изречение : Даваме си сметка, че вероятно доставката до нашата страна в момента е финансово неизгоден вариант за вас, особено, след като преминахте към услугите на куриерска фирма DHL е най-малкото проява на заблуденост от наша стана.
Виж целия пост
# 689
Подкрепям това, което правите. Не бях влизала няколко дена и се опитвам да изчета цялата тема,
но аз имам малко по-различно виждане по въпроса.
Първо това с поръчките под 10Е не виждам какъв им е проблема. Мисля че биха могли директно да забранят по-нататъшни поръчки на такива /конкретни/ потребители. Аз лично не съм правила такива. Могат да забранят на този клиентски номер поръчки занапред и ми е чудно, че не са го правили до сега.
Второ това с доставката с DHL излишно оскъпява услугата и биха могли да върнат старото положение през пощата.
Трето това с тези 20% утре могат да си решат да са 30% или 40%. Е ние какво пак ли ще се молим? Ако не им излиза сметката могат да си увеличат цените на стоките и ако не ни устройва просто не купуваме. Но това с тези проценти не мисля че е случайно, както и това с доставката. Мисля че просто така им е изгодно, а ние като 'гузен негонен' веднага се обвиняваме един друг. Мислите ли че от другите държави не позват кодове, които не са лични?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия