Подготвителните модули на СМГ "Паисий Хилендарски"

  • 99 251
  • 733
# 420
Вдигнали са малко цените. Похвално е, че ще има маломерни групи Grinning:
...

И тази година имаше маломерни групи. Ето какво изрових, че съм си записала:

НОВО!!!!!      ПРЕЗ УЧЕБНАТА 2012/2013 ГОДИНА:
- ДВЕ ГРУПИ ЗА 4 КЛАС ПО МАТЕМАТИКА С БРОЙ УЧЕНИЦИ 10-15
ЗАНИМАНИЯТА НА ТЕЗИ ГРУПИ ЩЕ СЕ ПРОВЕЖДАТ В ПЕТЪК, ЦЕНА НА ЕДИН МОДУЛ 200ЛВ.


Водили са ги:    
1   Румяна Караджова   05.10.2012г.   8   103   петък
2   Петя Тодорова   05.10.2012г.   16:30   103   петък

Ако някой има лични впечатления от тези групи, моля да сподели, особено ако може да направи и сравнение между "нормална" и "маломерна" група. Благодаря!   bouquet
Маломерната група беше супер! И Петя Тодорова беше супер! Децата се влюбиха в нея и искаха да им е класна в 5 клас. Като разбраха че ще води 7 решиха да учат по 2 години за да я настигнат Laughing
Виж целия пост
# 421
Маломерната група беше супер! И Петя Тодорова беше супер! Децата се влюбиха в нея и искаха да им е класна в 5 клас. Като разбраха че ще води 7 решиха да учат по 2 години за да я настигнат Laughing
О, страхотно! И без това в петък ни е много по-удобно. Много благодаря за споделеното мнение   bouquet

А дали тя "става" за един младеж, който обикновено не дочита условията на задачите докрай, на състезания все бърза да излиза първи и изобщо не обича да пише подробно?  newsm78

При нас везните май клонят в посока на петък, Петя Тодорова за следващата учебна година ...
Виж целия пост
# 422
Маломерната група беше супер! И Петя Тодорова беше супер! Децата се влюбиха в нея и искаха да им е класна в 5 клас. Като разбраха че ще води 7 решиха да учат по 2 години за да я настигнат Laughing
О, страхотно! И без това в петък ни е много по-удобно. Много благодаря за споделеното мнение   bouquet

А дали тя "става" за един младеж, който обикновено не дочита условията на задачите докрай, на състезания все бърза да излиза първи и изобщо не обича да пише подробно?  newsm78

При нас везните май клонят в посока на петък, Петя Тодорова за следващата учебна година ...
Няма да сбъркате. Научи ни да описваме. И ние малко недочитаме. Петя Тодорова е разкошна. Обяснява им много добре, както каза едно дете тази година всичко разбирам, за разлика от миналата година. Непрекъснато ги провокира да мислят прави нарочно грешки и ги кара да ги намират, така не могат да придремват на курса. Непрекъснато ги кара и те да решават на дъската. Наблюденията са ми съвсем директни, защото поради състоянието на детето ми бях с него в стаята по време на часовете. Освен това си държи много на учениците. Според мене тя е супер и като човек и като преподавател и няма да сбъркате с нея. Само малко е по-скъп курса но пък всички деца са препитани по един или друг начин.
Виж целия пост
# 423
Здравейте мили дами,

Бихте ли ми писали 20-28 деца не са ли прекалено много в група за курс?
Успява ли преподавателя да обърне внимание на всяко дете?
Поздрави   bouquet
Виж целия пост
# 424
Здравейте мили дами,

Бихте ли ми писали 20-28 деца не са ли прекалено много в група за курс?
Успява ли преподавателя да обърне внимание на всяко дете?
Поздрави   bouquet

Важното е всяко дете да обърне внимание на преподавателя, а не той да си губи времето с персонално внимание и задачи! Това не е дестска градина, а сериозен курс за деца, които са над средното ниво.
Виж целия пост
# 425

Важното е всяко дете да обърне внимание на преподавателя, а не той да си губи времето с персонално внимание и задачи! Това не е дестска градина, а сериозен курс за деца, които са над средното ниво.

Да, съгласна съм с теб, че това не е детска градина!
Но при група повече от 20 деца и това е въпросът ми, тъй като нямам пряко наблюдение за курсовете, преподавателя има ли възможност да обърне внимание на децата, които имат въпроси и успява ли да следи нивото на възприемане на материала от децата? И другият ми въпрос е отново към тези, които имат опит: Групите обикновенно до колко деца стигат?

Поздрави   bouquet
Виж целия пост
# 426
Миналата година, когато ние ходихме бяха над 30 деца в група по думите на детето.
На въпроси, според мен ако са смислени всеки преподавател ще отговори. Но примерно ако очакваш, че ще проверява на всяко дете домашното, няма как да стане - може да се обясни общо, на дъската някоя задача, но персонално - не мисля.
Виж целия пост
# 427
Дъщеря ми е била при преподавателки, които проверяваха домашни.
Дори Борисова в 3. клас и беше написала рецензия на домашно с 2-3 изречения. Нещо, което и мен много ме впечатли.
Децата са решавали задачи на дъската, питали са, ако има нещо неясно.

Преподавателите са с опит и успяват да обхванат децата.
А и не всички курсове са пълни на макс.
Виж целия пост
# 428
Дъщеря ми е била при преподавателки, които проверяваха домашни.

В рамките на 2-та часа школа, преподавателят провеярва домашните на 30 деца и пише рецензии или им събира тетрадките и си ги проверява вкъщи? И едното, и другото ми изглежда немислимо, предвид, че домашните са обемисти и доста тудни...
Виж целия пост
# 429
Не искам да съм адвокат на никого, да се оправдавам за това, което съм написала или да представям доказателствен материал (снимки).

Едно минаване между редиците и поглед в тетрадките на децата може да е достатъчен. Не са проверявали домашни вкъщи.
 
Виж целия пост
# 430
Не искам да съм адвокат на никого, да се оправдавам за това, което съм написала или да представям доказателствен материал (снимки).

Едно минаване между редиците и поглед в тетрадките на децата може да е достатъчен. Не са проверявали домашни вкъщи.
 
ucu разговаряла съм с преподавател от СМГ, който води курсове за 2 и 3 клас и тя също спомена, че проверява домашни, така че аз лично вярвам на това, което пишеш  Peace
Виж целия пост
# 431
А защо трябва да се проверяват домашни на курса?

Ако детето не може да реши някоя задача ще ме попита. Аз също мога да проверя домашните. А и не си представям какво би могло да се провери в домашното на деца, които в повечето случаи смятат на ум. Или какво значение има това, че детето е решило някоя задача за 45 минути.

Но според мен е наложително да се мине между редиците и да се погледне в тетрадката на всяко дете. Първо, за да не ходят без домашни и второ, за да се види дали няма някакъв друг проблем - като например... детето да смята наум и да пише само отговорите или още по-лошото да преписва отговорите от сборника. Трябва да се поущряват да описват решенията.
Това, дори и да им го повтаря всеки час, няма да са загубени 5 минути.

А иначе пробните изпити се проверяват, това не е ли достатъчно?
Виж целия пост
# 432
Благодаря ви, дами!
Разбирам, че преподавателите се справят, независимо, че групата е с повече деца!
Виж целия пост
# 433
Ново съобщение от СМГ:
http://smg-bg.info/index.php?option=com_content&view=section … 13&Itemid=181

Виж целия пост
# 434
Confused Маломерната група била пълна...а аз към нея се бях насочила, за 3 клас става дума....
тъкмо се бях кротнала и чаках спокойно понеделник...
Само дето някак не ми се вижда редно - не би ли трябвало всяка година децата да се записват наново, така за някои преподаватели групите може да се сформират във втори клас и после до 4 клас да не приемат нови "членове"...съвсем теоретично...
сега се замислям и колко места има по другите групи..да не се окаже, че миналогодишните деца "по право" преминават при преподавателите си, а за новите деца - където има места.
Така ли е било до сега?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия