Професионални серии за коса - 28

  • 51 630
  • 738
# 720
  Благодаря и на двете за отговорите Hug Ще пробвам единия,и другия вариант,пък да видим Peace Може и да се дължи на други фактори-изкуствените,вълнени материи,климатици... Thinking
и аз си помислих и за другите фактори  Peace

при мен - най-подобен ефект идва основно при прекаляване със стилизантите  Peace

ако грижата с отмиване ми утежнява - то е веднага след измиването, не на другия ден, но ти ще си направиш различни проби и ще установиш при теб каква е причината  Peace
Виж целия пост
# 721
Утре си чакам поръчката-двуминутния реконструктор
 Тези от рибката обаче са големи лисици,поръчвам си аз и една мостра на Байн Сатин,като се чухме с една от служителките да потвъдя поръчката тя ми казва "Ами нямаме мостри ..." Е как ... нали снощи си я сложих в кошницата  ooooh! и започнах докато си говорихме да се замислям на глас дали да не отложа поръчката за другата седмица да чакам шампоана и двете неща заедно да поръчам.Служителката веднага ми намери мостра  Joy

Освен това днеска ходих на фризьoр при Капанов,използвах си ваучера,разбира се и доплатих една известна сума и хоп с нова прическа съм,много се радвам!Етажира ме,само колко коса падна,получих аритмия докато гледах,той си ми каза да си затворя очите докато реже Laughing Нооо крайният резултат ми хареса,имайки предвид че точно от такава прическа имах нужда.
Виж целия пост
# 722
Утре си чакам поръчката-двуминутния реконструктор
 Тези от рибката обаче са големи лисици,поръчвам си аз и една мостра на Байн Сатин,като се чухме с една от служителките да потвъдя поръчката тя ми казва "Ами нямаме мостри ..." Е как ... нали снощи си я сложих в кошницата  ooooh! и започнах докато си говорихме да се замислям на глас дали да не отложа поръчката за другата седмица да чакам шампоана и двете неща заедно да поръчам.Служителката веднага ми намери мостра  Joy

Много зле говори това за тяхната фирма.  Stop Типично по български - няма мостри или пък защо да ги подаряваме като можем да ги продаваме... пък това, че производителя ги дава безплатно е негов проблем  Joy
Виж целия пост
# 723

Много зле говори това за тяхната фирма.  Stop Типично по български - няма мостри или пък защо да ги подаряваме като можем да ги продаваме... пък това, че производителя ги дава безплатно е негов проблем  Joy
Много тъпо ми стана,преди време ги бях помолила чрез съобщение през сайта за мостра ако имат на Чи Инфра,предложих да си я платя,изобщо не ме отразиха.
 А сега вярно че ми е малка поръчката (12 лева ми е реконструктора),но пък поне ако това им е критерий да си обявят "Мостри даваме на поръчки над .... лева"
 Оплюх ги  Mr. Green
Виж целия пост
# 724
Аз пък никога не съм имала проблем с мострите.  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 725
Аз пък никога не съм имала проблем с мострите.  Rolling Eyes
Аз за пръв път виждам че имат и добре че Feeling ми ги показа Laughing А отдавна искам да пробвам Байн Сатин.Преди съм ги питала на лични,ама отговор както писах-нямаше.
Виж целия пост
# 726
То и аз съм вземала мостра на мъжки шампоан на Лореал дори, но просто тъпо държание в конкретната ситуация. На всички ни е ясно каква е целта на мострите и не би следвало да има зависимост от други фактори. То като цяло дори и да отидеш в даден салон и да проявиш интерес, да попиташ, бе трябвало да ти дадат мостра, като въобще не говорим дали купуваш нещо и на каква стойност. Разгорещих се и аз  Joy

За да сме обективни обаче, трябва да споменем и факта, че много хора(включително персонал) използват мостри вместо продукти, без намерение да си ги купуват после.
Виж целия пост
# 727
Да де, ама мострите в Рибката никога не са били с цел продажба, тоест аз никога не съм виждала да са с различна стойност от 0.00 лв.
И по фриз. салони трябва да имат, ама в тези, които аз съм посещавала никога не са ми давали, а съм си правила устата да попитам. Simple Smile

Важното е, че в крайна сметка са ти намерили.  Wink
Виж целия пост
# 728
Да де, ама мострите в Рибката никога не са били с цел продажба...
Да, но в конкретната ситуация се е намерила мостра, само и само да има продажба  Peace
Виж целия пост
# 729
Мен винаги приятно ме изненадват с мостри без да съм ги поръчвала или да ги има в сайта
Виж целия пост
# 730
Мен винаги приятно ме изненадват с мостри без да съм ги поръчвала или да ги има в сайта
И мен.  Heart Eyes

Да де, ама мострите в Рибката никога не са били с цел продажба...
Да, но в конкретната ситуация се е намерила мостра, само и само да има продажба  Peace
ОК.  Wink
Виж целия пост
# 731
*Bubble*, в кой салон и в чии ръце повери косичката  Blush

мостри мога да ти пратя, ако не го направят те  Peace
Виж целия пост
# 732
Ей,тъкмо с въпрос за мострите исках да се включа.Днес направих поръчка за 90лв там.Обадиха ми се,че едно от нещата ги няма,да изчакам до сряда,за да ми пратят всичко на веднъж.  каза,че пак ще ми се обади,преди да я пратят. та се замисляих,искам да пробвам толкова много неща,нали мога да си поръчам мостри.  Искам поне 5,6.....Да не говорим,че оставих една част от заплатата си там,а и мострите не би трябвало да са обвързани въобще с поръчка. Та си мисля,ако ми откажат,да си откажа и аз поръчката.
Виж целия пост
# 733
Мен винаги приятно ме изненадват с мостри без да съм ги поръчвала или да ги има в сайта
И мен.  Heart Eyes


+ 1   Peace    Heart Eyes

При мен последния път ме изненадаха с фирмена химикалка. Гъдел си е.   Grinning
Виж целия пост
# 734
Ей,тъкмо с въпрос за мострите исках да се включа.Днес направих поръчка за 90лв там.Обадиха ми се,че едно от нещата ги няма,да изчакам до сряда,за да ми пратят всичко на веднъж.  каза,че пак ще ми се обади,преди да я пратят. та се замисляих,искам да пробвам толкова много неща,нали мога да си поръчам мостри.  Искам поне 5,6.....Да не говорим,че оставих една част от заплатата си там,а и мострите не би трябвало да са обвързани въобще с поръчка. Та си мисля,ако ми откажат,да си откажа и аз поръчката.
Аз лично не бих го направила. Честно казано като поръчвам е защото ми трябват продуктите. Аз не бих правила такива номера "Или..или". Питай ги първо дали имат мостри и дали ще е възможно да ти пратят.
Мисля, че не е лошо да се правят подаръци на редовни клиенти. Това все пак си е жест на внимание.
Не се захващайте така лошо за мострите. ЗР са много коректни. Ето, звъннали са да кажат, че няма даден продукт, а е можело да пратят поръчката без него.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия