Днес оценките видяхме, много скоро ще извикаме УСПЯХМЕ!!! СЕДМОКЛАСНИЦИ, напред!

  • 52 575
  • 812
# 315
Според мен с формулата с 66 лъсна поредната кретения на Министерството. Понеже са се договедили, че са сгафили с лесния тест по математика и, за да не излязат стотици пълни шестици, са измагярили тази простотия с формула, по която и 100 точки да имаш, не се получава пълна шестица.

И като питаш лелите, пардон учителките, дет ти дават да си видиш работата, защо така и отговорът е: ама то при 100 точки не се изчислява по формула, щот е ясно, че е шестица.

Така деца с по 99,5точки (като моя син) получават оценка 5,911. И тази половин точка е взета, защото единият проверяващ е дал 100, другият - 99, та по средата. За протокола - деца с резултати по математика 5,911 са с по 99,5т., а с оценки 5,893 - с по 99точки и причината за отнетите половин-една точка е цитирам, че не е ползвана конкретно една определена дума в обясненията.  ooooh!

Поне за мен няма подобна демагогия - доста деца от випуска на сина ми (деца с постоянно блестящо представяне по олимпиади и състезания) са с по 99 или 99,5 точки и няма разумно обяснение защо тези деца нямат 6. Недай си Боже, тези половин-една точки, респ. снижени оценки, умножени по три за СМГ, да се окажат решаващи за класирането им. Дано няма такъв случай!  Praynig

Баси, надявам се да имаме и късмета, и Диването да устиска в АК, че следващите пет години да сме малко от малко по-далече от безпринципната демагогия и малоумщина на МОН!  #2gunfire #Cussing out Аз откога си дудна, че тия в МОН са да ги изтрепеш от последния етаж до мазето....

И няма нищо за чудене в колебанията на Carmela - много деца от СМГ първото им желание е немската паралелка там (и не само децата от СМГ, де) и поради описаната от мен ситуация, наистина буквално хилядните могат да се окажат от значение за заветните 28 места. Carmela, vesi777, vodenica_68 стискаме палци силно и много късмет!!!
Виж целия пост
# 316
Според мен с формулата с 66 лъсна поредната кретения на Министерството. Понеже са се договедили, че са сгафили с лесния тест по математика и, за да не излязат стотици пълни шестици, са измагярили тази простотия с формула, по която и 100 точки да имаш, не се получава пълна шестица.

И като питаш лелите, пардон учителките, дет ти дават да си видиш работата, защо така и отговорът е: ама то при 100 точки не се изчислява по формула, щот е ясно, че е шестица.

Така деца с по 99,5точки (като моя син) получават оценка 5,911. И тази половин точка е взета, защото единият проверяващ е дал 100, другият - 99, та по средата. За протокола - деца с резултати по математика 5,911 са с по 99,5т., а с оценки 5,893 - с по 99точки и причината за отнетите половин-една точка е цитирам, че не е ползвана конкретно една определена дума в обясненията.  ooooh!

Поне за мен няма подобна демагогия - доста деца от випуска на сина ми (деца с постоянно блестящо представяне по олимпиади и състезания) са с по 99 или 99,5 точки и няма разумно обяснение защо тези деца нямат 6. Недай си Боже, тези половин-една точки, респ. снижени оценки, умножени по три за СМГ, да се окажат решаващи за класирането им. Дано няма такъв случай!  Praynig

Баси, надявам се да имаме и късмета, и Диването да устиска в АК, че следващите пет години да сме малко от малко по-далече от безпринципната демагогия и малоумщина на МОН!  #2gunfire #Cussing out Аз откога си дудна, че тия в МОН са да ги изтрепеш от последния етаж до мазето....

И няма нищо за чудене в колебанията на Carmela - много деца от СМГ първото им желание е немската паралелка там (и не само децата от СМГ, де) и поради описаната от мен ситуация, наистина буквално хилядните могат да се окажат от значение за заветните 28 места. Carmela, vesi777, стискаме палци силно и много късмет!!!

Подкрепям на 100%
Виж целия пост
# 317
5,768 БЕЛ и 5,857 МАТ = 35,339 ... за СМГ с немски девойка.... има ли други?
Ние, девойка, бал - 35.34.
Да не сме и сега в един клас? 125то?
Виж целия пост
# 318
каква е тази формула  #Crazy
при 100 точки + 66 делено на 28 се получава оценка 5,9285....
докато при минало годишната 100 точки + 68 делено на 28 се получава оценка точно 6
е докога ще се излагат от министерството
Виж целия пост
# 319
Според мен с формулата с 66 лъсна поредната кретения на Министерството. Понеже са се договедили, че са сгафили с лесния тест по математика и, за да не излязат стотици пълни шестици, са измагярили тази простотия с формула, по която и 100 точки да имаш, не се получава пълна шестица.

И като питаш лелите, пардон учителките, дет ти дават да си видиш работата, защо така и отговорът е: ама то при 100 точки не се изчислява по формула, щот е ясно, че е шестица.

Така деца с по 99,5точки (като моя син) получават оценка 5,911. И тази половин точка е взета, защото единият проверяващ е дал 100, другият - 99, та по средата. За протокола - деца с резултати по математика 5,911 са с по 99,5т., а с оценки 5,893 - с по 99точки и причината за отнетите половин-една точка е цитирам, че не е ползвана конкретно една определена дума в обясненията.  ooooh!

Поне за мен няма подобна демагогия - доста деца от випуска на сина ми (деца с постоянно блестящо представяне по олимпиади и състезания) са с по 99 или 99,5 точки и няма разумно обяснение защо тези деца нямат 6. Недай си Боже, тези половин-една точки, респ. снижени оценки, умножени по три за СМГ, да се окажат решаващи за класирането им. Дано няма такъв случай!  Praynig

Баси, надявам се да имаме и късмета, и Диването да устиска в АК, че следващите пет години да сме малко от малко по-далече от безпринципната демагогия и малоумщина на МОН!  #2gunfire #Cussing out Аз откога си дудна, че тия в МОН са да ги изтрепеш от последния етаж до мазето....

И няма нищо за чудене в колебанията на Carmela - много деца от СМГ първото им желание е немската паралелка там (и не само децата от СМГ, де) и поради описаната от мен ситуация, наистина буквално хилядните могат да се окажат от значение за заветните 28 места. Carmela, vesi777, vodenica_68 стискаме палци силно и много късмет!!!

Твърдо подкрепям и аз!Само дето както сме коментирали и друг път от МОН тук никой не чете!
Виж целия пост
# 320
Според мен с тази "нова" формула се опитват да понижат сериозното повишаване на баловете през тази година.
Лично аз съм доста притеснена, че иначе "космически" бал 35.34, няма да стигне за СМГ с немски.



Стига паника моля Ви - миналата година на трето класиране търсиха 5 деца за СМГ!!!
Виж целия пост
# 321
Според мен с тази "нова" формула се опитват да понижат сериозното повишаване на баловете през тази година.
Лично аз съм доста притеснена, че иначе "космически" бал 35.34, няма да стигне за СМГ с немски.



Стига паника моля Ви - миналата година на трето класиране търсиха 5 деца за СМГ!!!


Да, но не за немската паралелка! WinkТо за английските приемът на горните деца е гарантиран от сега.
Виж целия пост
# 322
Според мен с тази "нова" формула се опитват да понижат сериозното повишаване на баловете през тази година.
Лично аз съм доста притеснена, че иначе "космически" бал 35.34, няма да стигне за СМГ с немски.



Стига паника моля Ви - миналата година на трето класиране търсиха 5 деца за СМГ!!!
Няма паника, просто реализъм!
Виж целия пост
# 323
какво толкова специално има в тази немска паралелка и какви са проблемите в тези с английски, че е такъв зор за хиляддните точно затам?   Shocked Обучението по всички предмети не е ли все на сходно ниво? ако моето дете бъде прието в английската паралелка какво губи?
Виж целия пост
# 324


Така деца с по 99,5точки (като моя син) получават оценка 5,911. И тази половин точка е взета, защото единият проверяващ е дал 100, другият - 99, та по средата. За протокола - деца с резултати по математика 5,911 са с по 99,5т., а с оценки 5,893 - с по 99точки и причината за отнетите половин-една точка е цитирам, че не е ползвана конкретно една определена дума в обясненията.  ooooh!

Поне за мен няма подобна демагогия - доста деца от випуска на сина ми (деца с постоянно блестящо представяне по олимпиади и състезания) са с по 99 или 99,5 точки и няма разумно обяснение защо тези деца нямат 6. Недай си Боже, тези половин-една точки, респ. снижени оценки, умножени по три за СМГ, да се окажат решаващи за класирането им. Дано няма такъв случай!  Praynig

Баси, надявам се да имаме и късмета, и Диването да устиска в АК, че следващите пет години да сме малко от малко по-далече от безпринципната демагогия и малоумщина на МОН!  #2gunfire #Cussing out Аз откога си дудна, че тия в МОН са да ги изтрепеш от последния етаж до мазето....

И няма нищо за чудене в колебанията на Carmela - много деца от СМГ първото им желание е немската паралелка там (и не само децата от СМГ, де) и поради описаната от мен ситуация, наистина буквално хилядните могат да се окажат от значение за заветните 28 места. Carmela, vesi777, vodenica_68 стискаме палци силно и много късмет!!!

Ние сме от тези с 99 точки и оценка 5.983  Mr. Green Mr. Green Но честно казано преди да видя тази формула си мислех, че не ни достига 5 - 6 точки до 100.
Виж целия пост
# 325
какво толкова специално има в тази немска паралелка и какви са проблемите в тези с английски, че е такъв зор за хиляддните точно затам?   Shocked Обучението по всички предмети не е ли все на сходно ниво? ако моето дете бъде прието в английската паралелка какво губи?

Андариел, децата, учили в СМГ от 5клас, вероятно и в училище, и извън него са учили английски.Шансът им да се захванат с по-сериозно изучаване на  втори език и същевременно да си останат в СМГ, където е най-качествената подготовка по математика, е именно в немската паралелка. А като е само една, логично е  минималният бал да е много по-висок от този в няколкото английски. Отделно подготовката по немски явно е на ниво. Редовно на олимпиадата по немски има представители на тази паралелка, с много добре резултати.
Виж целия пост
# 326
Може ли да се видят изпитните работи и по другите предмети като физика, химия.... Thinking
Благодаря предварително! Hug
Виж целия пост
# 327
Именно, Naddya, и ние така си мислехме, че губим 2-3 точки зарад някое сгрешено изчисление или съждение. Но всъщност ДЕЙСТВИТЕЛНА грешка няма. И това е обидното. И напълно безотговорно от страна на тея, дет структурират образованието ни и влияят и на представата на децата ни за критерии, оценяване, успеваемост и т.н.

И изобщо не става дума за паника, Frida. А за желанията на децата и за огромните усилия и на деца, и на родители. Както и елементарното - че ако искаш да продължиш да учиш в СМГ, защото математиката ти е страст, но държиш да учиш немски, конкуренцията е убийствена. И не виждам, като как паралелката с английски може да е утешение (да не изпадам в детайли за късмета да попаднеш на свестен даскал по английски в СМГ).

Русалката, както винаги, го е обяснила ясно и целево Simple Smile (и без моята емоционална ярост   bouquet)
Виж целия пост
# 328

Ние сме от тези с 99 точки и оценка 5.983  Mr. Green Mr. Green Но честно казано преди да видя тази формула си мислех, че не ни достига 5 - 6 точки до 100.
Е при вас формулата нещо не илиза точно.  (99+66)/28=5.893  newsm78
Виж целия пост
# 329
Според мен с тази "нова" формула се опитват да понижат сериозното повишаване на баловете през тази година.
Лично аз съм доста притеснена, че иначе "космически" бал 35.34, няма да стигне за СМГ с немски.

Това дали балът ще стигне или не, не зависи от формулата обаче. Защото децата с един и същи брой точки, имат едни и същи оценки, изчислени по една и съща формула.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия