H&M - Тема 4

  • 35 631
  • 738
# 705
Vishenka, много сладко се изразяваш! Щипването е страхотно попадение!

Сметката на H&M е:
Payment can be made via bank transfer, using the details below. Please remember to include your H&M customer number as a reference. Account no: 73769917 Sort code: 20-00-00.
Аз преведох по тази сметка и всичко беше наред.
Виж целия пост
# 706
Да се похваля, от днес поръчката ми е със Party статус "Ин  прогрес".
Има ли вероятност вече да ми я откажат?
( Не мога да повярвам, бях се настроила за десетки отказани поръчки ) Sunglasses

И още един въпрос - как да се снабдя с каталог, от сайта ли се заявява или изпращат на когото преценят?

Каталог може да се поръча оттук:
https://www.hm.com/gb/printedcatalog

И честито на успелите да излъжат системата  WinkHug

Моля, някой, който ползва Емпреса-София да ми каже от къде се взимат поръчките.Гледам адреса- в жк.Павлово, минавам оттам често, но нищо не намирам на тази уличка Tired
Виж целия пост
# 707
Момичета, имам една поръчка, Щипната на 01.06 и от тогава до сега се мотка при куриера. Обаче в History тя вече ми изчезна, излиза само като dispatched, а сумата и стоките ми изчезнаха. Мога ли някъде да видя за каква сума беше, че нещо не ми излизат сметките по картата? В my balance също не излиза ...
Виж целия пост
# 708
Момичета, имам една поръчка, Щипната на 01.06 и от тогава до сега се мотка при куриера. Обаче в History тя вече ми изчезна, излиза само като dispatched, а сумата и стоките ми изчезнаха. Мога ли някъде да видя за каква сума беше, че нещо не ми излизат сметките по картата? В my balance също не излиза ...

Цъкни вляво,където пише Delivery еди коя си дата и ще ти излезе цялата поръчка с артикулите и сумата.

Аз пък да се оплача,за тази поръчка,която чаках цяла седмица да има движение по тракинга,вчера най-накрая се раздвижи и днес гледам това:

http://www.hermes-europe.co.uk/tracker.html?trackingNumber=85434 … ;Postcode=RM108QR

Излиза,че е върната  Sad Но защо  Confused Не им е харесал адреса явно  Confused
Същия ден пуснах и друга поръчка,тя е доставена преди седмица на същия адрес,а тази  Confused Парите още в понеделник ги дръпнаха...
Яд ме е,ама какво да се прави  Sad
Та да знаете,че и да имате късмет да ви пратят поръчките,после не е сигурно и че ще се доставят  Sad
Виж целия пост
# 709
Момичета, имам една поръчка, Щипната на 01.06 и от тогава до сега се мотка при куриера. Обаче в History тя вече ми изчезна, излиза само като dispatched, а сумата и стоките ми изчезнаха. Мога ли някъде да видя за каква сума беше, че нещо не ми излизат сметките по картата? В my balance също не излиза ...

Отиваш в My shopping, след това чукваш върху датата на черната лента на съответната поръчка. Под снимките и описанието на артикулите излиза сумата на поръчката, отстъпката и доставката.  Peace
Виж целия пост
# 710
Момичета, имам една поръчка, Щипната на 01.06 и от тогава до сега се мотка при куриера. Обаче в History тя вече ми изчезна, излиза само като dispatched, а сумата и стоките ми изчезнаха. Мога ли някъде да видя за каква сума беше, че нещо не ми излизат сметките по картата? В my balance също не излиза ...

Цъкни вляво,където пише Delivery еди коя си дата и ще ти излезе цялата поръчка с артикулите и сумата.

Аз пък да се оплача,за тази поръчка,която чаках цяла седмица да има движение по тракинга,вчера най-накрая се раздвижи и днес гледам това:

http://www.hermes-europe.co.uk/tracker.html?trackingNumber=85434 … ;Postcode=RM108QR

Излиза,че е върната  Sad Но защо  Confused Не им е харесал адреса явно  Confused
Същия ден пуснах и друга поръчка,тя е доставена преди седмица на същия адрес,а тази  Confused Парите още в понеделник ги дръпнаха...
Яд ме е,ама какво да се прави  Sad
Та да знаете,че и да имате късмет да ви пратят поръчките,после не е сигурно и че ще се доставят  Sad


Съдейки от часа вариантите са два според мен - единия е, че Хермес са приклю1или работното време преди да стигнат до адреса и са я върнали обратно в депото, а втория е превозвача да е приключил работа и куриера да не го е намерил.  Peace
Виж целия пост
# 711

Съдейки от часа вариантите са два според мен - единия е, че Хермес са приклю1или работното време преди да стигнат до адреса и са я върнали обратно в депото, а втория е превозвача да е приключил работа и куриера да не го е намерил.  Peace

Много се надявам да е така,но при предната ми поръчка имаше някакъв подобен проблем и на тракинга излизаше съвсем различна информация:

http://www.hermes-europe.co.uk/tracker.html?trackingNumber=85434 … ;Postcode=RM108QR
Виж целия пост
# 712

Съдейки от часа вариантите са два според мен - единия е, че Хермес са приклю1или работното време преди да стигнат до адреса и са я върнали обратно в депото, а втория е превозвача да е приключил работа и куриера да не го е намерил.  Peace

Много се надявам да е така,но при предната ми поръчка имаше някакъв подобен проблем и на тракинга излизаше съвсем различна информация:

http://www.hermes-europe.co.uk/tracker.html?trackingNumber=85434 … ;Postcode=RM108QR

Не бой се ще я доставят!
Виж целия пост
# 713

Аз пък да се оплача,за тази поръчка,която чаках цяла седмица да има движение по тракинга,вчера най-накрая се раздвижи и днес гледам това:

http://www.hermes-europe.co.uk/tracker.html?trackingNumber=85434 … ;Postcode=RM108QR

Излиза,че е върната  Sad Но защо  Confused Не им е харесал адреса явно  Confused
Същия ден пуснах и друга поръчка,тя е доставена преди седмица на същия адрес,а тази  Confused Парите още в понеделник ги дръпнаха...
Яд ме е,ама какво да се прави  Sad
Та да знаете,че и да имате късмет да ви пратят поръчките,после не е сигурно и че ще се доставят  Sad


Лъвче, аз имах две проблемни поръчки последната седмица, едната беше разкъсан пакет, другата грешен код. Днес получих електронна фактура от Емпреса и за двете. Стискам ти палци да вървиш по моя път. Не знам какво им става на тези от Хермес, явно и пишат по тракингите и правят големи недообмислици. Като сложа тракинга ти тук https://sisyr.hlg.de/wps/portal/SISY/TRACKING?TrackID=8543479349 … 1&PLZ=RM108QR , излиза грешка в адреса. Ти погледна ли си адреса в акаунта, да не би от сайта нещо да са го пипали и имаш ли писмо да си го поправиш. Според мен, ако всичко ти е наред с адреса, ще си я получиш.

И друго, искам да помоля някоя мацка, ако сутринта мисли да пуска поръчка да ми пусне две неща, евтинки са по 2,99 едното. Сутринта пуснах поръчка и се надявах на един артикул с отложена доставка да си я допълня с тези двете/нямаше ги налични/, те пък взеха, че я диспачнаха.
Виж целия пост
# 714
Здравейте ,на кого да пиша за объркани артикули и такива които не са ми доставени.Моля ако някой знае да ми пише .Благодаря ви
Виж целия пост
# 715
 Аз днес също получих фактура от емпреса за пратка от 24 май. Тогава беше диспатчната и вися в небитието без тракинг без нищо, а парите бяха взети доста бързо. Днес бях на косъм да им пиша да си ми връщат парите защото няма да ми трябват вече бански и потници, че те докато направят доставката лятото ще свърши. Mr. Green
Порових се за Хермес и те се състоят главно самонаети куриери, които разнасят в удобно за тях време., тоест може да са студенти или хора с друга работа и всякакви хора желаещи допълнителен доход. И според мен затова няма никакво постоянство и последователност в доставките.

katy_vall порови се из сайта им да видиш как стоят нещата с връщане на стока, аз не съм имала необходимост да знам и не съм чела. Друг вариант е да направиш запитване в customer service.

и имаш 28 дни да решиш ако връщаш нещо!
ето още за самото връщане чрез хермес, което просто нямам идея как ще осъществиш:
If your parcel was delivered by Hermes:

   1. 1. Arrange for a free collection from your courier by phoning the number on the yellow sticker attached to the parcel.
   2. 2. Call us at customer service and we will arrange a free collection for you.
   3. 3. Call customer service and we can email a free returns label for you to use at the Post Office.
Виж целия пост
# 716
Лъвица, tinki_winki, thank you people!
Виж целия пост
# 717
Здравейте ,на кого да пиша за объркани артикули и такива които не са ми доставени.Моля ако някой знае да ми пише .Благодаря ви

Преди два месеца имах един объркан артикул и им писах,че искам да ми го сменят.Съответно ми отговориха да отида в рамките на работното им време, в който и да било магазин и щели да ми го сменят #Cussing out Писах им,че нямам време да ходя до магазин(затова правя поръчки онлайн) и искам да го върна и да ми изпратят на адрес артикула,тъй като грешката е в тях.Така и не си направиха труда да ми напишат нещо #2gunfire Така че ако искаш им пиши,но едва ли ще има полза. Преди седмица също получих объркан артикул-вместо XS са ми пратили XL(мога три пъти да се побера в тази блуза),да не говорим че модела е съвсем различен от този,който поръчах. #Cussing out
 
Аз им писах на  CONTACT US Peace
Виж целия пост
# 718
Споделям, че моята поръчка е доставена на адрес на 9-и.

Пуснах и още една малка поръчка, сега ще чакам....  Laughing
Но, два артикула ми изчезнаха, докато се опитвах да плащам, а си ги исках... Жалко!
Виж целия пост
# 719
Аз днес също получих фактура от емпреса за пратка от 24 май. Тогава беше диспатчната и вися в небитието без тракинг без нищо, а парите бяха взети доста бързо. Днес бях на косъм да им пиша да си ми връщат парите защото няма да ми трябват вече бански и потници, че те докато направят доставката лятото ще свърши. Mr. Green
Порових се за Хермес и те се състоят главно самонаети куриери, които разнасят в удобно за тях време., тоест може да са студенти или хора с друга работа и всякакви хора желаещи допълнителен доход. И според мен затова няма никакво постоянство и последователност в доставките.

katy_vall порови се из сайта им да видиш как стоят нещата с връщане на стока, аз не съм имала необходимост да знам и не съм чела. Друг вариант е да направиш запитване в customer service.

и имаш 28 дни да решиш ако връщаш нещо!
ето още за самото връщане чрез хермес, което просто нямам идея как ще осъществиш:
If your parcel was delivered by Hermes:

   1. 1. Arrange for a free collection from your courier by phoning the number on the yellow sticker attached to the parcel.
   2. 2. Call us at customer service and we will arrange a free collection for you.
   3. 3. Call customer service and we can email a free returns label for you to use at the Post Office.



И на мен ми е така поръчката-парите са взети на 09.06, пусната е на 03.06, а още няма тракинг и не знам доставена ли е и не изписват нищо или няма доставка и ще чакам още време  newsm78 След като ти пратиха фактурата от Е., пишеше ли вече, че е доставена в Хермес ли си стоеше със същия статус?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия