Пейпал - помощ - 8-ма тема!

  • 30 795
  • 741
# 570
Връщането в картата струва 2 евро, независимо от сумата. За 3 евро няма смисъл.
Можеш да ги ползваш - при следващото плащане в евро ще се изтеглят.
Можеш и да си ги обърнеш в друга валута - над табличката, където са пише нещо като Currency converter.
Виж целия пост
# 571
Здравейте!
Снощи си смених паролата в пейпал и днес виждам ,че са ми изпратили това писмо:

Dear Nikolay ******,

We just wanted to confirm that you’ve changed your password. If you didn’t make this change, please call us right away at +1-402-935-7733.

It’s important that you let us know because it helps us prevent unauthorised persons from accessing the PayPal network and your account information.
Tips to help protect your password:

    Never share your password with anyone.
    Create passwords that are hard to guess and don’t use personal information. Be sure to include uppercase and lowercase letters, numbers, and symbols.
    Use different passwords for each of your online accounts.

Трябва ли да им връщам отговор ,че наистина аз съм си сменил паролата?Или въпроса им е просто риторичен и само при нередност да се свържа с тях.
Виж целия пост
# 572
kaspar4oo

 това е стандартния имейл, ако внезапно да не си бил ти - те ще реагират. Ако няма да отговориш - значи всичко е наред. Така че няма смисъл да им пишеш.
Виж целия пост
# 573
Така, хайде и тук да помоля за напътствия. Искам да купя нещо от ибей, но да не го плащам през ПП в сайта на ибей, а да инициирам плащане в самия ПП акаунт. За да ми сметне курса на долара, по курса на моята банка. Защото тези указания при мен не работят, по друг начин се наименовани отделните стъпки и въобще не мога да се оправя, къде да вляза точно. Имам чувството че работя с друга версия на ПП  newsm78
 
Цитат
Първи:
-> My Account
-> Profile
-> Financial Information
-> Recurring Payments
-> Edit Funding Options
-> Conversion Options
-> Bill me in the currency listed on the seller's invoice.
-> Submit

Втори: Ако нямате такава опция:
-> Credit/Debit Cards
-> Bank Accounts
-> Currency Balances
-> Gifts and Discounts
-> My preapproved payments
-> Manage the automatic payments you send to merchants.
-> My preapproved payments
-> Set Available Funding Sources
-> Conversion Options
-> избирате втората опция
-> Submit

Трети:
Ако нямате нито една от трите опции, в момента на плащането с Пейпал, избирате Bill me in the currency listed on the seller's invoice. И на всяко следващо плащане проверявате дали тази опция е отметната.

Явно трябва да стане при самото плащане но в ПП, а не в ибей. Но няма как да видя мейла на продавача, ако му пиша да ми прати инвойс дали ще е изписан вътре мейла му.
Към тази опция се стремя явно, но дали ще успея не е ясно засега
Цитат
Като плащаш, ще гледаш да е маркирана опцията Bill me in the currency, listed in the seller's invoice.


Ето така ми изглежда екрана в ПП
http://prikachi.com/images/406/5982406U.png
Виж целия пост
# 574
Мацата

 Ами доколкото разбирам избрала си не тази опция която трябва. на скрина стои, че искаш да прехвърлиш парите към сметката си  newsm78
Виж целия пост
# 575
Влязох на това ниво, защото си мисля, че това отговаря на тези стъпки
My Account
-> Profile
-> Financial Information - това го нямам, и затова влязох в My Money. Така реших по дифолт  Joy

Явно другаде трябва да вляза за да си направя настройките


И тук да кажа СПРАВИХ СЕ!!!  Joy
Виж целия пост
# 576
До утре трябва да ескалирам диспут за неполучена стока и се чудя какво да напиша като причина. Продавачът не е спрял да ми отговаря, даже пише, че ще ме компенсира ако не получа тази поръчка. С две думи държи се добре, но в същото време ме баламосва, че всеки момент трябва да я получа, а  времето си минава...
Причините за ескалиране, които излизат не са моите варианти, та се чудя какво да напиша  newsm78
Виж целия пост
# 577
ina.bg

 при ескалиране има вариант да напишеш и някаква друга причина - там, където има опция other  Grinning
Виж целия пост
# 578
Да видях, че има и точно там ще пиша. Най-вероятно ще пиша, че не съм доволна от отговорите на продавача...
Виж целия пост
# 579
Здравейте! Преди малко си получих картата и искам да попитам проблем ли е ако на нея фамилията ми е Nedelchev,  а в регистрацията ми в ПейПал и Ибей е Nedelcheva?
Виж целия пост
# 580
Не, не е проблем. Напиши си фамилията така, както ще си получаваш по-лесно пратките.
Виж целия пост
# 581
Не, не е проблем. Напиши си фамилията така, както ще си получаваш по-лесно пратките.

Благодаря! Peace
Вече си направих първите две поръчки, да видим кога ще дойдат.
Виж целия пост
# 582
получих това писмо, какво искат?
Notice of changes to our Legal Agreements
Dear Denitsa Gospodinova,

We're constantly working to make PayPal safer, simpler and more convenient for you. This means that from time to time we make changes to the terms of our User Agreement and other legal agreements to reflect the improvements we make to our service. To keep you informed, we've posted some updates on our website about some changes we'll be making soon to our legal agreements.
What do I need to do?
Click here to read the Policy Update or type www.paypal.com, click ‘Legal Agreements’ at the bottom of the page and then ‘Policy Update’. It contains important information about when and how our legal agreements will change. All current legal agreements will apply until these changes take place.
If you agree to the changes, you don’t need to do anything, any updates will automatically apply to you. If you don't want to accept the changes, you can follow the steps we've provided on the Policy Update page.
Sincerely,

PayPal
Виж целия пост
# 583
получих това писмо, какво искат?
Notice of changes to our Legal Agreements
Dear Denitsa Gospodinova,

We're constantly working to make PayPal safer, simpler and more convenient for you. This means that from time to time we make changes to the terms of our User Agreement and other legal agreements to reflect the improvements we make to our service. To keep you informed, we've posted some updates on our website about some changes we'll be making soon to our legal agreements.
What do I need to do?
Click here to read the Policy Update or type www.paypal.com, click ‘Legal Agreements’ at the bottom of the page and then ‘Policy Update’. It contains important information about when and how our legal agreements will change. All current legal agreements will apply until these changes take place.
If you agree to the changes, you don’t need to do anything, any updates will automatically apply to you. If you don't want to accept the changes, you can follow the steps we've provided on the Policy Update page.
Sincerely,

PayPal

И аз го получих, и сега му се чудя да правя ли нещо или не   Rolling Eyes
Виж целия пост
# 584
Изглежда ми на скам.  Thinking При всички случаи не попълвайте номера на карти и лична информация, ако искат такава.  Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия