Много, много грижи имам аз сега. Да си първокласник - то не е шега- 2011/2012

  • 46 009
  • 771
# 675
Айде и ние в кюпа - имаме си бойна единица в класа. При нас е момиченце, което обича да тормози останалите деца, просто ей така. И на моята се е пробвала, но не е нацелила човека. Теди заяви, че я респектирала само с "лош поглед" и повече не посмяла да я закача. Joy Лошото е, че когато едната от учителките говорила с майката на въпросното дете, родителката демонстративно й обърнала гръб. Thinking
По актуалните теми:
лавката - продават май някакви форнети. Първите дни давах стотинки на дъщеря ми и тя чат-пат си купуваше по една-две. Но въпросът се реши много просто и радикално - първокласниците да нямат достъп до лавката. Решихме децата да са без телефони и стотинки, за да не се изкушават. Съответно през междучасието не тичат на лавката.
плуване - днес имаха първи урок, много е доволна. Били са седем деца с две треньорки. Заниманието е 2 часа, като това включва пътуването от училището и обратно (басейнът е буквално на 5 минути с кола, тоест на две преки от училището), обличане и сушене на коси, и самото плуване. Само две деца - дъщеря ми и едно момченце, могат да плуват, останалите били абсолютно начинаещи.
тоалетна - и Теди в началото се стискаше, но после се престраши. Винаги обаче отива с някое момиченце - заедно, в междучасието. Така явно им е по-спокойно на децата. Thinking
домашни - постепенно взе да преодолява нежеланието за домашни и започна да си ги прави редовно и с интерес. Особено като взе да трупа пчелички за добрата работа. Wink
Виж целия пост
# 676
Днес бяхме на ваксина-тази която се прави след навършване на 7г.Бях разочарована от моя син.страх го било,дърпа се плаче,ама то си бе рев......Накрая се направи ваксината обаче аз съм много ядосана от факта че неможе да стисне зъби и да изтърпи болката-при условие че му обяснихме че това не е боцкане в истинския смисъл(първи етап на тази ваксина)
Как беше при вас?
Виж целия пост
# 677
Lucky Plam, съжалявам за това, което се е случило с детето ти, словесната агресия понякога е по - лоша и от физическата, надявам се бързо да го превъзмогнете!
И да знаеш, че името на дъщеря ти е прекрасно, виж си анализа от мен в Имена!
Klemy, ти също имаш анализ от мен.
Нищо не казвате - познах ли, не познах ли ...   Laughing   Hug



След сериозен разговор с класната миналата седмица, моето момче седи вече на първия ред.
От тогава госпожите не могат да го нахвалят, претърпял коренна промяна, станал послушен, кротък и изпълнителен, за сега само в часовете, защото в междучасията пак щурее до небесата, но нали е момче все пак.
Малко ми се разсърдиха, че им давам акъл, как да се справят, но на края, макар и доста трудно намерихме общ език.
Доволна съм от себе си, ако бях оставила нещата така, детенцето ми щеше да се затрие.
Виж целия пост
# 678
narcis браво, ето че можело  bouquet
Сега ако и го ангажират с някоя изключително важна дейност в междучасието ( отговорник по дъска, по чистота и тн), детето съвсем ще забрави какво е беснеене  bouquet
РАзбирам напълно Доня Коприва. И моя син пожела по - скъпи дрехи за училище, ужким ги пази, ама май само сутрин, докато излезем от вкъщи. Ще трябва да се учим на това определено Crazy
Виж целия пост
# 679
Добро утро!

Моля за съвет- детето има желание да се запише в училищната библиотека. Проблемът обаче е, че не ме допускат до там, за да свърша тази работа, да запозная детето с библиотекаря и пр., а самото дете първо, не знае как да стигне до библиотеката, второ, няма кога да стигне до нея, защото междучасията са твърде кратки, а след часовете го изкарват директно навън, та дори и да му обясня и вдене местонахождението й, то пак начинанието е сложно. Да занимая ли класната с това? Притеснението ми е свързано с факта, че в настоящия момент в училище още не са започнали да пишат буквите, а аз за книги и четене я моля да ми съдейства.

Нарцис, ето това ме притеснява- няма личен подход в повечето случаи, а намесата на родителя е считана за зловредна /не че няма моменти, когато е такава/. Радвам се, че проблемът при вас се е разрешил.


Не зная как е уредено стигането и влизането в училище при вас, но при нас е цял кошмар и борба за оцеляване. Няма тротоар, има хиляди, хиляди коли, с които возят децата до там, съответно ги паркират както им е удобно и набързо, отделно живеещи в съседните кооперации тръгват на работа с автомобилите си, цари пълен хаос, задръстване, на уличката пред училището едвам се разминават по принцип, провираме се между колите, директно ходим по платното...Отделно днес за да влязат около 300-400 ученика беше отворено само едното крило на училищния вход, голямо колкото и обикновена входна врата на блок. Беше страшно.  Simple Smile
Виж целия пост
# 680
Касита, аз бих занимала класната с това. Но не е ли вариант и да я запишеш в библиотека извън училището или тя държи там да е?
Виж целия пост
# 681
Касита, аз бих занимала класната с това. Но не е ли вариант и да я запишеш в библиотека извън училището или тя държи там да е?

В кварталната библиотека няма нищо интересно за четене, работата там е много зле. Ползваме градската, но сме на другия край на града, защо да не се възползва от нещо, което е в непосредствена близост?
Виж целия пост
# 682
разбира се, че ще занимаеш класната, и то сериозно Simple Smile това не би трябвало дори да е молба, а изискване.
какво като не четат, и нашите не четат още, но от 4годишни в предучилищната, задължително веднъж седмично ходят в библиотеката и взимат колкото искат. Четем заедно и връщаме. Могат и всеки ден да ходят, ако искат, това само се поощрява.
само че щом е толкова сложен достъпът, как ще процедират?
Виж целия пост
# 683
Разбирам, Касита! И аз смятам като Тити- трябва да занимаеш госпожата. Сега се размислих, че и в нашето училище ако пожелая да отида с детето в библиотеката няма да ме пуснат. Rolling Eyes
 Вие правихте ли застраховки на децата в училище? Ние от днес събираме пари - по 2лв към ДЗИ.
Виж целия пост
# 684
Добро утро!

Моля за съвет- детето има желание да се запише в училищната библиотека. Проблемът обаче е, че не ме допускат до там, за да свърша тази работа, да запозная детето с библиотекаря и пр., а самото дете първо, не знае как да стигне до библиотеката, второ, няма кога да стигне до нея, защото междучасията са твърде кратки, а след часовете го изкарват директно навън, та дори и да му обясня и вдене местонахождението й, то пак начинанието е сложно. Да занимая ли класната с това? Притеснението ми е свързано с факта, че в настоящия момент в училище още не са започнали да пишат буквите, а аз за книги и четене я моля да ми съдейства.

Катерина още първия ден ги бяха завели да им покажат къде е библиотеката и да се запознаят с библиотекарката. Тя веднага поискала да се запише за да си взема книги, но библиотекарката и казала, че не можело още и били малки. Детето беше много разочаровано, защото тя чете много хубаво и си прочита доста книги, дори за междучасията си взема. Аз съм я записала в градската библиотека и купувам доста книги, но тя беше натъжена, че са и отказали.
Виж целия пост
# 685
Касита, обиколка на училището не са ли правили?
При нас ги разведоха и запознаха с всички - стол, библиотека, медицински персонал и т.н.
Говори с учителката да организира една такава, за децата е интересно, а и се чувстват по-добре като опознаят сградата и хората в нея.

И кой не те допуска?
По принцип с/у лична карта и записване/отписване при охраната, родителите могат да влизат вътре.
Виж целия пост
# 686
Взех тези помагала за допълнителни упражнения в къщи:

Материала в буквара ми се струва недостатъчен и основно картинки, теорията изцяло липсва, каквото им обясни учителката явно в клас това е, но и колко внимават не ми е ясно. Така че реших да затвърждаваме знанията като му дообяснявам някои неща и като се упражнява по примерите в тези книги.
Ако някой е доволен от друго помагало, може да препоръча.  Simple Smile
Виж целия пост
# 687
Здравейте, момичета, напълно я изпуснах тази тема, но нещата при нас са ужасно динамични.
Еми горе-долу се справя с училището, старае се много но с моя помощ, ако седя до нея и я коригирам и и настоявам. Хич не и допада писането на ченгелчета и букви, било "ужасно досадно". Няма как в предучилищната не е писала въобще и сега това си оказва влияние, но се старае и постепенно, започва да преодолява досадата, получавайки поощрителни слънчица в училище. Много я хвалят по математика, защото се справяла чудесно с логическите задачи и имала много интересно мислене. Цифричките също повече и се отдават. Аз обаче съм много стриктна и педантична и направо ме влудяват тетрадките и, но се стопирам, защото се страхувам да не я откажа. Винаги съм си била такава, не допусках да имам една крива чертичка или различно отворен дъгичка, а разстоянията ми бяха все едно с шублер мерени, късах страници и преписвах наново и наново, само, защото не ми харесва, и сега съм си такава, какво да правя, до човек си е, но все пак искам и тя да стане по прецизна. Първите дни не си завършваше нещата в клас, щом и доскучаело писането на ченгелчета и спира, и започва да си се занимава с нещо друго, не че не и стига времето. Всеки ден се прибираше с удивителни и въпросителни отдолу. "Не си довършваш задачата"," Довършвай!" "Разсейваш се!" ,мислех си, че се изморява и затова не ги дописва, оказа се,че просто и е скучно. После минахме през етапа надрасква ги набързо за да си запълни страницата и пак си прави нещо друго. От тази седмица имаме някакъв напредък, старае се повече. Пу-пу!

В понеделник трябва да заминем за Мюнхен за поредната терапия. Надявам се всичко да е наред. Имам известен финансов проблем. Не ми достига не голяма сума за пребиваването там. Не ми изплатиха хонорар, на който разчитах, от социални грижи не ми преведоха пари за предното пътуване и въобще се оказа, че имам да взимам пари, а не мога да си ги взема. На цялата каша, мъжа ми се оказа, че не може да издържи стреса на който е подложен и си тръгна. Децата още не могат да проумеят какво се случва и питат, кога тате, ще си дойде пак вкъщи. Аз също още не мога да разбера, защото винаги сме били толкова влюбени, отдадени един на друг и на семейството; винаги сме се борили заедно; мислех, че си "говорим и се чуваме". Бяхме почти перфектното семейство, но уви... както и да е, живота продължава, а аз винаги съм била силна и борбена, така, че го приемам, като едно предизвикателство и ново начало. Не че не бях съсипана, не че няма да ми е много трудно, но ще се справя.

Извинявайте за прекалено дългия пост, но се отпуснах и се оплаках и ми олекна Simple Smile
Желая Ви хубав, усмихнат, слънчев есенен ден!
Здраве и обич!
Мишел
Виж целия пост
# 688
И при нас с лк може да се влезне, а още повечето ако обясниш на охраната вероятно няма да имаш проблем.
А обиколка из у-щето и при нас е имало.
Виж целия пост
# 689
Мишел, желая ти сили и здраве на теб и момичетата, най-вече на Еми! Успешна поредна терапия!
Не се притеснявай за ченгелчетата, и на моето дете са му досадни, на моменти му се иска да се разплаче, нищо че, миналата година ги е писало в ПУ. Simple Smile
Съпругът ти няма да коментирам, само ще кажа- всяко зло за добро.
  bouquet

Благодаря за съветите за библиотеката. НСЧ, правили са обиколка из училището, но не били стигнали до библиотеката.
Не пускат с ЛК. Само в дните за консултации с учителите на съответния клас. Ще изчакам нашия такъв.

Аризона, нямате ли допълнителни помагала в училище? Наистина само с буквара и учебните тетрадки не става.  Peace Аз съм доволна от това http://bg1.msrv.store.bg/d-prdimages/org/35577.jpg
Имаме и дадения на последната снимка от теб сборник.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия