Помощ в търсенето на работа - 11

  • 51 527
  • 750
# 390
Добре де, аз като кандидатствам в джобса и ми изписва коя съм подред от кандидатствалите, а не колко са общо ooooh!

Изписва ти колко общо са кандидатствали до момента на твоята кандидатура. Естествено, че не може да ти дават отчет за след това.
Виж целия пост
# 391
И аз във вашите редици,вече една година.Искам да попитам за програмата"Старт на кариерата",мисля да подам документи ,но имам работа по заместване -2 месеца по специалността,дали има смисълда подготвям документи.
Виж целия пост
# 392
И аз във вашите редици,вече една година.Искам да попитам за програмата"Старт на кариерата",мисля да подам документи ,но имам работа по заместване -2 месеца по специалността,дали има смисълда подготвям документи.

Ами едно от условията е: Да не притежават трудов стаж по придобитата от висшето образование специалност.
Вероятно няма смисъл.
Виж целия пост
# 393
Искам да попитам нещо за СВ в европейски формат.
Къде в него е подходящо да се  записват участия в конференции, кръгли маси, летни обучения и пр., които не са професионален опит?
За пръв път попълвам такава бланка, а там изрично е отбелязано, че лявата колона не се променя, како това се прави в нормалното СВ.
Виж целия пост
# 394
Искам да попитам нещо за СВ в европейски формат.
Къде в него е подходящо да се  записват участия в конференции, кръгли маси, летни обучения и пр., които не са професионален опит?
За пръв път попълвам такава бланка, а там изрично е отбелязано, че лявата колона не се променя, како това се прави в нормалното СВ.

Може би в параграфа "социални умения и компетенции", където е посочено, че се записва точно това - "Съвместно съжителство с други хора в интеркултурно обкръжение, в ситуации, в които комуникацията и  екипната работа са от съществено значение (например в културата и спорта) и др.".
Другият вариант е най-отдолу като допълнителна информация да го запишеш.
Сещам се също, че е вариант да се запише и в параграфа на обучението. Но най-отдолу, след като си опишеш образованието.
Зависи, все пак, до какво точно се отнасят тези участия. Според формата им, ще намериш и най-точното място в автобиографията.

А, между другото, защо да не се променя лявата колона. Сега пробвах да отворя бланка за европ. формат, можеш да редактираш, да добавяш/премахваш параграфи и редове или колони.
Параграфи, в които няма какво да напишеш изтриваш, а тази информация можеш да си я запишеш в нов параграф, който даже да си "кръстиш".
Виж целия пост
# 395
Да, справих се! Благодаря!
Всъщност има доста подробна инструкция за попълването на автобиография в този формат европас, а вчера докато я намеря се забатачих. После просто прехвърлих инфото от едната в другата според инструкциите.

За лявата колона в инструкциите за попълване пише, че даденото в ляво не се промена като думички, но това, което не е необходимо се изтрива.

Графите със социалните умения и компетенции, артистични такива и др. са ми много досадни... все едно пък някой ще повярва на написаното.
Виж целия пост
# 396
За мене и в трите обяви на Естел изискванията са си на място.
Все пак те плащат, те избират  кого да  наемат за работа.


Ама нямат право да пишат такива неща, Вие луди ли сте....това не е никакъв подбор. Как може дори да казвате, че било нормално. Ето затова няма подбор, после не се оплаквайте. Вие сами си казвате, че е нормално....

Виж целия пост
# 397
 Red Velvet , замене хората са си написали коректно какво търсят.
Така си отсяват кандидатите за работа. Защо да се задръстват с документи на всеки, имащ шоф. книжка? Дори и да не напишат такива изисквания пак няма да се обадят на всички кандидати, а само на определени.
Някак не ми се връзва 60 год. шофьор за drink and drive.
Иначе, аз никога не съм се оплаквала от безработица. Просто съм наясно, че който плаща той избира кого да си назначи.
Имала съм случай да предпочетат пред мене млада жена за определена работа. Казаха ми го в прав текст, не съм правила драми.  След 6 месеца осъзнаха, че не са направили правилен подбор и пуснаха нова обява.
Тогава пак си пуснах СВ и ме взеха.
Виж целия пост
# 398
Здравейте.
Някой от вас има ли информация за работата в OMK (Обединена Млечна компания)?

В администрацията по-специално. Имаха обява за Пловдив. Разрових в bgrabotodatel (не че ги приемам изцяло за верни мненията там) и ми правят впечатление много негативни отзиви за HR-а им. Някои пък твърдят, че в администрацията работата е добре и само за редовите шофьори и дистрибутори не е хубаво.

И друго. Според вас спазва ли се наистина тази кофиденциалност за кандидатите? Възможно ли е HR-ът да се опита да си събере директно информация, звънвайки на настоящ или предишен работодател? Щото в края на краищата кой би могъл после да му потърси отговорност? Едва ли кандидатът.
Виж целия пост
# 399
Имам близък в ОМК, не в администрацията обаче. Доволен е от заплащането, редовно и по-високо от средното, друго не знам, за съжаление.
За конфиденциалността би трябвало да се пази, иначе не говори добре за работодателя (бъдещ). Но доколко се - въпрос на добра воля...
В бгработодател и друг път се е коментирало, че преобладават негативни мнения, то е и по-логично - когато не си доволен да търсиш някъде да си изразиш недоволството, отколкото, ако си доволен - просто си доволен Wink
Виж целия пост
# 400
В бгработодател и друг път се е коментирало, че преобладават негативни мнения, то е и по-логично - когато не си доволен да търсиш някъде да си изразиш недоволството, отколкото, ако си доволен - просто си доволен Wink
Peace
Виж целия пост
# 401
В друга тема ме посъветваха да задам въпроса си тук. Бих искала да си "сверя часовника" по отнощение на заплащането в родните фирми, по конкретно за София става дума.

Интересува ме каква е ориентировъчно заплатата за служител в офис /т.нар. в сайтовете за намиране на работа "административен персонал без ръководни функции"/. Става дума за доста динамичен работен ден, задължително владеене на чужд ез., постоянни разговори с чужбина, кореспонденция, обществени поръчки и пр. такива неща.
Ще съм благодарна ако ме ориентирате как стоят нещата при вас.
Виж целия пост
# 402
В друга тема ме посъветваха да задам въпроса си тук. Бих искала да си "сверя часовника" по отнощение на заплащането в родните фирми, по конкретно за София става дума.

Интересува ме каква е ориентировъчно заплатата за служител в офис /т.нар. в сайтовете за намиране на работа "административен персонал без ръководни функции"/. Става дума за доста динамичен работен ден, задължително владеене на чужд ез., постоянни разговори с чужбина, кореспонденция, обществени поръчки и пр. такива неща.
Ще съм благодарна ако ме ориентирате как стоят нещата при вас.

Ти ли ще кандидатстваш?
Виж целия пост
# 403
В друга тема ме посъветваха да задам въпроса си тук. Бих искала да си "сверя часовника" по отнощение на заплащането в родните фирми, по конкретно за София става дума.

Интересува ме каква е ориентировъчно заплатата за служител в офис /т.нар. в сайтовете за намиране на работа "административен персонал без ръководни функции"/. Става дума за доста динамичен работен ден, задължително владеене на чужд ез., постоянни разговори с чужбина, кореспонденция, обществени поръчки и пр. такива неща.
Ще съм благодарна ако ме ориентирате как стоят нещата при вас.

Ще трябва да се конкретизираш, защтото така зададен въпроса ти обобщава много длъжности в най-различни фирми, така че и заплащането ще е доста различно.
Виж целия пост
# 404
Сроковете за подаване на документи по програма "Старт на кариерата : са до 28.06.2011.
http://www.az.government.bg/Projects/Prog/Mladeji/Frame_Mladeji.htm
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия