# 195
А,вие свързахте ли се с тези фирми да си поискате касовата бележка?

Уместен въпрос  Peace

Доколкото разбирам,  притеснението ви е дали ще можете да върнете стоката ако пожелаете. Обадихте ли се във фирмата да попитате как се процедира в подобни случаи?

И изобщо защо трябва да се топим, без да се опитаме да решим проблема директно с магазина?

Администрирам онлайн магазин, гаранцията си върви и без касова бележка. Нали лично съм се подписала, поставила печат и написала датата на гаранционната карта?

Възможно е случая да е друг, ама защо все с рогата напред? Малко щото изисквания имат към търговците и многото пари, дето ги печелим. Сигурна съм, че ако се обадите във фирмата и поискате бележка, ще си я получите.
''Администрирам онлайн магазин, гаранцията си върви и без касова бележка. Нали лично съм се подписала, поставила печат и написала датата на гаранционната карта?'' - това не е вярно,защото имах такъв случай тази година.Имам гаранция,но нямам касова бележка,затова в КЗП не ми помогнаха,Купих продукт за 100 лв,мн разправии,накря нямам нито покупката,нито продукта.Подадох жалба в НАП и нямам отговор досега,преди 3 месеца подадох жалбата за неиздаване на касов бон
Виж целия пост