Ebay - тема 85

  • 37 137
  • 749
# 690
tedi_to, дай малко повече яснота - кога купи якето, кога го изпратиха, кога отвори диспута...След като китаеца даде тракинг ли ти ескалира? Тракинга му валиден ли беше, т.е. излизаше ли нещо в проследяването?
Виж целия пост
# 691
Момичета, искам да си открия втори акаунт, но като въведа тел за да получа СМС, нещо не ме набира, нито праща СМС.Забравих на миналият как "излъгах"системата. Адреса ми е БГ само , не съм писла посредника
Виж целия пост
# 692
Момичета, моето питане е малко глупаво, но колко е нормално според Вас един продавач-в случая аз- да чака плащане на продаден артикул?

В PayPal сметката ми, става въпрос за друга продажба, седи issue refund, как да го разбирам това?

Ако не си упоменала срок в самата обява - до 7 дни. 4 дни след продажбата можеш да отвориш кейс за неплатена стока. Купувачът ще има срок от 4 дни да ти плати. Ако не го направи ще получи страйк, а ти ще си върнеш таксите към ибей.

Този бутон е за да върнеш парите на купувача /ако се наложи/, така че не го натискай.
Виж целия пост
# 693
tedi_to, дай малко повече яснота - кога купи якето, кога го изпратиха, кога отвори диспута...След като китаеца даде тракинг ли ти ескалира? Тракинга му валиден ли беше, т.е. излизаше ли нещо в проследяването?

Якето го поръчих на 3.01, на 7 ми пуснах диспут, китаеца ми прати фалшив номер за проследяване и вчера ескалирах. Днес сутринта имах писмо, че случая е решен в моя полза и парите са ми върнати.
Виж целия пост
# 694
Мерси много Aia` , че една испанка нещо ме мота, аз и писах вече на лични, но не получих отговор.
Виж целия пост
# 695
Дойде ми един боклук от нашите приятели ктайците, ама не работи. Бях пуснала кейс , че не съм получила пратката, след хиляда дена взе че дойде, сега мога ли да си сменя кайса, че е дошла ама това не работи?
Виж целия пост
# 696
И аз имам писмо от Китаеца,пратил ми е тракинг номер и сайт където да го проследя. Да,ама ми излиза,че е несъществуващ!
Сега трябва ли да отговарям нещо,задължително ли е? Или да ескалирам направо когато се появи другата опция?
Изписва ми този надпис сега: Your action is required.    Take action.
Виж целия пост
# 697
Здравейте на всички.
Имам един проблем, имам си регистрация но като реша да купя нещо ми иска да си потвърдя акаунта и ми казва да въведа пинкода, които ще ми пратят или сега или след 1 минута, но така или иначе не ми пращат код на телефона и не мога да си използвам акаунта.Телефон в профила е англииски както и адреса.
Виж целия пост
# 698
Здравейте на всички.
Имам един проблем, имам си регистрация но като реша да купя нещо ми иска да си потвърдя акаунта и ми казва да въведа пинкода, които ще ми пратят или сега или след 1 минута, но така или иначе не ми пращат код на телефона и не мога да си използвам акаунта.Телефон в профила е англииски както и адреса.
направих си и друг профил но явно засичат IP адреса и пак същото
Виж целия пост
# 699
Извинявам се.... фалшива тревога.
Дойде ми един костюм за кучето
/неочаквано бързо/...  Rolling Eyes
очаквайте включване за палтата тия дни  Simple Smile
Crazy Моля те, дай линк с кучешките дрешки.
Виж целия пост
# 700
Извинявам се.... фалшива тревога.
Дойде ми един костюм за кучето
/неочаквано бързо/...  Rolling Eyes
очаквайте включване за палтата тия дни  Simple Smile
Crazy Моля те, дай линк с кучешките дрешки.
ООоооо, те са много- малки, големи,
мъжки, дамски, официални, всекидневни.... всякакви  Crazy

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p3984.m570.l1311&_n … t=0&_from=R40
Виж целия пост
# 701
Здравейте!
Днес получих това писмо:
Цитат
Hi ..., 
We have opened an unpaid item case for PINK LEATHER CASE COVER WALLET FOR AMAZON KINDLE 4 4TH GENERATION 2011.
 

If payment isn't received by Jan-21-13, the seller may withdraw from the contract and you would no longer be entitled to receive this item. Additionally, an unpaid item may be recorded on your account, which could lead to your account being suspended.

If you've already paid and think payment should have been received by now, please contact eBay Customer Support.

До колкото разбирам ме карат да платя нещо, което аз не съм поръчвала. Как да обясня, че не го искам и как изобщо е станало това?
Виж целия пост
# 702
wish я си погледни Purchase History-то и виж стои ли ти нещо за плащане? Ти нали го получи калъфа?Да не си цъкнала Buy it now пак..
Виж целия пост
# 703
Да се похваля:
Получих Тв то което взех преди нова година!Всичко е ок! работи!
Много съм доволна! newsm44 newsm44 newsm44

Благодаря от сърце на момичетата Hug от  транспортната фирмаbouquet  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 704
wish я си погледни Purchase History-то и виж стои ли ти нещо за плащане? Ти нали го получи калъфа?Да не си цъкнала Buy it now пак..
Гледах! Няма нищо там...
Аз моя калъф го получих, но понеже майка ми чака нейния киндъл разглеждах за нея да поръчам калъф.
Не съм поръчвала, нито съм участвала в търг (още не съм наясно как се наддава  Embarassed ). Само прибрах някои неща в wathc list, за да и ги покажа и да уточним цвета.
И всъщност питането ми отпада, защото реших да го платя на човека, понеже калъфа е приятно розов и на приятно ниска цена, та ако не го хареса тя ще си го оставя.

И все пак...
В случая, ок, но ако утре някой тръгне да ме юрка да си купя стикове за голф за 300 лири, примерно?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия