СЕДМИ клас - първи срок - 2 тема

  • 37 327
  • 746
# 45
Правилото е до край Simple Smile
Виж целия пост
# 46
Много благодаря. Ценя мнението. Според вас трябва ли материала да се взима предварително. Защото моят син допълнително в школата върви с темповете на училищния материал. Чета, че други школи са по напред. Та се чудя дали да не взема няколко 2- 3 теми напред от учебника за да е по ефективно.

Не, не и пак не, и отново не!!!  Simple Smile Тази грешка я правих аз като ученичка и изобщо не я препоръчвам. Имате късмет, че в школата не избързват - докато това е така, ще ви е полезна.

Цитат
И аз пак да питам. Посъветвайте ме каква стратегия да имате при решаването на задачи от сборника по математика. Купила съм на Коала -Пенка Рангелова и колектив, на издателство Архимед и издателство Анубис.
Ама моят син решава само от сборника на Пенка Рангелова. Решава всичко наред от тема а до В.
А от другите не.  Вие как процедирате?

Задачите от всички сборници наведнъж са много и не стига физически времето за всички. Мисля, че стратегията ви е правилна - от един сборник всички задачи, после от другите - за допълване, ако остане време.
Виж целия пост
# 47
Благодаря много.  bouquet
Виж целия пост
# 48
Благодаря за темата  bouquet
Аз не помагам на децата по принцип. Ако обаче се появи нещо супер трудно, аз съм първи жокер, тате е втори, като по-силен и по-спокоен, пък и по-трудно откриваем, понеже се прибира късно.  Laughing
Виж целия пост
# 49
Правилото е до край Simple Smile

До край, ама като се стигне до отговора, реално има пак накъде да се продължи (да се отворят скобите и да се умножават едно по друго и т.н.), обаче пък се стига до първоначалния вид. На моя син му е трудно да схване къде точно да спре Laughing

Иначе мноооого благодаря за трикчетата... ще трябва да се поупражнявам аз малко, че да мога да му обясня точно за какво иде реч Embarassed
Виж целия пост
# 50
И хайде сега, който умее така хубаво да ги обяснява, да вземе да направи едно клипче с обяснението, като в онзи сайт, който бяхте пуснали наскоро Laughing

Оказа се, че моят син чрез клипчета разбира сравнително лесно (вероятно защото много други неща учи по този начин - разни тактики и техники за игрите си, пауърпойнт-трикчета и прочее) - но за жалост в сайта има твърде малко от математическите уроци и сега и двамата страдаме Mr. Green
Виж целия пост
# 51
Благодаря на Мамич за темата и на девойките за "домашната"! Hug
На мен поне ми е интересна. Laughing

П.П. Отговорът на посладната, с m и n, (m-n)(m+7n) ли е? newsm78
Виж целия пост
# 52
Хоп и аз в новата тема!
 Маме страхотно оформление Hug

Моя седмокласник учи сам. .......помагам само когато изяви желание.  Всяка година прави много силен старт и към нова година оплесква работата. Дано тази не е така.
Виж целия пост
# 53

П.П. Отговорът на посладната, с m и n, (m-n)(m+7n) ли е? newsm78

Toчно толкова Grinning Този пример има два начина за разлагане - единият е с  представянето на 6mn=7mn-mn, последващо групиране и изваждане на общ множител. Вторият е  допълване до точен квадрат и последващо ползване на формулата за разлика на квадрати.


hedra, условието недвусмислено показва къде да спреш. Peace
Ако то гласи да разложиш на множители, то разлагаш докато го представиш като произведение от неразложими по-нататък  множители. След което спираш. Почнеш ли да разкриваш скоби, то се връщаш в изходна позиция. Mr. Green  Обратното условие е да приведеш в нормален вид. Тогава разкриваш всякакви скоби и събираш и изваждаш подобните едночлени.
Виж целия пост
# 54

П.П. Отговорът на посладната, с m и n, (m-n)(m+7n) ли е? newsm78

Toчно толкова Grinning Този пример има два начина за разлагане - единият е с  представянето на 6mn=7mn-mn, последващо групиране и изваждане на общ множител. Вторият е  допълване до точен квадрат и последващо ползване на формулата за разлика на квадрати.


hedra, условието недвусмислено показва къде да спреш. Peace
Ако то гласи да разложиш на множители, то разлагаш докато го представиш като произведение от неразложими по-нататък  множители. След което спираш. Почнеш ли да разкриваш скоби, то се връщаш в изходна позиция. Mr. Green  Обратното условие е да приведеш в нормален вид. Тогава разкриваш всякакви скоби и събираш и изваждаш подобните едночлени.


Това беше драма и на дъщеря ми миналата година - не знаеше кога да спре  Laughing
Виж целия пост
# 55
Цитат на:  link=topic=684024.msg23296039#msg23296039 date=1350637539


hedra, условието недвусмислено показва къде да спреш. Peace
Ако то гласи да разложиш на множители, то разлагаш докато го представиш като произведение от неразложими по-нататък  множители. След което спираш. Почнеш ли да разкриваш скоби, то се връщаш в изходна позиция. Mr. Green  Обратното условие е да приведеш в нормален вид. Тогава разкриваш всякакви скоби и събираш и изваждаш подобните едночлени.


Моят го проигра този вариант с връщането в изходна позиция. Беше болен и си взе материала вкъщи. Попадна на точно този проблем, та на това акцентирахме- да гледа условието, а не да играе с формулите и, в крайна сметка, пак да стигне до условието.   Laughing
Виж целия пост
# 56
Запис в новата тема и от мен. Simple Smile
Виж целия пост
# 57
И аз да се запиша и да благодаря на Мамето за хубавата тема!  bouquet Сега се връщам да прочета назад. Wink
Виж целия пост
# 58
И аз при вас, да не ви изпусна като миналата тема, все не ми стига време за форума, после имам да наваксвам по седмица и повече.

Благодаря за хубавата тема, ще се постарая да бъда малко по-редовна   bouquet

При нас ученето върви с пълна пара, всяка седмица тестове по математика, а днес се регистрирала във фейсбука и нацвъкала цяла страница с харесвания, все на някакви теми от ucha.se, много ученолюбиво излезнало това дете бе  Joy

В началото на годината ме "зарадва" с двойка на входящото по история, ама като се знам себе си, хич не се и учудвам. Обаче покрай моя университет се оказа, че колкото и да съм била зле с историята навремето, нещо все пак ми е останало в главата (ми 'кво да се прави, добри учители имахме), а доста неща, които учим, малко или много са свързани с историята, и сега, учейки заедно с младото поколение, преподавателите все мен ме питат кога се е случило това или онова
 Sunglasses
По другите предмети нямаме кой знае какви проблеми, основните предмети вървят много добре, а най-най-много ме изненада приятно с 2 шестици подред по физика (там също ме нямаше никаква навремето). Доволна съм, че сама си организира рационално ученето, въпреки че за първи път в живота й мен ме няма по цял ден. Не че преди е разчитала на мене, но ми беше много по-спокойно преди, когато знаех, че винаги мога да й напомня за нещо, ако случайно го пропусне.
Виж целия пост
# 59
Уффф, да се оплача: не мога да го науча да подрежда задачите си!
Особено на геометричните ме влудява!
Аз го карам да записва:
Дадено:....
Търси се...
После да изписва формулите, които ще се използват и едва тогава да започва с пресмятанията.
Всичко това - едно под друго вляво, а от дясната страна - чертжче.

Едиствено му позволявам като записва 'дадено' да променя мерните единици, ако са различни.

Но срещам страшен отпор! Никой не го бил учил така да подрежда, нито в у-ще, нито в школата!

При вас как седи въпроса с прегледността?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия