Пейпал - помощ - 8-ма тема!

  • 30 819
  • 741
# 705
•Your order must be delivered to a valid UK address
•The delivery address must be confirmed on your PayPal account.
•You will be required to sign for your delivery...
да не е защото адреса ми в Пей пал е тук в БГ...е как до сега не са забелязали и са ми изпращали порьчките,нали всичко е електронно...все пак искам да порьчам,какво да правя???
Виж целия пост
# 706
Може сайтът да си е променил политиката.
За кой става въпрос? Не може ли да платиш директно с картата?
Виж целия пост
# 707
Не,не приема Бг карти.
И двата сайта са за козметика.
cheap smells.com
direct cosmetics.com
От пьрвия последната ми порьчка дойде преди месец,плащах чрез Пей пал до посредник....сега уви не става Confused
а от втория до коккото разбирам искат акаунта ми в Пай пал да е в УК,ама как да стане като картата ми е БГ....
Язьк Cry,порьчвах си Лирак на 1/3 от цената в БГ,разкошна козметика.
Виж целия пост
# 708
Здравейте да попитам тук след верифицирането на картата ми в пейпал и пусната поръчка в ибей преди няколко дни какво се случва?Кога ще ми се възстанови сумата от 1.50 долара?Как да разбера поръчката ми обработена ли е и кога е тръгнала към БГ?Понеже сумата е малка нямам тракинг номер и няма да мога да я проследя.
Виж целия пост
# 709
Момичета, аз влизам с едно питане  Grinning Искам да купя нещо и с продавача се разбрахме да ми изпрати invoice. Но по този начин като платя дали съм застрахована, ако нещото не пристигне или не отговаря на описанието. Досега не съм плащала така и нямам представа. Спомням си, че е коментирано, че когато се пращат пари със сенд мъни - тогава купувачът има защита от ПП, предполагам и в този случай е така, но все пак да си попитам  Embarassed
Благодаря! Успешна седмица на всички!     bouquet
Виж целия пост
# 710
Момичета, тепърва ще се регистрирам в ПП и се питам - има ли значение в каква валута е сметката ми, с която ще се регистрирам в ПП - в БГ или евро, при положение, че ще пазарувам най-вече в паундове?  newsm78

Няма значение, само си направи настройките да ти конвертира по курса на банката ти. В първия пост пише как става.
Благодаря ти за отговора! Понеже смятам да си открия сметка специално за пазаруване от UK - няма ли да е по-практично да е направо в паундове?
Виж целия пост
# 711
Момичета, за пръв път пускам диспут за неполучена поръчка от китайски сайт. Още миналата седмица получих това писмо, но и досега продавача не се е свързал с мен. Ето го писмото:



Dear Mariana Marinova,

You have opened a dispute for the payment you made to eForChina Limited on
Mar 9, 2013 (Transaction 62G33495V8694660X) indicating that you did not
receive the item you purchased.


----------------------------------------------------------------
Transaction details
----------------------------------------------------------------

Seller's Name: eForChina Limited
Seller's Email: paypal@eforchina.com
Seller's Transaction ID: 29690836YG8360638

Transaction Date: Mar 9, 2013
Transaction Amount: -$24.04 USD
Invoice ID: SU1303098245
Your Transaction ID: 62G33495V8694660X
Case Number: PP-002-304-313-747

Buyer's Transaction ID: 62G33495V8694660X

Response deadline: May 5, 2013

By opening a dispute in the Resolution Center, you will be working directly
with the seller to resolve this issue. We will email you when the seller
posts a response. Most of the time, disputes can be resolved quickly and
amicably in the Resolution Center. You'll be able to review the dispute
details, communicate with the seller, or ask PayPal to decide the outcome
of the case by filing a claim.



----------------------------------------------------------------
Next steps
----------------------------------------------------------------
- Log in to your PayPal account.
- Click the "Resolution Center" tab.
- Review the dispute details.
- Post new messages to the seller.


----------------------------------------------------------------
Timeframe
----------------------------------------------------------------

You can escalate this dispute to a PayPal claim until May 5, 2013. On that
date, we will automatically close the dispute. We encourage you to respond
to the seller as soon as possible.
A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal claim.


To learn more about PayPal's dispute resolution process, log in to your
account and click the "Tutorials" link on the "Resolution Center" tab.

Yours sincerely,
PayPal

доколкото разбирам мога да ескалирам до 5май, вие какво ще ме посъветвате?   bouquet
Виж целия пост
# 712
marian1 За съжаление доста често се случва, пратки от Китай да се забавят някъде по трасето. Просто чакаш (тово прави и продавача) да си получиш пратката. Може да попиташ и в пощата да не би да стои там и да чака да си я получиш. Ако НЕпристигне до 3-4 май-ескалираш диспута, ако пристигне - затваряш. Все пак мисля, че още тази седмица ще си я получиш  Peace
Виж целия пост
# 713
marian1 За съжаление доста често се случва, пратки от Китай да се забавят някъде по трасето. Просто чакаш (тово прави и продавача) да си получиш пратката. Може да попиташ и в пощата да не би да стои там и да чака да си я получиш. Ако НЕпристигне до 3-4 май-ескалираш диспута, ако пристигне - затваряш. Все пак мисля, че още тази седмица ще си я получиш  Peace
ок, мерси за отговора, имам много поръчки от китайци, но досега всичките са ми пристигали...аз си чакам, дано се появи  Mr. Green
Виж целия пост
# 714
Melani34 ,наблюдавай си в пейпал баланса,ще се отчете като ги върнат.За ebay, в историята на поръчки имаш  артикула,цена,време на пращане и оставяне на коментар,там гледаш дата.

abrikotin13
,плащай смело.
marian1 това е само известие,че си отворила диспут,проследявай действия в пейпал,както и би трябвало да получаваш известие за тях в пощата.
от кога е поръчката,колко дни са минали?
Виж целия пост
# 715
Melani34 ,наблюдавай си в пейпал баланса,ще се отчете като ги върнат.За ebay, в историята на поръчки имаш  артикула,цена,време на пращане и оставяне на коментар,там гледаш дата.

abrikotin13
,плащай смело.
marian1 това е само известие,че си отворила диспут,проследявай действия в пейпал,както и би трябвало да получаваш известие за тях в пощата.
от кога е поръчката,колко дни са минали?
поръчката е от 7март, нито в Пейпал, нито на пощата съм получавала нещо  Rolling Eyes
последния път като пусках диспут, търговеца на следващия ден се свърза с мен  Thinking
Виж целия пост
# 716
Моля да ми помогнете. Не мога да намеря как до си сменя паролата?
Виж целия пост
# 717
Моля да ми помогнете. Не мога да намеря как до си сменя паролата?
Отиваш на
1.My Account
2.Profile
3.Password  - Change
Виж целия пост
# 718
Много благодаря!
Виж целия пост
# 719
трябва да си сменя картата, тази изтича. какво се прави за да ползвам ПП с новата карта?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия