Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 20

  • 48 919
  • 734
# 330
Запис, защото пазарувам редовно така.
Досега нямам разочарованиея, освен един маникюр и педикюр в Найл бар. Sunglasses
Виж целия пост
# 331
Салон DIVA някой да е посещавал  newsm78 И по точно по тази оферта -
http://www.imasdelka.com/stilna-pricheska-manikur-s-opi-ot-salon … to-za-35lv-1m1kvz

Да, ходих при тях наскоро, но само за подстригване, боя и сешоар. Много съм доволна.
Виж целия пост
# 332
Имам въпрос! Купих си един ваучер за солариум от Наполовина и там пише че се заплаща до 2 работни дни след като е заявен. Аз го заявих в събота. Това значи ли че имам време до вторник тъй като неделя е неработен? Thinking
Виж целия пост
# 333
Ако има контакти в уеб сайта се обади, за да попиташ ... или им пиши мейл Simple Smile
Виж целия пост
# 334
Здравейте, имам проблем с Грабо - не използвах ваучер за нуга бест масажи, защото никога нямаха свободно легло следобедите; и скоро помолих Грабо да ми го заменят за друго от техните ваучери - те не губят нищо, всички знаем, че вземат огромна комисионна, но те ми отговориха, че информацията която дал търговеца, била противоречива и не искат нищо да направят по въпроса....
Винаги ли са били толкова неадекватни Грабо? Някой има ли добър опит с тях? Според мен, за да ни запазят като клиенти, трябва да правят компромиси и да поемат отговорност, когато търговеца е некоректен - аз лично смятам да затворя акаунта си в Грабо, щом могат да си позволят да губят клиенти за 10-ина лв., значи не държат на клиентите:)))) Черен списък на сайтовете има ли?
Виж целия пост
# 335
Много съм доволна от тази сделка http://ofertomat.bg/offers/view/409.html
Признавам, че преди да отида бях леко предубедена, но отдавна не съм се чувствала толкова добре.  Simple Smile
Виж целия пост
# 336
На  сваровски   търговците също  са много некоректни  Tired
Лятото   си бях поръ4ала  колие,  объркаха ми  го !!! Свързах  се   със  управителя  и  се разбрахме да  ми пратят  колието за което  съм платила (а  аз да върна което ми пратиха)  и още  си  4акам , даже  ве4е не ми  одговаря на  емайлите и  обажданията Confused
Виж целия пост
# 337
Винаги ли са били толкова неадекватни Грабо? Някой има ли добър опит с тях?

Да, аз имам и съм много доволна. Редовно купувам ваучери за Пловдив, защото често ходим и се изхранваме най-вече по ресторанти. Купих си ваучери, но в единственият уикенд, в който бяхме не можахме да ги използваме. В съботата имаше някакъв проблем в кухнята и ни се обадиха да не ходим, а в неделя беше затворено, въпреки, че в офертата не пишеше да имат почивен ден. От Грабо ми върнаха парите без никакво разиграване. Донякъде аз съм виновна, защото имах на разположение 1,5 месец, а всъщност можех да отида само през тези 2 дни. Първо ми предложиха да ми удължат ваучера, но следващото ни ходене сигурно ще е чак за Коледа и ни върнаха парите. Доста често купувам от Грабо и никога не съм имала проблеми.
Виж целия пост
# 338
Мерси, Таня, а можеш ли да споделиш с кого комуникираш в Грабо? Аз попитах мога ли да говоря с управител и момичето от кол-центъра каза, че няма управител на смяна>>> Thinking звъннах пак и пак попаднах на нея, явно нямат други служители там.... а получих надуто писмо от някакъв Никола, който казва, че те юридически нямат задължение да защитават интересите ни... много съм недоволна и забравям за грабо занапред.!
Виж целия пост
# 339
Момичета, за 19,90 лв. заслужава ли си това почистване на лице:

Парна баня
Мануално почистване
Дарсонвализация – електролечение за дезинфекция, подобрява еластичността на кожата, на стените на кожните съдове и дейността на мастните жлези;
Лечебен масаж на лицето
Четков пилинг
Йонофореза с продукти от "Premier" Dead Sea


??? И изобщо някой пробвал ли е продукти на Премиер?
Виж целия пост
# 340
virany, използвах формата за контакт. Има опция за проблеми с обслужването. Попълних нещо като анкета. Отговориха ми до няколко часа. Не обърнах внимание кой е отговорил, но беше женско име. Каза, че ще проучат случая и ще ми се обадят до няколко дни. Ваучерът беше валиден още 20 дни.
Виж целия пост
# 341
не съм доволна от Profile Studio - семейни снимки - направихме фотосесия през явгуст, а виждам че и сега имат оферта. Ето от какво не съм доволна: 1. снимките продължиха 10 минути; 2. снимките не са центрирани, има отрязани ръце на детето. когато говорих с тях по този въпрос, казаха че не е нужно да са центрирани; 3. в офертата пише, че снимките ще бъдат обработени - да , но не са обработени, направени са само същите с черно -бял фон.когато ги запитах къде е обявената редакция на снимки ми отговориха, че не мога да искам за 36 лв. да оправят разни недостатъци... и 4. получихме диск със снимките 2-3 седмици след фотосесията, при това бяха объркали семейството...
Виж целия пост
# 342
Мерси, Таня, а можеш ли да споделиш с кого комуникираш в Грабо? Аз попитах мога ли да говоря с управител и момичето от кол-центъра каза, че няма управител на смяна>>> Thinking звъннах пак и пак попаднах на нея, явно нямат други служители там.... а получих надуто писмо от някакъв Никола, който казва, че те юридически нямат задължение да защитават интересите ни... много съм недоволна и забравям за грабо занапред.!

И аз съм се свързвала с тях чрез формата за контакт по повод ваучер, за който не можах да запиша час. Получих мейл от някакъв мъж, който обещаваше съдействие за записването на час и ме информираше, че няма опция да ми върнат парите. Така и не получих нито съдействие, нито пари. Ваучерът си остана неизползван.
Оттогава гледам да не купувам ваучери от Грабо Naughty
Виж целия пост
# 343
Явно съм била късметлийка. Или говорите за един и същ мъж, на който не му е там мястото. Досега 2 пъти ми се е налагало да върна ваучери и двата сайта бяха коректни - Грабо и Далавера. Всъщност това са и сайтовете, от които купувам най-често + Колектива.
Виж целия пост
# 344
Ммм, пак ще се яде суши: http://grabo.bg/sofia/sushi-set-za-1590lv-0qgs3d  Party
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия