WIZZ AIR 6

  • 65 067
  • 735
# 60
Накрая, въобще няма да излиза по-евтино да се пътува с тях май.Sad
Виж целия пост
# 61
На мен отдавна не ми е по-евтино, редовно си плащам за чекиран багаж. Просто от София до Болоня нямам по-удобен вариант и гиползвам тях. Не че от Форли е супер удобно, но пак е нещо. В тази връзка тези, които пътуват по-често за Италия, чували ли сте, че там щели всички малки летища да ги закриват като нерентабилни? Пишело в италианската преса. Иначе гледам, че Уиз си предлагат Форли/Болоня за няколко месеца напред.....
Виж целия пост
# 62
При тях е и единствената възможност за пътуване до Барселона без прекачване, нали нашите си продадоха дестинацията:(
Виж целия пост
# 63
Ами просто вече няма да са low cost компания според мен. Особено цените до Барселона и Валенсия са си почти като на редовните полети, като сложим и багажа... Да се надяваме, че ще навлезе някоя друга компания или, че Ryanair ще пуснат още линии от Пловдив. Praynig
Виж целия пост
# 64
Малеее, гадове... #2gunfire
 А аз тъкмо си купих нов куфар за ръчен Sad

Аз също ... преди две седмици точно заради тях Simple Smile
Все пак за стари резервации това едва ли ще важи , но за тия които тепърва ще се правят...
Виж целия пост
# 65
Здравейте, да ви разкажа моя забавна история с Wizzair, докато още ми е прясно. Предварително се извинявам за хипер дългия пост.
До сега бях пътувала с тях два пъти, без никакъв проблем. Миналата седмица пътувах до Милано и обратно. На отиване никакви проблеми нямаше, само на една жена й таксуваха ръчния багаж, ама тя беше с ОГРОМНА чанта, примерно 80/80/50 или нещо такова. Имаше много хора с багаж над размерите, но никой не ги мери. Само с тая жена се занимаваха.
Интересното е навръщане. Полета трябваше да е в неделя. Но отивайки на летището се оказа, че е канселиран. Simple Smile И тука пролича че става дума за low cost компания.
Аз бях 2 часа по-рано на летището и вече се знаеше, че няма да има полет. Абсолютно никаква нормална организация. Идете тука, идете там, ми вижте това, вижте онова, чакайте, ала-бала. Оказа се че дори полета от СФ за Милано не е излетял, т.е. те са знаели още по-рано, че няма да има полет.
Понеже полета беше анулиран по тяхна вина (технически проблеми казаха), ни презавериха билетите за.. когато имаше свободни места. За съжаление останаха хора да пътуват в четвъртък чак (от неделя...  #Crazy ) щото нямаше места по другите полети. Аз бях от късметлийките, дето пътуваха на следващия ден, но от друго летище (Форли). Но все пак се радвам, че летях в понеделник.
По принцип всичко организираха, но с клизма... И с други компании ми се е случвало подобно нещо и организацията беше за максимум 1 час.. А с Wizz разбрахме чак в 8 вечерта (а си презаверихме билетите още в 12 на обяд), че са одобрили организираното пътуване до Форли, защото другата опция беше да се оправяме сами.
Така.. значи седяхме 4 часа на летището, докато организират изобщо хотел!!! Уж щяло да е в Бергамо, а беше в едно село, на 20 км поне от Бергамо... дето нямаше абсолютно нищо наоколо в радиус 5 км, дори хранителен магазин. Мацката дето се занимаваше с нас на летището беше нон стоп на телефона, очевидно искаше да ни помогне и правеше каквото можеше. Но ни убиваше това чакане и неизвестното... На гишето за презаверка на билетите беше голям ужас.. Имаше 4 гишета, работеха само 2.. 150 изнервени човека, бутаница, ръганица, скандали (типично българска работа). Оказа се, че не на всички са предложили изобщо полети от друго летище (примерно Тревизо). Един испанец им направи голям скандал и му направиха полет в неделя (същия ден на първоначалния полет) от Милано през някъде си в Полша и от там до Истанбул и от там той сам да се организира до БГ.
Друго много интересно нещо беше, че уж в полета от Форли имало само 19 свободни места, а в самолета, като се качихме преброихме поне още 10.. Това според мен е пълен абсурд, да отлагат хора за четвъртък, при условие че в понеделник има свободни места. Сигурно ги пазят за спешни случаи.. ама това не е ли спешен!!  #2gunfire
Накратко мога да обощя така:
Плюсове: осигуриха хотел, вечеря и закуска и трансфер до друго летище за тяхна сметка, презавериха за друг полет, без допълнително плащане (това мисля, че така или иначе си е задължително по принцип, според директивите на ЕС, на като се има предвид, че е low cost почнах да се чудя дали ще ни осигурят нещо изобщо)
Минуси: (като не броим канселирания полет) Тотална липса на организация  #Cussing out

О и да не забравя.... На Форли като се чекирах оная мацка искаше да ме таксува, защото не съм се чекирала онлайн... Ама не позна.. (На летището в Милано ни казаха, че ще е безплатно за нас, но явно пак липсата на комуникация си каза думата) А и искаше да ми отложи полета за петък  #Shocked Просто думи нямам..

Но не съм бясна или нещо такова.. на всички компании се случва, на low cost май малко по-често  Laughing.. Ама моето не беше на живот и смърт да пристигна в неделя...
Виж целия пост
# 66
Добре, че са ви осигурили хотел. Според мен това е голям плюс.
Виж целия пост
# 67
Добре, че са ви осигурили хотел. Според мен това е голям плюс.

Ами аз мисля, че е задължително, когато полета е на друг ден от оригиналния..
Виж целия пост
# 68
Добре, че са ви осигурили хотел. Според мен това е голям плюс.

Ами аз мисля, че е задължително, когато полета е на друг ден от оригиналния..
С България еър веднъж почти спахме на летището и ни дадоха ваучери за храна, с които като си купихме един прост сандвич и една вода за пиене трябваше да полплащаме от дожба си разликата...та не е толкова задължително за всички. Аерофлот са ми осигурявали хотел и добра храна, явно си зависи от авиокомпанията. За лоу кост компаниите мислех обаче че не е задължително да осигуряват хотел, но явно директивите на ЕС и тях са ги хванали. На какъв език се водише комуникацията с проблемния полет, че аз понякога летя сама и зная само английски, а от опит знам, че особено на малките летища в Италия английският им куца яко и явно в моя случай ще е "който разбрал - разбрал" .Така една зима едни китайци спаха на летището, защото не разбрали, че има осигурен хотел за пътниците.
Виж целия пост
# 69
 "За лоу кост компаниите мислех обаче че не е задължително да осигуряват хотел, но явно директивите на ЕС и тях са ги хванали"

Винаги е било задължително и за тях , друг е въпроса , че те по-често се правят на ударени.
Аз съм имала критични ситуации и с Ryanair  , и от тях  пък съвсем нищо не може да се измъкне Wink
Те са възможно най-некоректната авиокомпания.
Западните пътници си знаят много по-добре правата и ги отстояват.

В неделя освен Бергамо нямаше машина която да осъществи и полета до Дортмунд.
Wizz изнемогват и при всеки проблем с тахна машина се стига до такава ситуация.
За полетите до Будапеща са наели самолет на Air Via още от самото начало.
Малко се поизхвърлиха с дестинациите и това си казва думата.
Виж целия пост
# 70
@ milittana

Комуникацията беше на английски и италиански. На Форли също говоерха английски. Повечето българи там знаеха и италиански, така че.. само се прикачаш за някой и ти превеждат. Имаше един пич.. бъкел език не знаеше, ама не спа на летището  Laughing Оправихме го и него.

@ mallkata 
От Форли ни взе самолет на Air Via.. Оставаше и тоя полет да го отменят..

По принцип се прокрадна идеята, че не е имало полет в неделя от Милано, защото за София-Милано не е имало достатъчно пътници, но не знам колко е вярно

Edit: Дадоха ми на летището (не доброволно, разбира се) нещо като брошурка относно политиката на компанията в случай на закъснения и канселирани полети- т.е. какво се полага на пътниците в такива случаи. Ако измисля как мога да го кача тука, за да знаят всички.
Виж целия пост
# 71

По принцип се прокрадна идеята, че не е имало полет в неделя от Милано, защото за София-Милано не е имало достатъчно пътници, но не знам колко е вярно

Edit: Дадоха ми на летището (не доброволно, разбира се) нещо като брошурка относно политиката на компанията в случай на закъснения и канселирани полети- т.е. какво се полага на пътниците в такива случаи. Ако измисля как мога да го кача тука, за да знаят всички.

Ако това е причина, за да размотават толкова хора, трябва да се сезират разните там комисии на потребителите в ЕС. Дали си позволяват да правят това с други полети по други дестинации, или знаят, че българинът е овца и търпи и мълчи?!? Виж испанеца как се е оправил...

Колкото до брошурката - става и с фотоапарат ако има добра резолюция.. Мисля, че ще е от полза на всички.
Аз вече треперя, защото точно до Малано ни предстои пътуване и както съм направила един план-график, дано не ни го провалят точно WIZZ Sad
Виж целия пост
# 72
Малеее, гадове... #2gunfire
 А аз тъкмо си купих нов куфар за ръчен Sad

Аз също ... преди две седмици точно заради тях Simple Smile
Все пак за стари резервации това едва ли ще важи , но за тия които тепърва ще се правят...
Важи за резервации след 1-ви август по тестваната линия Лондон - Катовице, а после очаквайте и във вашия град  Laughing
Виж целия пост
# 73

По принцип се прокрадна идеята, че не е имало полет в неделя от Милано, защото за София-Милано не е имало достатъчно пътници, но не знам колко е вярно

Ако това е причина, за да размотават толкова хора, трябва да се сезират разните там комисии на потребителите в ЕС. Дали си позволяват да правят това с други полети по други дестинации, или знаят, че българинът е овца и търпи и мълчи?!? Виж испанеца как се е оправил...


Ами официално няма да си го признаят, дори и така да е. Интересно ми е да видя някой от полета София-Милано, за да даде повече информация на тях какво са им казали. То ако е нямало пътници ще си личи, примерно че са били 10 човека на чек ин-а   Laughing
Виж целия пост
# 74

Ами официално няма да си го признаят, дори и така да е. Интересно ми е да видя някой от полета София-Милано, за да даде повече информация на тях какво са им казали. То ако е нямало пътници ще си личи, примерно че са били 10 човека на чек ин-а   Laughing

То ясно, че няма да си признаят, но все си мисля, че организацията на трансфер към други летища, замяна на  билети, настаняване и т.н. също би трябвало да е обект на различни закони за защита на потребителите. Имам познат, който съди АНЕЛ лайнс (фериботите) точно поради промяна в разписанието без своевременно предупреждение и осигуряване на алтернативно предвижване.
Ще чакам ако можеш да качиш брошурата, за да се въоръжа  #Sniper
 Laughing

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия