Препоръчано и изпробвано от магазини DM - тема 2

  • 104 178
  • 745
# 690
тя промоцията не е ли само на това в брошурата? или на всички? понеже него не го виждам в брошурката...
Виж целия пост
# 691
На всичко. Миналата седмица имаше -20 на цялата перилна секция.
Виж целия пост
# 692
На всичко,да,сега питах управител на магазин в Пловдив,каза на всичко грижа за тялото,от цената на рафта -20% Mr. Green
Виж целия пост
# 693
Искам да препоръчам този продукт:
http://www.dm.de/cms/servlet/segment/de_homepage/denkmit_home/pr … hinenpfleger.html

Наскоро си го купих. Сякаш е нов и е много хитър за почистване на пералня. Препоръчвам!

Иначе и аз щах да кажа за промоцията 20% намаление на лосиони и кремове за тяло и за ръце и ... за една седмица от днес до 2 май!

какво ли следва? Сигурно нещо за баловете.
Виж целия пост
# 694
Каква е цената на препарата за профилактиране на пералната машина?
Виж целия пост
# 695
Препарата струва 4 и нещо, и аз съм доволна.
Виж целия пост
# 696
виждам че има доста запознати с ДМ, особено stury ... да помоля за съвет - нещо ме връткат за гаранцията на една ел.четка за зъби, не била там управителката, не знаели какво да правят ... Каква е процедурата и какви са ни правата? Някой друг имал ли е проблеми?
Нещо не ми се занимава за една четка 20-на лв да закъснявам за работа през работен ден за да се срещна с управителката, струва ми се пълна глупост. В нормален магазин в който са казали ''връщате стоката и сменяваме при проблем" не би трябвало въобще да ми коментират, че не били сигурни и пр. В Кауфланд например имах проблем с един чисто нов пасатор бучеше странно, смениха ми го без никакви молби, коментари и обяснения.
Виж целия пост
# 697
виждам че има доста запознати с ДМ, особено stury ... да помоля за съвет - нещо ме връткат за гаранцията на една ел.четка за зъби, не била там управителката, не знаели какво да правят ... Каква е процедурата и какви са ни правата? Някой друг имал ли е проблеми?
Нещо не ми се занимава за една четка 20-на лв да закъснявам за работа през работен ден за да се срещна с управителката, струва ми се пълна глупост. В нормален магазин в който са казали ''връщате стоката и сменяваме при проблем" не би трябвало въобще да ми коментират, че не били сигурни и пр. В Кауфланд например имах проблем с един чисто нов пасатор бучеше странно, смениха ми го без никакви молби, коментари и обяснения.

Защо не пишеш на стената им във фейсбук?
Може пък да реагират...
Виж целия пост
# 698
нещо не съм мотивирана да им се кланям и да им се моля, ако ще пиша някъде то по-полезно ще е "на стената на КЗП" пращам им е-майл и готово. Доколкото съм чула мин. глоба е 500лв.

Ще ида още веднъж до магазина да видя дали ще ми кажат същото и ако ме въртят ще пиша до КЗП.
Виж целия пост
# 699
Ами пиши, какво ги жалиш?! На теб не ти се занимава за 20 лв, а те пък за 20 лв да стават смешни в очите на клиентите си... Аз също не бих се кланяла и молила- подавам си жалбата и това е!
Виж целия пост
# 700
От 3ти до 9ти май -20% на всички парфюми и тоалетни води
Виж целия пост
# 701
Понеже назад в темата стана дума за памперсите,взех миналата седмица и потвърждавам-кройката е подобрена(по изрязани са),имат ластиче на гърба и като материя сякаш са по-различни(малко по-пресовани и тънки) Peace
Виж целия пост
# 702
От 3ти до 9ти май -20% на всички парфюми и тоалетни води

Е, стига де! Днес ходих, но изобщо не минах покрай рафтовете с парфюмите  Crazy А върху тези 20 % дали ще ми сложат още 15% за рожденик  newsm78
Виж целия пост
# 703
Да и ще ти стане двойно намаление Peace
Виж целия пост
# 704
До колкото разбрах, намалението за р. ден важеше до април месец .
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия