Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са гаранционните карти и упътванията за употреба на сешоарите?
Какви са условията на новата мотивационна програма за кампании 17 и 1?
Къде мога да намеря чанта на Avon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са гаранционните карти и упътванията за употреба на сешоарите?
Потребителите споделят различни опити с гаранционните карти и упътванията за употреба на сешоарите. Някои от тях са получили сешоари без преведени на български упътвания за употреба, както и гаранционни карти, които не са били попълнени или не са имали номер. Това предизвиква недоумение и недоволство сред потребителите, които изразяват загриженост относно гаранционните условия на закупените продукти.
-
Какви са условията на новата мотивационна програма за кампании 17 и 1?
Новата мотивационна програма за кампании 17 и 1 предлага различни нива на награди в зависимост от постигнатите продажби. Например, ако представителят има минимум 70 лв поръчка в кампания 17, той има право да поръча шапка от английската брошура за 1 лв. Също така, ако има минимум 190 лв поръчка, може да поръча шапка и ръкавички за 1 лв, а при минимум 500 лв поръчка, може да поръча шапка, ръкавички и шал за 1 лв. Сумите за кампания 17 се сумират от всички пуснати поръчки през кампанията, докато за кампания 1, тези 50 лв се изискват в една поръчка.
-
Къде мога да намеря чанта на Avon?
-
Как да различа спрея за коса от новата серия с коприва и репей в К17 дали е с изплакване или без?
-
Какви са цените на слушалките и как да ги поръчам?