Идеалната кола - икономична, малка, евтина. Коя е тя ?

  • 166 810
  • 283
# 210
И гледай гумите да са мах 15", от там нагоре рязко се вдига и цената им за бройка.
Виж целия пост
# 211
Любимата ми кола винаги е била малката Витара/Сайдкик. За съжаление вече не ги произвеждат, а като че ли старите държат цени. Наистина съжалявам, че навремето я продадохме.
Виж целия пост
# 212
Тази модификация на Витара, сякаш не е много икономична.
Виж целия пост
# 213
Тази модификация на Витара, сякаш не е много икономична.
Да ти кажа не харчеше много в града  Peace А за дълъг - да, но тя не става за дълъг - страшно шумно, нестабилно. Но пък проходима страшно Simple Smile За града беше страхотна - качва се по тротоари, паркира се навсякъде. Може би проговори носталгията, не знам Simple Smile
Виж целия пост
# 214
Още едно добро мнение за Клио II. Много добра кола, прекрасна возия и визия. Моята е 2000 година и не й личи възрастта. Първо исках пежо 206, но не ми хареса салона. Ситроен С2 също е добър вариант. Друг хубав вариант за градска кола е Туинго II. Simple Smile Фен съм на малките френски симпатяги.
Виж целия пост
# 215
Тези трите като че ли са най-добрите в класа.

Това сигурно е някакъв виц  Laughing Недей да заблуждаваш хората на база единични, лични и субективни впечатления. Има си показатели, които се изследват и реномираните издания правят класации на автомобилите в различните класове. Специално в малкия клас нито една френска кола не е дори в челната тройка. На първо място е Мазда 2 .

Ето ти една класация според доклада на AUTO BILD TÜV за 2014 г.  най-здрава, надеждна и практична е Мазда 2, следвана от Тойота Ярис и Хонда Джаз -  Най-здравите малки автомобили до 8000 лв.

И още Трите най-добри и трите най-лоши малки автомобила според докладите на TUV
Виж целия пост
# 216
И какво от това, като не ми допадат визуално? Нито една японска кола след 2000 година не ми харесва. Покупката на употребявана кола си е риск както и да я избираш, затова предпочитам да слушам сърцето, а не разума. Щото от слушане постоянно на разума до ПР го докарах. Разбрах, че животът е твърде кратък вечно да се допитваш и вечно да пренебрегваш сърцето. Хич не ми пука коя кола колко се троши, че и колко харчи дори. Щом ми допада на външен вид, паркира се лесно в града и има мека возия е супер за мен. Hug Малко повече толерантност!
Виж целия пост
# 217
Това вече е най-неадекватния съвет, който някой е писал в темата. Баш при избор на  кола "да слушаш сърцето си" може да ти струва и живота!

А пък това, че Рено Клио 2000г било визуално по-хубаво от японските колички, нека хората сами преценят. На мен ми е супер простеещо пред която и да е японка:
Рено Клио 12,2000г
Хонда Джаз 2001
Тойтоа Ярис 2001
Мазда 2 - 2003г
Виж целия пост
# 218
Вкусът е субективен. Не разбирам защо трябва да се спори? Всеки има право да харесва дизайна на Клио, С2, 206 или друга френска повече от този на изброените. Както и обратното. Джазът и Маздата са ми с визия на ван.
Мечтая за това Клио още от когато го зърнах за първи път и ме изпълва с радост, че вече е мое. И ако има как 10 години ще го държа до мен, че и по-дълго. Просто има модели, които от пръв поглед те грабват. Пълно е с това Клио по улиците, ако бяха толкова чупливи нямаше да ги карат масово, още повече като се има предвид възрастта на модела. От тези години имам чувството, че е един от най-често срещаните модели. Сигурно някой си мечтае за изброените от вас, но в моите мечти присъстват предимно френски коли когато става въпрос за градски и малки. От по-големите коли харесвам предимно японски. Приятен ден! bouquet
Виж целия пост
# 219
Ами след като кажеш това: "Тези трите като че ли са най-добрите в класа.", няма как да не предизвикаш спор. Никой няма да тръгне да те кара да си купуваш кола, която не харесваш. Но да окачествиш тези коли като най-добрите в класа си е неадекватно, при положение, че си има достатъчно статистики и класации, изготвени от хора, много по-наясно с колите от повечето в темата. А една кола е доста повече от визия на екстериор и интериор. Независимо дали ти го отчиташ или не. Най-добрите коли се окачествяват по доста технически характеристики. Simple Smile
И аз исках много 206, докато не се качих да карам едно такова - отказа ме до живот. Wink Ама не съм тръгнала да обяснявам, че за нищо не става и че край, Форд Фиеста е най-доброто в тоя клас (примерно, щото аз карам такава).
За личният вкус не вярвам да има някой конкретни претенции към останалите в темата. Wink
Виж целия пост
# 220
Аз пък да ви река, като собственик и на Клио 98-ма, това дето е като леген, и на Джаз 2004-та, че Клиото по ме кефи, за каране имам предвид, да не говорим, че за 5 години съм му сменяла неща за 120 лв, което няма как да се случи с Хондичката. Така че, каквото ти се падне, късмет си е, а всеки да си кара, което го кефи. И аз не разбирам Форд Фиеста, ама на, хората и се радват, така че им се радвам и аз. По статистики и проценти не се купува кола, по-скоро гледам какво най-малко влиза в близкия сервиз, колко струват частите, щото за съединител 1000 лв не ми се дават, като на Микрата наприемр, а преди това имах Корса, за 3 години ремонта се наложи да сменя нещо за 8 (осем) лв.  Mr. Green
Виж целия пост
# 221
Съгласявам се с вас - всичко е на късмет. Затова съм на принципа - вземи нещо, което ти харесва, а не да се водиш от статистики и чужди мнения. За мен покупката на колата е и емоционална, както за някои са обувките. Вярно е, че за кола се дават много повече пари и трябва да се обмисли повече. Но на мен мненията само ми действат разколебаващо и се чувствам сякаш следвам чужд акъл, а не своите желания и чувства. Кокото повече четях, толкова по-трудно ставаше решението и накрай спрях да влизам по автофоруми и купих на късмет. Simple Smile

Поло например никога няма да си взема, ако ще да е най-качествено, защото не ме грабва нито като външен вид, нито като возия, нито като дизайн на интериора. Корсата ми харесваше, както и Фиеста, но ми омръзнаха. В клиото като влязох и като го подкарах разбрах, че е моята кола и не ми допада само отвън. Относно статистиките, ние с оплютото навсякъде в нета като трошливо пежо 307 нямахме никакви проблеми, а е на последните места в тези класации. Simple Smile
Виж целия пост
# 222
Здравейте Simple Smile
Края на месеца,другия най-късно ми предстой да си взема първата собствена кола и колкото повече гледам в сайтовете,толкова повече се обърквам. Искам малко помощ.Така: до 4000 лева,малка,икономична,не ми е проблем да е с 2 врати, да е след 2003 поне,че не искам да ми е набор  Mr. Green , до 100 к.с.,че като видях данъците и ми стана лошо.
Харесах си киа пиканто-като визия и характеристики,ама не знам дали не се чупят много.Чувам много противоречиви мнения-всеки се прави,че разбира...
ПС;Не съм карала /активно/ от близо 2 години,изкарах книжка-покарах година и спрях,като не е моя колата и винаги се намира кой да ти каже,че не ставаш...
Много ми е странно и се чудя как ще се справя,особено с паркирането...  newsm78 Та затова ми трябва малка и устойчива кола  Mr. Green
Ще я карам градско предимно.
Мерси на всички включили се!
Виж целия пост
# 223
Кола се избира с много мислене, четене и информация. Тия глупости от рода на "ще слушам сърцето си" ти гарантират много бъдещи главоболия, киснене в сервизи и разходи за части.
Така че гледай, мисли или просто се обърни към професионалисти. Има вече фирми, които предлагат услугата да избират автомобил втора употреба вместо теб. Примерно: ogledi.com

Още  по темата за отличниците в малкия клас.

 Тук за Киа Пиканто /не е особено добър избор/

Тук пак - един сравнителен тест за автомобили от този клас с включен и Кия Пиканто.
Виж целия пост
# 224
Еми точно по статистики, ама от САЩ където не играят немските интереси VW и другите немски са смятани тотално unreliable спрямо японските, но тук в Европа ги хвалят, защото си плащат да са на върха на класациите. Четете, но ако може не само европейската автопреса, а и американска и ще ви се отворят очите. Американците отсякоха - Пасат, Голф и Джета са боклуци и си карат Тойотки. Но те си дават парите за качество, не за имидж като европееца. Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия