Днес оценките видяхме, много скоро ще извикаме УСПЯХМЕ!!! СЕДМОКЛАСНИЦИ, напред!

  • 52 643
  • 812
# 210
Не мога да разбера принципа на второ класиране.Ако желанията са написани:
1. 91НЕГ
2. 73СОУ
3. 35 СОУ
На първо класиране детето е прието в 73СОУ , отива там и подава молба за второ класиране , има ли вероятност на второ класиране да го класират в 35 СОУ ? Запазва ли си мястото в 73 СОУ?Моля ,който е наясно с принципа да се включи  Praynig


Няма абсолютно никакъв шанс  на второ да бъде класирано детето в 35 СОУ при такова подреждане. Или ще си остане в 73-то и няма да мръдне  нагоре или ще бъде прието в 91 НЕГ.Друг вариант няма.
Благодаря за отговора.Вчера класната им обяснявала , че ако подадат молба за второ класиране губят мястото, на което са приети при първо класиране и аз водих няколко часов спор по темата , защото не иска да чака второ класиране оххх
Нищо не губите на 2-ро класиране!
Виж целия пост
# 211
Не мога да разбера принципа на второ класиране.Ако желанията са написани:
1. 91НЕГ
2. 73СОУ
3. 35 СОУ
На първо класиране детето е прието в 73СОУ , отива там и подава молба за второ класиране , има ли вероятност на второ класиране да го класират в 35 СОУ ? Запазва ли си мястото в 73 СОУ?Моля ,който е наясно с принципа да се включи  Praynig

На втори етап   се класира на мястото си от 1-ви етап или на по-предно желание, т.е. ако не сте класирани на по-предно  желание, в случая 91 НЕГ, отново сте класирани на мястото от 1 ви етап - 73 СОУ, но в никакъв случай на по-следващо желание, в случая 35СОУ.
Успех!!!  
Виж целия пост
# 212
Здравейте, можете ли да ми отговорите на следното чудене: какво се разбира под "профил" и записаното в наредба 11 чл. 10 ал 2 как да го разбирам: ако искаме примерно испанската с втори език английски какво точно трябва да опишем като първо желание - да уточняваме паралелката (испански + английски) или само 164 училище и профилирането става после? Не знам дали го обясних правилно  Embarassed

Желанията се изписват по паралелки Peace
Виж целия пост
# 213
Здравейте, можете ли да ми отговорите на следното чудене: какво се разбира под "профил" и записаното в наредба 11 чл. 10 ал 2 как да го разбирам: ако искаме примерно испанската с втори език английски какво точно трябва да опишем като първо желание - да уточняваме паралелката (испански + английски) или само 164 училище и профилирането става после? Не знам дали го обясних правилно  Embarassed
Пишете  по отделно паралелките в 164 ГПИЕ, като принципът на който ги диференцирате, е именно вторият език. Тоест задължително се вписва  дали става дума за паралелката с втори език английски, френски или португалски, тъй като това са 3 отделни позиции, с 3 различни кода.
Виж целия пост
# 214
Не мога да разбера принципа на второ класиране.Ако желанията са написани:
1. 91НЕГ
2. 73СОУ
3. 35 СОУ
На първо класиране детето е прието в 73СОУ , отива там и подава молба за второ класиране , има ли вероятност на второ класиране да го класират в 35 СОУ ? Запазва ли си мястото в 73 СОУ?Моля ,който е наясно с принципа да се включи  Praynig

На втори етап   се класира на мястото си от 1-ви етап или на по-предно желание, т.е. ако не сте класирани на по-предно  желание, в случая 91 НЕГ, отново сте класирани на мястото от 1 ви етап - 73 СОУ, но в никакъв случай на по-следващо желание, в случая 35СОУ.
Успех!!!    bouquet
Виж целия пост
# 215
Здравейте, можете ли да ми отговорите на следното чудене: какво се разбира под "профил" и записаното в наредба 11 чл. 10 ал 2 как да го разбирам: ако искаме примерно испанската с втори език английски какво точно трябва да опишем като първо желание - да уточняваме паралелката (испански + английски) или само 164 училище и профилирането става после? Не знам дали го обясних правилно  Embarassed
Пишете  по отделно паралелките в 164 ГПИЕ, като принципът на който ги диференцирате, е именно вторият език. Тоест задължително се вписва  дали става дума за паралелката с втори език английски, френски или португалски, тъй като това са 3 отделни позиции, с 3 различни кода.
Благодаря за отговора, също и на asa благодаря! Hug В такъв случай откъде да се снабдя с актуален списък?
Виж целия пост
# 216
Здравейте, можете ли да ми отговорите на следното чудене: какво се разбира под "профил" и записаното в наредба 11 чл. 10 ал 2 как да го разбирам: ако искаме примерно испанската с втори език английски какво точно трябва да опишем като първо желание - да уточняваме паралелката (испански + английски) или само 164 училище и профилирането става после? Не знам дали го обясних правилно  Embarassed
Пишете  по отделно паралелките в 164 ГПИЕ, като принципът на който ги диференцирате, е именно вторият език. Тоест задължително се вписва  дали става дума за паралелката с втори език английски, френски или португалски, тъй като това са 3 отделни позиции, с 3 различни кода.
Благодаря за отговора, също и на asa благодаря! Hug В такъв случай откъде да се снабдя с актуален списък?


В сайта на РИО. Peace На началната страница вдясно има раздел ДЪРЖАВЕН ПЛАН-ПРИЕМ
2012-2013 ГОДИНА.Оттам си сваляте актуалния списък на профилирани и/или професионални гимназии - каквото ви интересува.
Виж целия пост
# 217
ganis ако може да ви попитам на кои класове преподавате?Една приятелка много ви е харесала, а 73 ще бъде на второ място в списъка ѝ и най-вероятно ще учи там Simple Smile
Виж целия пост
# 218
статистиката за пловдив излезеееее.... http://www.riobg.com/read_news_all.php?select_news=548
андариел сама си пиййваш, а?
пие, щото няма статистика за Сф. От мъка  Hug
ха ха ,разби ме, ама тия хора нещо извънредно се трудят, вече е 12часа, и качват статистики, обаче сега какво като излезе пусто нищо не разбирам  ooooh! да взема да отворя наръчника да попрочета обясненията, ама кучето днес го е набарало и половината го е изяло, та не знам какво е останало от него, дано поне е това,което ми трябва, щях да го пречукам ,както ме болеше главата.... Laughing

Не мога да отворя статистиката на Пловдив Cry Вие виждате ли я?
Виж целия пост
# 219
Отдъхнахме си най-после - вече нищо не зависи от нас - каквото можахме направихме!

Аз пък съм на мнение, че точно сега всичко зависи от нас. Да, досега направихме каквото трябва относно уроци и наставления, но сега трябва да подредим желанията и да чакаме, за мен това е по-трудното, както вече не веднъж казах.
Виж целия пост
# 220
Благодаря, мисля че се ориентирах. Последният ми надявам се въпрос е относно т.нар. трети и четвърти профил - вярвам, че те не се описват в желанията или греша? newsm78 Паралелките струва ми се отличават действително по втория профилиращ предмет (както ми обяснихте).
Виж целия пост
# 221
Статистиката за ПЛОВДИВ не я виждам никъде. Моля, някой да пусне линк към нея, не я откривам...Или са я свалили? Rolling Eyes
Виж целия пост
# 222
Благодаря, мисля че се ориентирах. Последният ми надявам се въпрос е относно т.нар. трети и четвърти профил - вярвам, че те не се описват в желанията или греша? newsm78 Паралелките струва ми се отличават действително по втория профилиращ предмет (както ми обяснихте).

Мисля, че се изписва всичко.  Peace
Виж целия пост
# 223
АЗ нещо не мога да схвана при оценяването. Защо при някои деца се получава по-висока оценката от НВО, а крайната е по-ниска. Стана ли ясен начинът за оценкообразуването?
Виж целия пост
# 224
АЗ нещо не мога да схвана при оценяването. Защо при някои деца се получава по-висока оценката от НВО, а крайната е по-ниска. Стана ли ясен начинът за оценкообразуването?


И то с доста голяма разлик  newsm78  Thinking Много вероятно е на втория модул да не са се справили въобще добре  newsm78 Знам ли и аз??? И аз искам да видя начинът за оценкообразуването
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия