Фотография - 62

  • 31 818
  • 749
# 30
...намерете ми технически/обработка/кроп кусури, това, че е скучно си го знам Wink

Spring-3544 by Agent Provocateur 007

По какво залитам? Е, по нечовешки цветове, как по какво  Mr. Green ама Малена изначално е виновна  Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Виж целия пост
# 31
Лелееее...чудех се че предната тема за няма и 2 седмици изписахте 50 страници, ама то...само като се разпишете и отиваме на 25та Grinning Grinning Grinning

Муцун, благодаря за насоката - постоплих леко само и май по-добре се получи наистина.

Залитанията - аз от страни виждам, че най-вече залитате по текстури, пресети, готови екшъни и стъклени очи...направо ви се чудя от време на време тия детски очета дали не са стъклени топчета....За някои кадри върви, ама на някои... Другото е тониране и крос процесинг, като сякаш повече тониране, но и аз залитам в тази посока. Даже понякога си се чудя на хахавите решения...

Аз лично залитам в напълно неочаквана посока в процеса на обработка, защото сякаш не мога да намеря себе си...Обработвам изключително с Кепчър НХ2 и мнооого много рядко фотошоп, а кепчъра е повече роу конвертер от колкото програма за обработка и за някои неща е много тегав...
Прекалявам с контраста, с шарпа и със сатурацията...и постоянно кропя със запазване на пропорциите...

И така. Искрено ви се възхищавам за идеите и фотошопските умения.
Виж целия пост
# 32
здравейте,

Честит Рожден Ден на Таня (на патерици).   bouquet Каква хубава изненада само са ти спретнала! Много ми е мъчно, че не мога лично да посетя изложбата. Фотографиите ти са пленителни!
Обаче мен и друго ме впечатли. Изглежда освен много обичан и уважаван човек си и доста организирана.  Embarassed Никой не би могъл да намери моите файлове  Laughing. Всяка обработка ми е предпоследна!
Похвала за операторските и монтажните способности на Линда! А и за това, че ни направи съпричастни към това мило събитие!   bouquet
momo, би ли ме прибавила, плс. Нямам достъп до кадрите ти  Sad
Преди се оплаквах от позирането на Леа, ама нищо не съм била видяла! Слагам я да ми позира, а тя моментално хуква на някъде. Като навита  пружина е!



Виж целия пост
# 33
С голямо закъснение, но честит Рожден ден на Таня и от мен! Бъде все такава мила и лъчезарна, и обичана от близки и приятели! Подаракът ти беше вълшебен! Още много такива изложби - снимките ти са прекрасни!
Муцуна, с две лампи съм. Както и да е ги наснимах, но ще се радвам да споделиш, ако има някакви особености при осветлението на групови портрети.
rhyan съвсем правилно е анализирал залитанията ни Simple Smile Започнаха да ми дотежават тези попнати цветове, светнати очи и т.н и т.н. Обаче продължавам все така да си ги правя  Laughing Ще ми е интересно, ако започнем да показваме и напълно сурови кадри.
Нямам нищо за показване, но понеже съм много горда с двете чавета, които за един ден се научиха да карат колела (едното малко късничко  Wink) да ги изтипосам:
   
Виж целия пост
# 34
Искам да ви питам, дали някой изплозва сива карта, заслужава ли си и т.н всякаква информация ще ми е полезна;)също и за светломер при студийното осветление, използвате ли?
Виж целия пост
# 35
Аз ползвам сива карта, но малка и рядко. Според мен за сериозно снимане е задължителна, особено ако се работи със смесена светлина, а цветовете трябва да са 'верни'.

Аз лично я ползвам като референция в моите кадри - слагам я там, където пада основната светлина за да се експонира по същия начин като главния обект - примерно до лицето и снимам. Това ми е референтния кадър. После замервам по сивата карта бял баланс и го прилагам на всички други снимки от серията.

В динафос имат едни големи сиви карти като отражател, които могат да се свиват. Те са удобни по следните причини - 1. По самата карта можеш много лесно да премериш правилната експонация и 2ро можеш да я ползваш като референция.
3. с голямата карта по-лесно можеш да си измериш белия баланс ако не искаш после да го смяташ в роу конвертера.

Абе с 2 думи според мен е полезно и удобно. Още повече, че гърба е бял и може да се ползва като бяла карта и като отражател...

Светломер нямам, но за студийно осветление според мен е задължителен.
Виж целия пост
# 36
Само като почне да пише Раян и се свивам в ъгъла, чета и препрочитам и нищо  мозъчно в себе си  не отчитам  Laughing

Затова го карам на око -засега / срам ме е , но това е положението/ !
Един хилчо от мен с резнат лакът Laughing


Виж целия пост
# 37
Райън , това с използването на сива карта сигурно доста помага после , та в този ред на мисли съм решил и аз  да си взема и да почна да използвам. Сутринта качих една снимка във фликъра дето снощи до късно си играх с нея, и сега какво да видя, на всеки монитор в офиса изглежда по различен начин:))))
И да направя и аз запис , че да ви следя
 

http://www.flickr.com/photos/pepe_72/
Виж целия пост
# 38
Госпожичке Клавел, много ми харесва хилчото.

Пускам една контражурна снимка, направена в най-вкусната кръчма по южното черноморие преди да дойдат хуните и да развалят всичко.

Виж целия пост
# 39
Хихихи, Госпожичке, като гледам как я карате на усет мен ме хваща срам, че тия работи ги знам...

Много пъти съм се чудил - добре де - ето - меря баланса, цветовете стават истински, снимката е уж хубава, ама не ми харесва. Кадъра със сбърканите цветове е по-хубав. И пак започвам да се чудя защо ми е тогава да поправям цветовете, като сбръканите придават някаква атмосфера на кадъра като цяло.

От моите дълги терзания стигнах до следния извод - за по-стокаджийски неща, за мода и реклама, за кадри където има отражения и колор каст е добре да имаш референция и сива карта.
За всичко останало не е толкова важно, защото е важно да ти хареса на теб, а не да е правилно...

Пепе, моята е най-малкия размер - картонена. Нося си я винаги в чантата на камерата, но рядко я вадя - предимно за дребните нещица. Бих посъветвал всеки да си вземе.
Виж целия пост
# 40
Запис и пак се заричам да съм по-редовна (хаха, точно пък аз "редовна"!).

Съзерцавам "вишневия" (черешов всъщносТ) цвят с готик стайлинг:

1bloom by gorgonbg (кукла), on Flickr


bloom1 by gorgonbg (кукла), on Flickr
Джали ми даде идея да ги "изстудя" леко и добре се получи, но нещо го омазах откъм рязкост, а нямам време за повече в момента.

Залитам да си снимам децата, моите прекрасни модели. Друго - не, просто се упражнявам да снимам.
И срам не срам, но не знам какво е крос процесинг.

Честито на всиччки за успехите!

Чара, ти си един богат човек!!!
Виж целия пост
# 41
Раяйн,  подтискаш ме човече Peace нито имам карта, нито няккога  съм позлвала, я да спретнеш набързо едно уроче:))) Joy
Кукле, крос процеса е   филтър  в  Ник  Софтуер,   общо взето със  засилено присъствие на по-студени  цветове, може да се постигне и без екшън  с определени стъпки  във  фотошопа, но  не си струва, защото има  много  добри екшъни и този, които споменах е  един от тях.
Пепе, коментирах те във фликър:)
Виж целия пост
# 42
Я пак да ви депресирам Simple Smile Джали, Не е вярно, че крос процеса е филтър, а по-скоро техника от филмовата епоха и то в началото на цветната фотография. Сега се симулира със софтуер.

Крос процеса се е случвал когато някой прояви цветния филм като си обърка химикалите и поредноста за проявяване и така цветовете се разменят и объркват. Та както се казва - от всеки дефект - ефект. Комбинацията от различните проявители е давала различни тонирания. С различните ленти също. Някои си играели и си записвали поредността на химикалите и смесванията и т.н. и така се родила въпросната мода на крос процесинг.

Във фотошоп крос процесинг може да си направи всеки с промяна на кривите в РГБ каналите като ги разбърка както му кефне Simple Smile Принципно най-популярния крос процес сякаш е с жълтеене в светлите и синеене/лилавеене в сенките. Аз си ги правя сам на вкус - както ми дойде за всеки отделен кадър, но забравям да пазя кожата Sad((( И затова сега малкия е с лилаво лице Grinning

За сивите карти - ще ви спретна нещо супер кратичко Simple Smile
Виж целия пост
# 43
   Здравейте,
    не мога да се включа по темата за обработките - аз още с фокуса се боря, а обработките са ми като китайския - интересно звучи, но нищо не разбирам.
    Пак ще помоля за помощ - предстои ми пътуване, снимане на неформална сватба (моята - ще си имам модели, на които ще им е неудобно да ми откажат снимки:) ) С много четене и съобразяване с парите, които мога да отделя, реших че ми трябва широкоъгълен обектив - канон 35/2 (тялото е канон 550Д, вече имам обектив 50/1.4).
    Въпросът ми е - предвид колко начинаеща съм - http://www.flickr.com/photos/62090723@N07/, има ли смисъл да инвестирам на толкова ранен етап в още един обектив, или това по-скоро ще ме обърка и ще ми попречи? Ще се радвам на малко споделен опит.
    Хубав ден на всички:)
Виж целия пост
# 44
Крос процесът (и от тук идва името му) е когато филм, който трябва да се прояви по е6 (процес за цветен диапозитив) се прояви по ц41, процес за негативи.
Общо взето всичко във филтрите и плъгините на фш и др. програми е дигиталното съответсвие на аналоговите техники.
 Mr. Green
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия