Препоръчайте ми икономичен автомобил

  • 61 621
  • 71
# 15
Първо и основно- няма кола ,която да харчи толкова, колкото пише в техническата спецификация. Тестовете , според които се изчислява разхода се правят в идеални условия, до които е абсурдно да се доближиш в реалното движение.

Второ- какво означава дизелов автомобил, който харчи малко? Колко малко? Малко за сегмента си или по принцип малко? Седан ли, хечбек ли, мини ли, джип,ван? Дай малко повече изисквания , за да видим с какво можем да съдействаме. Малко се получава като:"Каква кола искаш? - Ми, синя".

Трето-нов автомобил или втора употреба?(приемаме , че се търси малка , градска , дамска кола)

Ако е втора употреба,определено бих препоръчала Корса С (Це)- здрава, икономична, евтина за поддържка и обслужване. Налични части, много сервизи и т.н. Общо взето е оптимален избор, ако човек търси нещо ,което да го вози икономично. Не бих препоръчала Пежо по безброй много причини , Ситроен поради една- много скъпа поддръжка. Иначе Ситроеновите дизелови двигатели са много икономични, но за съжаление като ходова част "елхичката" е прекалено нежна. Фолксваген е вариант , но има един лаф , че който кара VW, трябва задължително да има втора кола, докато първата е в сервиза ( а там се случва честичко, при по-новите модели).

Ако ще се хвърляш на нов автомобил- пазара се пука по шевовете от предложения за малки лачени колички. Ако дефинираш цената, около която се движиш , бих могла да нахвърлям малко
инфо.Simple Smile



За старите WV не важи, напротив адски здрави машини са, а и лесни за поддръжка, сваляхме кутията за 45мин са смяна на съединител Joy Joy Но по здрави няма от тях. За новите не знам толкова, но тия с 8 носача са ужас. Как се сменят 8 носача по над 120 лева бройката само заради едни болтове. Пък Двигателите на са лоши толкоз. Е един път едни Крафтери 2007 на по 400 000км отваряхме не бяха бутнали сигментите, но пък бяка заминали спираловидните канали в ризите и горяха масло. Гадно защото се цепи целя блок и се минават на спец. машина, ама бяха над 400 000. Иначе ремъците им онези жълтите са за по 200 000км.
Виж целия пост
# 16
Ми първо за дизел от времето която работих в един сервиз, научих от майстора че японския дизел е добър, също немския на Фолксваген. Един път дойде един със скъсан Ангренажен ремък и дори не беше бутнал клапаните. Само сменихме ремъка. Тази марка са корави. Пежо са дизели също не са зле. Зависи дали е чист ли турбо дизел. Турбината гори повече. За 4-5 на 100 съмнявам се, то ако някой ми го каже няма да му повярвам. За дизела важи принципа по голям мотор по малък разход. За малка кола като Клио и Пежо, са 1.9 двигатели и са икономични. Ако двигателя е малък ще гори повече. Мит е че малкия двигател е икономичен, защото го тормозиш на по-ниски предавки. Пежо, Японски, Немски. По корав от Мерцедес няма де. На 500 000 само сигменти им сменяхме и пасване на клапани. Пък и с 10л масло как иначе. Другите са с по 4, ама от Мерцедес знаят. Не взимай никога Форд или Фият.

Новите Рена са направени с крайно некачествени материали. Не може кола на 22 000км. да се саморазрушава  Laughing Да не говорим , че хвърлят масълца стабилно Ренцата.На Пежо атмосферните дизели стават , но повечето им TD за мен са тотална скръб.

За Фиат не съм много съгласна. Част от техните дизелови двигатели се ползват от доста други марки , и никак не са лоши. Отделно , Фиат ползват двигатели от Исузу, които пък от своя страна са железни. Simple Smile
Виж целия пост
# 17
За най новите нямам наблюдения. Но никой не казва май, колко стара или нова кола се търси.
Виж целия пост
# 18
Да, ние затова си коментираме без ограничения  във времето Simple Smile
 
Виж целия пост
# 19
Е да. То сега как да ги разбере човек, преди едни марки бяха железни и неразрушими, като дизела на VW и Мерцедес, а сега може да са боклук. Тъй че ако автора поясни годините на возилото и насоките ще са по точни.
Виж целия пост
# 20
В предишния си пост казах, че вече сме се спряли на Ауди А2.Ако някой има лични впечатления нека сподели мнението си.Благодаря  Flutter

Честита Нова Година! Нека да е здрава и късметлийска за всички!
Виж целия пост
# 21
В предишния си пост казах, че вече сме се спряли на Ауди А2.Ако някой има лични впечатления нека сподели мнението си.Благодаря  Flutter

Честита Нова Година! Нека да е здрава и късметлийска за всички!

Ми специално ако окачването е като на А3, с 8 носача. Алуминиеви отливки заедно с шарнирите, и всеки по 120лв. Става солено за поддръжка. Пък няма всеки ден да се сменят де. Ама само туй де. иначе Ауди си е VW.
Виж целия пост
# 22
В предишния си пост казах, че вече сме се спряли на Ауди А2.Ако някой има лични впечатления нека сподели мнението си.Благодаря  Flutter

Честита Нова Година! Нека да е здрава и късметлийска за всички!

А2-ката за разлика от големите алудита не е с алуминиево окачване, нито е набъкана с електроника поради което колата е доста надеждна. Двигателите:

1.4 TDI с 75 и 90 кончета са тези които ви трябват ако ви е ключова икономията. Гледайте колата да е произведена след Август 2002.

В никакъв случай супер икономичния модел 1.2 TDI 3L - комплектова се само с автоматична скоростна кутия която прави доста проблеми.

За тази кола трябва да се огледат много внимателно тенекиите - колата е алуминиева и не ръждясва но ако някой нашенски майстор се е опитвал да я ремонтира без да разбира от алуминий може да имате сериозни проблеми след това.

Не знам защо сте харесали А2-ката но за 2000 хиляди по-малко се взема Лупо 1.4 TDI същите години с същите размери и икономичност. За тия 2000 колко нафта може да и се сипе на тази кола - за 16 000 км.

Истината е че А2 е хубава малка кола но е от най-скъпите в класа си!

П.П. Едрогабаритните части за А2 / нови / струват доста парички.
Виж целия пост
# 23
FIAT Cinquecento (на бълг. - "ФИАТ 500"  Joy ) - икономична градска машинка!  Peace



Ужасно грозен автомобил, почти колкото Форд Ка  Mr. Green
Виж целия пост
# 24
FIAT Cinquecento (на бълг. - "ФИАТ 500"  Joy ) - икономична градска машинка!  Peace



Ужасно грозен автомобил, почти колкото Форд Ка  Mr. Green


Хахах тука има една пицария дето ги ползва за разнос на пици. Само за туй стават.
Виж целия пост
# 25
Цитат
Не знам защо сте харесали А2-ката но за 2000 хиляди по-малко се взема Лупо 1.4 TDI същите години с същите размери и икономичност. За тия 2000 колко нафта може да и се сипе на тази кола - за 16 000 км.

И сигурно са с еднакви двигатели. То нали Ауди и VW са си едно цяло.
Виж целия пост
# 26
Естествено че са с еднакви. То това му е хубавото на А2 - техника от фауве и отгоре лека алуминиева рама с лукса и визията на Ауди. Няма скъпи и трошливи алуминиеви носачи, двигатели тип "мъка за майстора" и типтроници неподлежащи на ремонт.

Виж целия пост
# 27
Трябва да се преценят мнооого добре нещата. Мъжа ми сменя маслото на нашата, и брат му на тяхната кола по едно и също време и нещо се заговориха на тема частите и брата на мъжа ми остана хипер учуден, че филтрите за реното (някакво малко, много малко и не особено ново, около 2000) и за мерцедеса (2002) са почти на една и съща цена. Малко е мит факта, че поддръжката на мерцедес е много скъпа. Първо по-рядко се случва гаф, после частите не са чак толкова по-скъпи  Rolling Eyes

Когато ние избирахме, предпочетохме малко по-стар мерцедес отколкото по-нова друга. Нашия е голям, та не знам как би харчил по-малък предполагам по-добре. Нашата извънградско харчи 5, 5 и малко, а градско си вдига разхода поне на 8 и паркирането в града е неудобно, но ние не сме я взели за градска.

Поогледайте се все пак и за мерцедеси, след като се качих на нашия се родих... Служебната на брат ми също не е никак лоша, някакъв пасат е, не знам коя година, но бая зор е видял и добре се държи.

Аудито май е по-скъпо и все теснее (аз като по-висока и едра жена така го виждам). Не съм се качвала в удобно за мен Ауди  Wink За по-високия им клас не знам, но и вие не гледате него
Виж целия пост
# 28
Хей един въздушен филтър на нов мерцедес е 120 лева. В това съм сигурен на 100% Пък и един C220 събира 9 литра масло. Иначе спор няма че Мерцедеса е добър. Не знам само за А класата.
Виж целия пост
# 29
Е нашия не е нов 2002 е (Е270 ТДИ, комби) Simple Smile Да наистина самото масло е повече. Ама ти казвам какво се чудиха двамата (пояснявам не са купени частите от балканстар и рено, а от едно и също място, техен приятел има магазин за авточасти и им препоръчва какво да вземат). Въздушния и масления филтър за двете коли излизаха на почти еднаква цена!

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия