От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 5

  • 51 249
  • 748
# 720
Думите са едно, действията друго. Интересно ще ми бъде развитието. Отдавна съм толкова разочарована от Е, че дори и не мога да им съчувствам. Това е търговски риск и би трябвало да са го предвидили. Съдейки по изказа и почти правилния правопис, съобщението не е писано от Мариела Mr. Green  Дано само шофьорът да не е пострадал.
Съчувствам на хората, които са имали пратки и дано наистина парите им бъдат възстановени.
Виж целия пост
# 721
Като гледам снимките, само ремаркето се е запалило, явно влекача с шофьора не са пострадали. По принцип, всичко би трябвало да е застраховано, дано всички момичета да си получат паричките Peace
Виж целия пост
# 722
Ужас!  Shocked
Дано шофьорът е добре! Всичко друго се оправя.
Виж целия пост
# 723
Би трябвало да имат и застраховка  Peace
Виж целия пост
# 724
Би трябвало да имат и застраховка  Peace
да, и аз на това се надявам, но кой знае, каква цена са обявили на товара  ooooh!
Виж целия пост
# 725
Ужас,дано всички си получите парите. Tired
Виж целия пост
# 726
  По принцип международните превозвачи имат една ЧМР застраховка иначе казано застраховка "Отговорност на превозвача",която не е задължителна,но 99,99% от фирмите,които наемат транспортна фирма да им превози товара я изискват.Обезщетението се ограничава съгласно чл. 23, т.3 на Конвенция CMR и чл. 2 на Протокола към нея /т.е. до 8,33 СПТ на кг. липсващо бруто тегло/. И до колкото съм наясно, това е около 300хил.лева.
Виж целия пост
# 727
Думите са едно, действията друго. Интересно ще ми бъде развитието. Отдавна съм толкова разочарована от Е, че дори и не мога да им съчувствам. Това е търговски риск и би трябвало да са го предвидили. Съдейки по изказа и почти правилния правопис, съобщението не е писано от Мариела Mr. Green  Дано само шофьорът да не е пострадал.
Съчувствам на хората, които са имали пратки и дано наистина парите им бъдат възстановени.
Peace
съжалявам всички техни клиенти
но като чета какво са писали, добре че аз вече не съм при тях

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ:
Първоначално ще бъдат възстановени сумите на тези от Вас, със стоки, за които ни предоставят и съответните тракинг номера, доказващи че са получени при нас в периода от 28.03. до 03.04. Мобилизирайте се и поискайте и тракинг номера за всички ваши покупки – това е във Ваш интерес.

Клиентите, чиито пратки са изпращани без застраховка ( тракинг номер) ще бъдат обезщетени, като сумите им се приспадат от транспортната услуга в бъдеще, до изчистването на сумата.

При получаването на пратките от курс 12.04. на тези от Вас, които са имали унищожени пратки получени при нас с обикновена поща и пътували с камиона от 05.04. - Ваше задължение е да донесете разпечатка на хартиен носител на описанието със снимки на очакваните от Вас пратки за периода 28.03-12.04, като пратките ще се отварят и ще се проверяват съгласно този списък за съответствие, като се отмятат получените – с цел да се видят липсващите пратки
Виж целия пост
# 728
това къде го четеш?
Виж целия пост
# 729
Много лошо...
Къде са снимките на камиона, аз не ги видях?

Виж целия пост
# 730

тук
http://empresa.forumi-bg.com/viewtopic.php?t=1670
във втория пост на Мариела

ето и снимките на камиона
http://www.ffpassau.de/index.php?fw=schaldingrechts&sp=einsa … igen&eid=5306
Виж целия пост
# 731
e преди две седмици получих писмо от прокуратурата в Русе, че прекратяват следствието срещу Даниела по случая Ив Роше, сега явно ще трябва да започна взаимоотношения със 6-то районно в София по случая Емпреса Mr. Green
Виж целия пост
# 732
Думите са едно, действията друго. Интересно ще ми бъде развитието. Отдавна съм толкова разочарована от Е, че дори и не мога да им съчувствам. Това е търговски риск и би трябвало да са го предвидили. Съдейки по изказа и почти правилния правопис, съобщението не е писано от Мариела Mr. Green  Дано само шофьорът да не е пострадал.
Съчувствам на хората, които са имали пратки и дано наистина парите им бъдат възстановени.
Peace
съжалявам всички техни клиенти
но като чета какво са писали, добре че аз вече не съм при тях

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ:
Първоначално ще бъдат възстановени сумите на тези от Вас, със стоки, за които ни предоставят и съответните тракинг номера, доказващи че са получени при нас в периода от 28.03. до 03.04. Мобилизирайте се и поискайте и тракинг номера за всички ваши покупки – това е във Ваш интерес.

Клиентите, чиито пратки са изпращани без застраховка ( тракинг номер) ще бъдат обезщетени, като сумите им се приспадат от транспортната услуга в бъдеще, до изчистването на сумата.

При получаването на пратките от курс 12.04. на тези от Вас, които са имали унищожени пратки получени при нас с обикновена поща и пътували с камиона от 05.04. - Ваше задължение е да донесете разпечатка на хартиен носител на описанието със снимки на очакваните от Вас пратки за периода 28.03-12.04, като пратките ще се отварят и ще се проверяват съгласно този списък за съответствие, като се отмятат получените – с цел да се видят липсващите пратки


Това за възстановяването е супер тъпо ... имам 4 пратки в този курс, само на едната имам тракинг ... за другите писах на продавачите, но се съмнявам, че са пращани без застраховка ... и какво, ще ми приспадат транспортните с години ли?
Виж целия пост
# 733
ами да, особено ако пратките са били скъпи
по този начин те задължават да продължиш да ги ползваш
Виж целия пост
# 734
ами да, особено ако пратките са били скъпи
по този начин те задължават да продължиш да ги ползваш
Това не може да е така.
Ей сега,ще задължават някой да ги ползва .
Безумно е.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия