Петокласници сме ние и от учене не се боиме! тема № 31

  • 46 727
  • 741
# 675
А купувахте ли учебни тетрадки по музика? Нашите деца събираха пари, ще ми е интересно да видя, какво, аджеба, ще има в една такава!!!
НЕ   Naughty категорично. Случих се в книжарница с г-жата по музика, която купуваше на детето си учебна тетрадка по ИТ и се възмущаваше, че всичките и колеги искат допълнителни помгала и се хвалеше, че не иска нищо допълнително. Hug
Виж целия пост
# 676
dani, всяка година ли се провежда тоя турнир в МГ -то? За пети клас ти тряяат т.е. от миналата година? Ще се опитам да помогна /на моя приятелка хлапето е 6 кл. в МГ../ Wink

Всяка година  Peace благодаря ти , но не се ангажирай, вече чакам да ми пратят няколко задачи, за сборник няма време - състезанието е в събота, аз все чаках госпожата по математика да им даде  , но не стана  Mr. Green
Виж целия пост
# 677
И при нас всички оценки от входните нива са нанесени в бележниците, въпреки че бяха казали, че са само за ориентир.
Това не ме притеснява, обаче ми прави впечатление, че май доста строго ги оценяват - вчера са  правили тест по БЕ и за една пропусната запетайка в текст от една страница, дъщеря ми има 5.32.
Не че ме тревожи петицата, просто споделям наблюдения.
Виж целия пост
# 678
Има нещо шантаво в оценяването, да. Тройката, дето синът ми я беше получил по БЕЛ, беше на тест с 20 въпроса, от които той е сбъркал 5. Хайде да кажем, че тези 5 са с огрооомна тежест (не го видях теста, останал е при госпожата), ама чак като за тройка  newsm78 Другата седмица имаме РС и мисля да говоря с нея - не за да се заяждам за оценката, той вече има две 6-ици след това и не се притесняваме за срока - ама да видя какви критерии има и къде какво ни куца.
Иначе ми прави впечатление, че по повечето от предметите често правят преговори и тестчета, което ме радва, затвърждава се материала и ни държат в час как вървят децата.
Виж целия пост
# 679
Нито един от тестовете не ни беше представен,оставал при госпожите....,а от тях нито една не дойде на родителската,били класни...дадоха ни някакви техни графици за срещи с родители,а те не идвали по родителски срещи,трябва да ги дебнем кога са свободни и да благоволят да се срещнат с нас...
Виж целия пост
# 680
на нас ни пратиха тестовете по децата, и след това ги върнахме с подпис...
Виж целия пост
# 681
на нас ни пратиха тестовете по децата, и след това ги върнахме с подпис...

При нас също правят така по математика и английски, обаче БЕЛ - тц.
Виж целия пост
# 682
Нашите тестове също бяха донесени за подпис, май с изключение на ЧП и георгафия.
Вчера се срещнах, случайно, с любимия учител по БЕЛ. Попитах го как е ученичката. Той ми каза, че много се разсейва, ама пък като я пита всичко си знае.
Весето се оправда, че детето с което е на чин и бъбрело в часа, та заради него. Wink
От първи клас досега смени, не знам колко деца по тази причина. И защо все на нея и говорят, пък тя си слуша и не ще да бъбри. Twisted Evil
По някои предмети  - география ЧО и ЧП са ги сложили с момчета. Така предпочитали госпожите.
Виж целия пост
# 683
Има нещо шантаво в оценяването, да. Тройката, дето синът ми я беше получил по БЕЛ, беше на тест с 20 въпроса, от които той е сбъркал 5. Хайде да кажем, че тези 5 са с огрооомна тежест (не го видях теста, останал е при госпожата), ама чак като за тройка  newsm78
И на мен ми направи това впечатление.И според мен са им намалили доста оценките на всички входни тестове.
Виж целия пост
# 684
Днес съм направо бясна на класната на дъщеря ми. Едно момченце от класа й хвърлило раницата в калта на двора и започнало да я рита, защото дъщеря ми била приятелка на момиченце, което дразнело въпросното момче. Това както и да е, изпрах раницата, но ме изуми реакцията на госпожата, която е станала свидетел на цялата случка и вместо да се поинтересува какво е породило проблема и да спре момчето, само казала на дъщеря ми:"Е, голяма работа, ще я поизчистиш с мокра кърпичка."  ooooh!
Направо нямам думи - по този начин ли ще възпитава чувство за добро и редно у децата ни. А утре ако същото дете пукне главата на някой съученик, дали няма да каже: "Е, голяма работа, ще се оправи с няколко шева."
Сега се чудя да ходя ли да говоря с въпросната класна и да й потърся сметка защо поощрява подобно поведение или да отида направо при директорката? Притеснявам се да не нарочи дъщеря ми и да й вгорчи живота. Но и не ми се оставят нещата така.
Виж целия пост
# 685
Reiny, задължително първо с класната, после директорката според мен. Но в никакъв случай не оставяй нещата така  Peace
Виж целия пост
# 686
Reiny,
След първият компромис (от твоя страна), най-вероятно идва ред на втори, после - на трети и т.н.
Не ти давам съвет как до постъпиш, но имай предвид и това - че с такава нагласа - за компромиси - нещата трудно ще се решат. Аз все така постъпвам - компромис, с надеждата да не се повтаря ситуацията... Но тя не само се повтаря, но и си продължава безкрайно... И не само, за да не нарочат детето ми, но и за да си спестя неизбежните конфликти, че страшно много ме натоварват емоционално и изтощават...

Ако решиш да разговаряш с някой, от опит те съветвам - първо това се прави с класната (по Правилника им е така), а след това - при ненамеса или нерешаване на проблема от страна на класната, се разговаря и с директора/ката.
Виж целия пост
# 687
Бърди, anjali, благодаря за мненията.  Hug Наясно съм, че трябва първо с класната да се говори, и че не само  такива са правилата, а и така е коректно. Просто ми се иска да има начин да я прескоча, защото е рядко безхаберно същество. Но, разбира се, няма как да направя нещо нередно, само защото така ми се иска.  Laughing
Прави сте, че не трябва да правя компромис с това. Просто се чудя как би реагирала госпожата в разговор с мен, след като тя вече достатъчно ясно е показала позицията си пред децата. А още повече се притеснявам от собствената си реакция, защото имам органическа нетърпимост към несправедливости и колкото и да ненавиждам конфликтите, не мога да предвидя в каква посока ще се развият нещата. Най-често при такива случки си тръгвам с горчилка в устата и буря в душата, защото все се въздържам да се конфронтирам с хората и гледам да се разбера кротко и по човешки. Но с малко хора се получава.
Виж целия пост
# 688
Да, много си права...
На мен преди 2-3 дни ми се наложи да разговарям с нашата класна по подобен на твоя повод. Очаквах разбиране, очаквах съдействие, очаквах решение на проблема...  ooooh!  Такъв оптимизъм откъде го взех, не знам! Вчера, днес - пак същите проблеми... И никакво отношение от страна на класната. Много се промениха учителките и май още ще продължават да се променят - някаква апатия, дори агресия към учениците си... Трудно намирам понякога сили да се боря, но е нужно, защото ако простим, положението ще се усложнява.  Ако си съгласна с мен, приеми съвета ми - създай си нагласа предварително, за да не реагираш емоционално - че аз и такива грешки съм правила - полудявам, когато децата ми се оплачат от нещо, от някого... А емоцията е ненужна в такива моменти, води в грешна посока. Зареди се със спокойствие и направо си им покажи, че позицията ти е твърда и няма да търпиш некоректно отношение към детето ти...
 ooooh!  Много мога да пиша на тези теми, така са ми болезнени...
Виж целия пост
# 689
Да де, ама ако и госпожата си остане твърдо на позицията, че не й пука, резултата ще е все едно разговор не е имало, а в същото време детето ми може да започне да се "радва" на специално отношение. Това е, което ме съсипва.
И не зная дали учителите са се променили, сигурно е  така. Но чувам от всички страни как класните ръководители на съседните класове са амбицирани да са в близък контакт с децата, да съдействат и помагат при възникване на проблем, насърчават споделяне и близост. Може и поза да е само за пред родителите, осъзнавам го. Но ми е неприемливо нашата класна да се изправи на РС и да започне да ни обяснява, че никак не й се занимавало с това и онова. Ми като не й се занимава, да не се е съгласявала да поема съответната функция.

Уфф, адски ми е трудно да не съм емоционална. Особено когато става дума за детето...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия