H&M - тема 16

  • 34 426
  • 733
# 630
Бихте ли споделили какви кодчета ползвате в момента Praynig
0241 и 1304.  Peace
Освен, ако нещо не съм изпуснала.
Виж целия пост
# 631
На 2ри януари ми е диспчната поръчката,а още нямам инфо в Хермес какво се случва Thinking Това притеснително ли е newsm78

И аз съм в същата ситуация. Не смея да си мисля, че няма да я доставят. Повтарям си, че са много натоварени след празниците. Ще пиша ако има движение по моята.  Peace

Офф и аз съм с една поръчка от 2.01 е Dispatched и до там Crossing Arms, е другото проследяване ми излиза, че на 31.12. поръчката ми се генерира и толкова.
Някой беше писал отдавна, че не му бяха върнали парите от ХМ(след като поръчката беше върната - успя ли да си получи парите?), моля нека ми пише на ЛС, че тия от ХМ вече ме изнервят, всеки ден ли да им пиша и да си искам парите #Cussing out

Майче, моя съвет е да не спираш да им пишеш. И като имам в предвид да не спираш имам в предвид да им пишеш през 2 мин поне 10 пъти. Все някой индиец или пакистанец ще те съжали. Аз така правих и много бързо ми отговориха и съответно ми върнаха парите. Успех и не се отказвай в никакъв случай.  Hug

0307 беше до 6 януари май.
От 3 поръчки само една стои висяща - и за трите ползвах домашен адрес. Мисля да не я трия, ако не я пратят до обявения срок за доставка 7-11 чак може би ще я махна.
Предвид факта, че ползвам домашен адрес на познат - дали да им пиша и да питам какво става? В смисъл, не ползвам доставчик, адресът е "нормален" и вече имам пратена на него една поръчка от този акаунт?

Бу, няма значение, че пращаш на домашен адрес - и по картата засичат, че е БГ и не съвпада с шипинг адреса. Аз също съм поръчвала на домашен адрес, но имаше проблем с една доставка и ми казаха, че картата ми не е английска и бла бла техните глупости, но все пак успях да си получа парите.
Виж целия пост
# 632
Както казва мъжа ми "какво ги бърка?! що за простотия? нали си плащаш?!" . Де да беше така, толкова щеше да е просто, ама уви.  Flutter
Виж целия пост
# 633
И моята едната , дето  си стоеше Диспач от 3.01 и никакво движение,се размърда най-накрая...чак днес...  ooooh!  И на мейла получих писмо,че до два дена щели да я доставят.
Сега да си размърдат смотаните задн**и и да вземат да ми пуснат и другата поръчка,чееее... неАм нерви  #2gunfire
Виж целия пост
# 634
И моята едната , дето  си стоеше Диспач от 3.01 и никакво движение,се размърда най-накрая...чак днес...  ooooh!  И на мейла получих писмо,че до два дена щели да я доставят.
Сега да си размърдат смотаните задн**и и да вземат да ми пуснат и другата поръчка,чееее... неАм нерви  #2gunfire

Моята от 2ри все още пък е без никакво движение в Хермес-а Tired
Виж целия пост
# 635
Момичета, някой получи ли от тези панталони http://www.hm.com/gb/product/05390?article=05390-B#article=05390-E. Помня, че скоро стана дума за тях. Интересува ме дали стоят добре на живо или са твърде лъскави и Simple Smile като за селски панаир  Crazy
Виж целия пост
# 636
Коригирам се. И аз имам мейл, че до 2 дни Хермес ще доставят.
Виж целия пост
# 637

Майче, моя съвет е да не спираш да им пишеш. И като имам в предвид да не спираш имам в предвид да им пишеш през 2 мин поне 10 пъти. Все някой индиец или пакистанец ще те съжали. Аз така правих и много бързо ми отговориха и съответно ми върнаха парите. Успех и не се отказвай в никакъв случай.  Hug

tinki_winki дай моля те адреса, на който си им писала, на този noreply.customerservices@hm.com ми връща като недоставено, на другия от сайта customerservice.uk@hm.com ,че е невалиден, на кой мейл да им пиша вече newsm78
Виж целия пост
# 638
Хм.. пак са правили промени, преди ми помнеше артикулите в коша на различните браузъри (без значение от акаунтите) и затова ползвах 5, от днес като сменя акаунта и checkout-а ми се занулява. Ще свикнем и с този ред, но ми беше по-удобно преди, сега трябва да помня на кой акаунт какво съм слагала..
Обаче за успокоение, на всички поръчки които ми бяха с отложена доставка добавих по един артикул със същата дата и новия код и така реално ми се хванаха 3, сега остава и да ги обработят Simple Smile

Иначе и аз имам една липсваща от 29.11. без тракинг, силно се надявам да е тази която пътува в момента. До сега нямам загубена пратка, дано сега не е първия път.
Виж целия пост
# 639
уф, а моята пратка от 7-ми си стои out for delivery... и на двете места проверявам в Хермес - все е така
Виж целия пост
# 640
http://www.hm.com/gb/product/00645?article=00645-A#shopOrigin=SA
Знаете ли колко е дълъг този пуловер, че съм 160см и да не ми е като рокля  Rolling Eyes

Аз съм 1.70 и ми покрива дупето.  Peace Стои ми като туника, в никакъв случай като рокля.
Бих си взела и розов (моят е в кобалтово синьо - разкошен!!!) или някакъв друг цвят, но няма 6-8. Между другото, препоръчвам при колебание между два номера, да се поръчва по-малкия, за да не стои безформено.

Би ли ми измерила дължината,ако е удобно?

Много се извинявам за забавянето, сигурно вече си поръчала или си се разубедила...  Embarassed
Дължината е 75см.  Peace


Ще си имам пуловерът-рокля на Maison Martin Margiela!  Heart Eyes
Вчерашната ми поръчка е минала рано-рано днес.
Виж целия пост
# 641
Да се похваля, поръчката ми от вчера следобед,сутринта в 5.30 е прогресирала! Grinning
Виж целия пост
# 642
Я споделете, какъв адрес използвате, че ми изтриха поръчка до адрес на КД, от акаунт, от който съм получавала поръчки. След това, получих мейл да потвърдя домашен адрес, ... ако сменя само адреса на доставка, дали ще стане  newsm78
Виж целия пост
# 643
Здравейте!
Имам 3 поръчки  и 3-те са диспачнати, но не зная как проверявате в Хермес / нямам никакъв номер/. Моля  да ми помогнете, къде да търся номера?
Виж целия пост
# 644
Гледах да не ви чета, че ме дразнехте с обработени поръчки Laughing А аз пак бях осъдена на дълго забвение, но днес най-после са ме уважили - и аз ще се кипря в нещо дизайнерско, досега нищо почти не ми е хващало окото от такива колекции. Само че така и не се появи 8 и ще се примиря с 10, в което сигурно ще плувам Rolling Eyes

И за пореден път се убеждавам, че като поръчаш нещо, то си остава запазено за теб, поне докато не ти изтрият поръчката. Това палто цяла седмица ми стоя в една поръчка и повече не се е появявало налично в този номер, вчера към обяд я изтрих и го "освободих", още в следобедното зареждане се появи и пак си го хванах, за да го поръчам от друг акаунт Crazy То си е логично, де, няма как иначе нещата, които зареждат през нощта да изчезват за секунди - едва ли някой стои да обработва поръчки по това време.

maya_76, може и да имаш отговор вече, но все пак - такива имейли, които започват с noreply са автоматични и на тях никога не се отговаря. За другия - в сайта им пише, че в момента имат технически проблеми с пощата, сигурно за това ти дава грешка. Аз им пиша през формата за контакт в сайта - после си им отговаряш на съобщенията, които получаваш в пощата си, но пак не на автоматичните, а на тези в които ти пише техен служител.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия