Синът ми беше при Александров през изтеклата година. Добре обяснява, но не надгражда. За деца, които имат добра основа, това е скучно пропиляно време.
/babaadi, нали не бъркам, че твоето дете учи в математическа паралелка?/
Не, не бъркаш. Но аз имам предвид общата летаргия и нежелание, които настъпиха постепенно, та до края, когато останаха единици желаещи да довършат.
Възможно е и неволно да сравнявам с предишните години и ентусиазма, с който ходеше до последно. Синът ми и в 5-ти клас си беше в мат. паралелка, но разликата в желанието да посещава школата миналата година и сега е огромна.
Отчитам и друга разлика - миналата година вземаше и медали от мат. състезания, а през тази резултатите му са доста посредствени. Не, че се е представил толкова зле, че да се притесня. Просто тръпката и желанието му през тази година бяха равни на нула, а оттам и представянето. Той сам ме помоли да не го записвам на последния модул, но в момента тръпне от кеф при мисълта за школата през идната година. (тъпо е да се сравняват преподаватели, но....) .