"От утре няма да си на работа"

  • 7 966
  • 74
# 60
...... мъничко обобщение - нямаме за съжаление и култура на обслужване и култура на обслужени.

Факт. Като персонал са ми дъвкали дъвка 20 минути точно до ухото, докато си харесват снимки за печат - „мляс, мляс, мляс, тая да, мляс, мляс, мляс, тая не“. Като клиент съм чакала 3 младежи да си разкажат снощните изпълнения, че да ме погледнат. Е, не че дълго ги чаках, пък и не ги оставих да си довършат приказката, отпращайки ме с думите - „там на рафта е“. Ми не е бе да му се не знае, пък и дори просто да не го виждам, покажи ми го, може да съм несоскиф или тъпа, ама искам да го купя.
Та и двете страни си имаме трески за дялане. Ама с голямата брадва.
Виж целия пост
# 61
Че има прости клиенти, има, но да няма да се жениш за тях... Докато са доволни и се връщат пак и те препоръчват на приятелите си, заслужават уважение. Е, някои са толкова прости, че не могат да направят разликата и не им пука за доброто обслужване, но да са живи и здрави.
 
А като клиент аз съм много строга. ама много. често го бъркат това и на места ме мислят за пълна кучка. а далеч не съм такава. аз съм идеалния клиент, стига да знаеш как да ме подхванеш.
Виж целия пост
# 62
Единия нервен клиент няма как да ти застраши мястото до момента, в който нервните клиенти не станат повечко, и мераклиите за твоето място също.
Друг е въпроса, че на позицията на която си, не  трябва да изразяваш некои  мнения и виждания на висок глас.
Виж целия пост
# 63
Като прочетох случката, честно казано, първата ми мисъл бе, че ако чуя нещо такова, би ми станало наистина неудобно. Зная какво е да изчистиш и някой, който инак би могъл да заобиколи, ей така да мине през изчистеното и без да съм обслужващ персонал. Човешкият труд трябва да цени, без значение дали си клиент или продавач.
Репликата на авторката не е била съобразена с евентуални клиенти наблизо, просто защото неудобството й пред колежката и желанието да се извини в този момент е било с приоритет. И, след като се е получило недоразумение, е обяснила. Единственият с неадекватна реакция в моите очи е клиентката, която се опитва да се почувства по-значима, отколкото е.
Виж целия пост
# 64
Защо просто не се  е извинила от неудобство? Напълно излишна ирония, самоирония или както щете го наречете, в присъствието на клиенти.
Виж целия пост
# 65
Аз, ако го чуя това за пода, ще си затрая.
Обаче ще ми стане гадно някак.
И може би няма да си купя това, за което съм дошла в този магазин, а ще отида в друг.
Случвало ми се е много пъти така - да чуя нещо неприятно, което си коментират продавачките и ми се вкисва цялото настроение за пазаруване.

От другата страна...
И на мен ми се е случвало да кажа нещо неподходящо пред клиент.

А това "От утре няма да си на работа" е много гадно изказване, особено в тая криза.
Виж целия пост
# 66
Както беше писал някой по-горе, и аз съм перде. Въобще не обръщам внимание, кой какво казал, какво гворел, пък на кой го казал. Дреме ми.

Клиентката в случая явно е от комплексираните махленски лелчета. Дърви се на продавачки ?! Айде де ?!
Виж целия пост
# 67
Конкретиката е излишна. Манията за величие като че ли е много присъща за нас българите. Бас ловя, че същата случка се е случила с други двама на друго място, а и не само в БГ. Едни и същи простаци седят и от двете страни и всеки се перчи пред другите, което изобщо не трябва да те смущава. Свиквай ! Simple Smile
Виж целия пост
# 68
аз още не мога да разбера защо мият, след като аз като клиент не бива да минавам през измитото.
Виж целия пост
# 69
аз още не мога да разбера защо мият, след като аз като клиент не бива да минавам през измитото.

Защото пък като не измият, веднага ще гракнем " - Аууу, мърли, кално е"  Twisted Evil
Виж целия пост
# 70
Хигиена е нужна ,но нека това не става за сметка на клиент-продавач.
В големите вериги пестят РЗ и касиерките вършат всичко от -до.
Отново въпросът опира до мениджмънт.
Виж целия пост
# 71
Клиентката с репликата нещо се е пренатегнала.
Аз драма не виждам - ако има желание за добро отношение, то ще бъде постигнато и от двете страни.
Виж целия пост
# 72
аз още не мога да разбера защо мият, след като аз като клиент не бива да минавам през измитото.

Никой не казва, че не трябва да се минава през измитото. Това си е лична преценка на всеки от къде ще мине на общественно място. Ставаше въпрос за реакцията на клиент , който "Гузен, негонен бяга". Може да са измили по куп неотложни причини - шчупено бурканче лютеница например  Wink.
Виж целия пост
# 73
На нас винаги нещо не ни е наред.
В повечето случаи, обаче, се оказва, че на първо място, в нашите глави нещо не е наред.
Чул-недочул, тръгнал да се прави на важен. И какво има да се засяга толкова?
Сигурно бих реагирала като се извиня, че не съм забелязала от къде минавам или нещо подобно, но да тръгна да "уволнявам" за подобно нещо, при положение, че не ми е казано на мен.
Това "казвам ти дъще, сещай се снахо" пък е толкова комплексарско. И колкото пъти съм чувала нещо подобно, толкова пъти въобще не съм реагирала, докато някой не се обърне лично към мен. И не е задължително да има скандал или да го направи грубо - това по-скоро отново издава скандалджийско-махленски манталитет, отколкото борба за правдата.
Виж целия пост
# 74
Здравей ! Simple Smile  bouquet Помпозната персона, с която си имала " удоволствието " да се срещнеш ми наподобява онези , които до вчера са крънкали заеми и са били " по-ниски от тревата ", а днес се обръщат към същите тези хора, които до вчера са крънкали, с официална форма и надут, гъсоподобен тембър. С две думи, няма да се учудя ако се окаже, че си била заплашена с уволнение от някоя бивша или настояща трактористка ( не че има срамен труд  ), завършила славно Тоха ( ако мога отчасти да цитирам един потребител, заради който не една и две посланически булки надничат тук Grinning ). Не го приемай навътре, никога не се дразня от такива хора, защото са забавни и ме развеселяват. Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия