За учителите на децата ни

  • 5 059
  • 77
# 75
Да върна малко в темата...а и във връзка с другата подобна за занималните и изземването на функции:

1.Един от критериите ми за добър учител е такъв, който дава Ясни насоки към родителите.Ясни и изречени гласно.Например-ако ми се подаде тетрадката на детето ей така-аз я взема, погледна и...нищо....Ако обаче ми каже-обърнете внимание на краснописа, определени букви се изписват под определен наклон и  височина на ченгелчето спрямо реда-е друго-аз знам какво да гледам.Имах точно такъв случай-аз забелязвам, че детето си е развалило почерка и го отдадох на забързаните диктовки вече.Казах и да се старае.Обаче не знаех за определената височина на ченгела, точния наклон и т.н.Ако учител не ми бе показал примери-от които аз да гледам, за да помогна на детето вкъщи-аз сама може би нямаше да постигна резултат.

2.Изискващ учител.След всяка работа и поставена оценка-следва подписа на родителя.Т.е. изисква не само от учениците си.Това ми показва, че Учителя иска да е екип с родителя, а не отбива номера.Желанието да работим Заедно за доброто на децата ни.
Виж целия пост
# 76
Да върна малко в темата...а и във връзка с другата подобна за занималните и изземването на функции:

1.Един от критериите ми за добър учител е такъв, който дава Ясни насоки към родителите.Ясни и изречени гласно.Например-ако ми се подаде тетрадката на детето ей така-аз я взема, погледна и...нищо....Ако обаче ми каже-обърнете внимание на краснописа, определени букви се изписват под определен наклон и  височина на ченгелчето спрямо реда-е друго-аз знам какво да гледам.Имах точно такъв случай-аз забелязвам, че детето си е развалило почерка и го отдадох на забързаните диктовки вече.Казах и да се старае.Обаче не знаех за определената височина на ченгела, точния наклон и т.н.Ако учител не ми бе показал примери-от които аз да гледам, за да помогна на детето вкъщи-аз сама може би нямаше да постигна резултат.

2.Изискващ учител.След всяка работа и поставена оценка-следва подписа на родителя.Т.е. изисква не само от учениците си.Това ми показва, че Учителя иска да е екип с родителя, а не отбива номера.Желанието да работим Заедно за доброто на децата ни.
Все едно пишеш за учителката ни от ПГ  и се доверих на нейното мнение за подходяща г-жа за синът ми.Дано изборът ни е подходящ Praynig
Виж целия пост
# 77
Да върна малко в темата...а и във връзка с другата подобна за занималните и изземването на функции:

2.Изискващ учител.След всяка работа и поставена оценка-следва подписа на родителя.Т.е. изисква не само от учениците си.Това ми показва, че Учителя иска да е екип с родителя, а не отбива номера.Желанието да работим Заедно за доброто на децата ни.
Това е много вярно!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия