Коя е причината на огромните разлики в обслужването в чужбина и страната?

  • 43 119
  • 1 166
# 30
Кажи, моля те, кой е този ресторант .Като виц звучи Simple Smile
Виж целия пост
# 31
И аз предлагам да пишем имената на ресторантите и хотелите.
Аз с подобни фрапиращи неща, не съм се сблъсквала, но бих избегнала заведения с толкова кофти обслужване.

Най- лошия ми и най-добрия опит с хотел е в Германия.  Laughing
Първия с ужасно обслужване, кофти стаи, а уж 4 звезди, цената беше доста висока,
а не получихме нищо хубаво.
Втория, без забележка, много добър, от персонал, през стаи, храна, всичко.
Виж целия пост
# 32
от моя гледна точка- за хотелите - персоналът трябва да си върши работата дискретно и незабележимо, но качествено. всякакви от рода на да се здрависвам, влизам в диалози/било и относно времето/ и/или сближавания са ми неприятни. кимам , усмихвам се и толкова.

ресторанти - същото, келнерите са персонал и само ако искам мнение могат да го дават.

а това:
още с влизането един продавач ти се лепва за гърба и не казва нищо, само върви неотлъчно 5-6 метра зад теб, уж незабелязано. ....
ми е най-противното нещо. моментално излизам. както и всякакво питане от страна на продавачи - 'какво търся'. каквото търся, ако имам въпроси, ще питам аз.


пс. като изключа магазините, нито в хотели, нито в ресторанти съм имала дискомфорт досега.
Виж целия пост
# 33
от моя гледна точка- за хотелите - персоналът трябва да си върши работата дискретно и незабележимо, но качествено. всякакви от рода на да се здрависвам, влизам в диалози/било и относно времето/ и/или сближавания са ми неприятни. кимам , усмихвам се и толкова.

ресторанти - същото, келнерите са персонал и само ако искам мнение могат да го дават.

а това:
още с влизането един продавач ти се лепва за гърба и не казва нищо, само върви неотлъчно 5-6 метра зад теб, уж незабелязано. ....
ми е най-противното нещо. моментално излизам. както и всякакво питане от страна на продавачи - 'какво търся'. каквото търся, ако имам въпроси, ще питам аз.


пс. като изключа магазините, нито в хотели, нито в ресторанти съм имала дискомфорт досега.
като чета тези редове, имам чувство, че за теб обслужващият персонал е втора категория хора ...
Виж целия пост
# 34
а това:
още с влизането един продавач ти се лепва за гърба и не казва нищо, само върви неотлъчно 5-6 метра зад теб, уж незабелязано. ....
ми е най-противното нещо. моментално излизам. както и всякакво питане от страна на продавачи - 'какво търся'. каквото търся, ако имам въпроси, ще питам аз.

Аз не излизам, поне не и всеки път, но ми е много неприятно.

Честно казано, и в ресторант ми е неприятрно да ме питат защо съм върнала  половин неизядена порция. Ако съм недоволна ще си кажа. Но някакси се чувствам ужасно неудобно ако трябва да им обясня, че ми се е отяло нещо, че ми е докривяло или че просто ми се е ядяло малко, изобщо не знам какво да кажа в такива случаи.
Виж целия пост
# 35
може  Peace. за теб е едно, за мен е друго. аз не умея /а и не искам/ да се сближавам с никого. нормална дистанцираност.
Виж целия пост
# 36
като чета тези редове, имам чувство, че за теб обслужващият персонал е втора категория хора ...

А аз като чета теб,имам чувството,че никога не си била в хотел от истинска класа,за да разбереш това:
от моя гледна точка- за хотелите - персоналът трябва да си върши работата дискретно и незабележимо, но качествено.
[/quote]

Уважавам дискретен,вежлив и квалифициран хотелски и ресторантьорски персонал,има си етикет как да покажа,че съм останала доволна  Peace
И нямам комплекси да демонстрирам недоволството си...

Темата е пълен абсурд  ooooh! поредната, в която се съпоставя,критикува.....тук други теми не виреят  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 37
като чета тези редове, имам чувство, че за теб обслужващият персонал е втора категория хора ...

А аз като чета теб,имам чувството,че никога не си била в хотел от истинска класа,за да разбереш това:



и от кое точно го прочете това?
от това, че уважaвам персонала и не очаквам от тях да се държат като роби?
От това, че не ми е неприятно да ме поздравят и от това, че аз не се смятам за прекалено изтънчена дама и не ме е гнус като ме заговори камериерка?

Спести си определенията за мен, защото вероятно съм обзавела повече хотели, отколкото ти някога си видяла отвътре!
Виж целия пост
# 38
Наистина на сервитьорите и барманите се гледа като на временна, не хубава професия. А истината е, 4е един добре подбран персонал за кафе или ресторант, който си разбира от работата, върши 4удеса. Не слу4айно добрият персонал, местейки се на друго място, взема 4аст от клиентелата.
Миналата година попаднахме на ужасно добър персонал, беше удоволствие престоят в ресторанта. После само там ходехме.
Докато в в друг ресторант, който посетихме преди това, си поръ4ахме с ве4ерята 4ервено вино. Отговорът на сервитьора бе, 4е "Само лудите пият 4ервено вино през лятото".  Laughing Laughing Laughing
Щял да донесе бяло. Казвам му да не си дава мнението, там където е нежелано и го пращам да поиска от бармана справка какви 4ервени вина има в нали4ност. А той отговаря, 4е тая работа я работи временно, през ваканцията, не иска да говори с бармана, да отида сама да си питам.   Mr. Green С бармана също имаше разногласия, защо аджеба 4ервено вино? Ами защото е подходящо за ве4ерята, на нея никак не върви бяло, а и щом искам 4ервено,зна4и не искам бира или бяло.
Дадоха в края на краищата, но тоя ресторант ве4е не ни е в списъка с любими места за посещение.

На горното се смях с глас.


И се присещам какво ми се случи преди години... С мъжа ми( тогава само живеехме заедно) ходихме на едно и също кафене почти всеки ден в продължение на 10-ина дена, понеже бе хем близко до вкъщи, хем много приятна обстановка. Всеки ден( с изключение на един) сервитьорката бе една и съща -  усмихната, любезна, с удоволствие да й оставиш бакшиш...
 И явно решила, че вече  тъй и тъй се виждаме често, явно сме станали приятелки ме пита:" Той откъде е?" При което аз  Shocked , ама наистина в шок смотолевих нещо и тя" Женени ли сте?" Joy Mr. Green
Виж целия пост
# 39
Пини, е къде видя в написаното от Sunshine Reggae , че смята персонала за втора ръка?
Три пъти и прочетох поста и ей Богу, не открих подобно нещо.

Камериерки, освен в Катарино, не са ме заговаряли.
Само там помня подобно нещо. Доста си поговорих с две от тях.
Иначе сме само на кимване и усмивка и това е.
Виж целия пост
# 40
Piny, нали не очакваш да сляза до нивото ти и да си мерим.......хотелите  Joy
Виж целия пост
# 41
piny, едно е да обзавеждаш хотел, друго е да си там гост. Peace
мъжът ми е бил гост на поне 100 хотела/а той е капризен човек/,  само на конференции и в първокласни такива. доброто обслужване/знам от него/ това включва точно -  дискретното обслужване на госта, като основно правило е да не се нарушава личното пространство и да не се влиза в диалог.

аз кимам, поздравявам, но не искам да водя диалози. не ме е гнус да ме заговарят, но ми е неприятно  да ме питат как съм, първо ми е фалшиво, второ, не ми е проява на любезност, трето-приемам го като нахлуване в личната ми ареа.

аз миналата седмица бях в 2 хотела в Бг, един в слънчев бряг и един в бургас. и в двата се радвах на чудесно обслужване - ресторантско и хотелско такова.


------------------
а, и друго - интимниченето не ми е по вкуса изобщо. дори в обикновен делничен ден с непознат. такава съм по характер, не веднъж съм казвала, аз съм темерут и студен човек.

Виж целия пост
# 42
Имам дежавю- ще стигнем пак и до взирането в чужди порции в ресторант и т.н. Mr. Green
Никаква темерутщина не е това, а нормално възпитание, етикет и култура.

пп. why germans stare- http://whygermansstare.blogspot.com/2008/05/introduction.html

явно не само на обременените с темерутщина българки, а и на вечно позитивните американци им прави впечатление  Mr. Green
Виж целия пост
# 43

Честно казано, и в ресторант ми е неприятно да ме питат защо съм върнала  половин неизядена порция. Ако съм недоволна ще си кажа. Но някак си се чувствам ужасно неудобно ако трябва да им обясня, че ми се е отяло нещо, че ми е докривяло или че просто ми се е ядяло малко, изобщо не знам какво да кажа в такива случаи.

В коя страна ти ги задават тези въпроси? Аз бих опулила очи, ако някой ме попита защо не съм хапнала манджата докрай. Тук при нас (САЩ) си ги загъваме за вкъщи големите порции. Лично аз не мога да приключа сервираното за едни човек сама и наведнъж.
Виж целия пост
# 44
Aми в  софийско Хепи например. Казвам, че могат да отсервират чинията ( наполовина пълна) и веднага 'не ви ли харесва'. И то мани другото, ами и така са им набили в тиквите въпроса, че не можеш да минеш с едносричен отговор. Ако кажа 'не' ще излезе, че не ми е харесало, ако кажа 'да' пак същото. И трябва едва  ли не да се извинявам, че не съм си изяла всичко като добро дете.
Конкретно други ситуации не мога да си спомня, но се е случвало и други пъти.
Тук в Австрия, тъй като общувам на английски, това ми е спестено донякъде. Миналата седмица например бяхме с колеги на кръчма, традиционна. Трябваше да сме 7, но двама закъсняха. Поръчваме си порция ребра с джолан за четирима ( с идеята после да поръчаме още една, като дойдат и другите). Сервитьорът веднага- 'ама вие сте пет'. С добро и от услужливост го казва, но ме дразни, не изглеждаме необразовани, със сигурност можем да се преброим.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия