Разочарование от Тон Бонбон

  • 40 024
  • 550
# 30
Е, диджеят дори не е служител, но случаят беше добре разнищен от нея.
Виж целия пост
# 31
Интересно, че ако не беше някакъв човек от форума, никой нямаше да защити бизнеса, обаче тук се намират защитници и то само защото собственичката се била изказала на някакви теми и звучала като отговорен и принципен човек  Rolling Eyes

Както каза Октопод,от неперфектни служители никой не е застрахован,така че и да нищим-файда никаква.
Има файда, понеже бъдещи клиенти ще са информирани и ще могат да направят информиран избор.

Кофти случка за децата, сигурно са били много разочаровани.
Виж целия пост
# 32
Независимо кой е допуснал грешката, тя е факт, постъпката на всички по веригата, ако отговарят на написаното от авторката, са непрофесионални.
Редно е да се пише на собственичката, за да се включи и обясни и своята гледна точка. Все пак уведомяването й за темата е повече от лесно, тя е редовен потребител на форума.
Виж целия пост
# 33
Интересно, че ако не беше някакъв човек от форума, никой нямаше да защити бизнеса, обаче тук се намират защитници...

Никой никого не защитава. Казвам, че в ситуация на злепоставен от служителите шеф, може да изпадне всеки един от нас. По принцип е много важно как ще се реагира, но в случая няма абсолютно никакво значение. Разочарованието на децата, учителите и родителите не може да бъде компенсирано дори от шейна със 100 елена. 

"Не си вдигала телефона" си е направо синдром за българският бизнес където обичайно на клиента се предоставят оправдания, а не готови решения.
Виж целия пост
# 34
Който не работи, той не греши. Не бих съдила прекалено строго фирмата, въпреки, че съм наясно с конфузната ситуация за децата, родители, госпожи, фотограф...
Сигурна съм, че ако фирмата е сериозна ще има подобаваща компенсация.
Виж целия пост
# 35
Който не работи, той не греши. Не бих съдила прекалено строго фирмата

не би ли? 30 силно разочаровани малки деца не са достатъчно основание да съдим прекалено строго фирмата? ако е верен разказът на потърпевшата, това е изключително непрофесионален и безотговорен изплесък, който си заслужава доста сериозно осъждане. това не е "грешка".

на мястото на потърпевшите, аз бих настоявала за компенсация и то сериозна.
Виж целия пост
# 36
Здравейте,

включвам се в темата, защото е поискано обяснение
за съжаление аз вече не пиша и следя форума, но бях известена за темата

ситуацията е изключително неприятна и не търпи обяснения и оправдания
в момента, в който се свързах с госпожа енева сутринта в 10:35 часа й препоръчах да не търси обяснения от нас сега, а да се опита да спаси празника на децата си, да не губи време в приказки и заплахи, а да забавлява децата си и им осигури добро преживяване. обясних й, че в момента съм на 120 км от стара загора и физически няма как да й помогна, както и всичките ми налични хора, въпреки огромното ми желание, че ще бъде компенсирана по всички възможни начини и когато се успокои и осигури комфорта на децата си, ще се чуем и направим всичко необходимо.
предложени са компенции от сериозни по-сериозни и то още в 10:40 сутринта.
обадих се и на г-жа директорката, опитах да говоря с нея, тя се държа изключително адкватно и културно със затваряне на телефона.

госпожа енева е в правото си да бъде недоволна и е абсолютно права.
име градено с години е накърнено от глупостта на едно младо момиче.
в пловдив сме правили екшъни тип джеймс бонд и за 7 години нямаме провалено парти.
имали сме объркани дати, имали сме объркани часове, имали сме объркани места /къде по вина на клиентите, къде по наша, тези неща се броят на пръстите на ръката разбира се/ и никога никъде не сме оставили без да се появим.  и винаги е било въпрос на име, а не на пари.
такъв е и си остава и случая.
ако госпожа енева я е грижа за дечицата й, то ние ще си свършим работата.

моля ви, не говорете за неща, с които не сте наясно. ако за вас днес не е бил края на света, то аз не мога да се сетя да съм имала по-лош до момента и госпожа енева е най-малкия ми проблем.
весела коледа на всички!
Виж целия пост
# 37
Доста надменно изказване за такъв сериозен гаф.
Виж целия пост
# 38
Доста надменно изказване за такъв сериозен гаф.

м, да
и въпреки, че ситуацията не търпи оправдания от написаното някак излиза, че въпросната г-жа Енева не я е грижа за дечицата...
 ooooh!

Виж целия пост
# 39
моля да не бъда разбирана погрешно
не мога да съдя грижа ли я или не, разбира се, че я е грижа, защото е госпожа на децата и е била три години с тях. именно защото я е грижа, тя се е погрижила да организира допълнително тържество и за да спести пари на родителите /предполагам пак/ се е нагърбила с цялостна организация.
нашата снежанка е само част от програмата, която тя е приготвила - имало е подаръци, фотограф, почерпка. и когато в 9:30 е забелязала липсата, вместо да остави децата и да дойде на място и да ни търси сметка, обяснение, да крещи на момичето на работа и тн т, е можело да се мобилизира и да остане с децата си. може би го е направила от фрустрация, ядосала се е много и тн т. тя е напълно права разбира се. грешката на моето момиче на смяна е, че не се е свързало с мен на момента, а се е опитала да намери заместник... което разбира се е провалило, тъй като в стара загора не поддържам екип от актьори /както са в пловдив осем на брой, едновременно сега работят по три екипа, а в стара загора е едно единствено момиче, тъй като там няма такова търсене и външните партита са инцидентни/.
аз разбрах за ситуацията чак в 10:30. концентрих се върху това да успокоя госпожата, казах й че няма нужда да чака местният управител /и че аз съм човекът, който организира външните участия/ да говори лице в лице, защото има моите уверения за абсолютно всичко което пожелае, а да остане с децата си и да спаси програмата си, от която ние сме само част.
това което й предложих като компенсация, още тази сутрин и тя ще го потвърди, въпреки че компенсация не може да има за такова нещо, е част от нашите актьори в Пловдив /които са професионалисти наистина, фокусник или каквото ти си избере, нека се успокои и когато може да мисли за това/ да отидат когато реши тя и да направят каквато програма реши тя, има пълната ми подкрепа, те ще носят подаръци отново /от нас/ за всички деца плюс децата ще получат талони за безплатно посещение в центъра ни. Допълнително предложих помощта си и каквото тя прецени за завършването на групата напролет отново с анимация, тоги за децата и каквото има нужда. Всичко това отново съзнавайки, че не може да се компенсира. 

помолих ви най-добронамерено да не говорите за неща, които не са ви ясни.
 от шести декември насам аз и семейството ми спали не повече от 2 часа на денонощие, съпругът ми не е лягал от вторник вечер /вече му се събират над 72 часа без сън/, за да спасим коледния сезон и името си заради некоректни чуждестранни партньори и измама. всеки друг на наше място щеше да се е предал отдавна, както виждате по постовете легнах си в 3 и сега в 7 отивам отново и заставам начело на екипа си и ще гледам клиентите в очите си и ще направя най-доброто, въпреки че физически не зависят от нас нещата. семейството ми и екипът зад нас и направиха най-доброто и спасихме десетки партитата на цената на огромен стрес и нерви, нещо което беше извън предела на човешките възможности/брат ми и съпругът ми направиха хиляди невъзможни неща/.
 истина е, че аз самата отговорям за стара загора и пътувам два пъти седмично до там и държа лично контрол на ситуацията, в случая нямах тази възможност и ни предаде човек, който работи три години за нас и се бяхме доверили, разчитайки на коректността му в труден за нас момент.
оправдания и обяснения няма нужда. те не оправят нещата.

ако госпожа енева позволи, аз ще направя каквото е необходимо.
разбирам я че иска да даде публичност на случая, защото изборът да използва наш екип е бил лично неин, именно доверявайки се на доброто ни име.
както се разбрахме сутринта, аз ще я чакам да ми се обади по всяко време след нова година.
Виж целия пост
# 40
Така не съм госпожа а обикновена майка на две деца .И изненадата на децата беше организирана от родителите с помощта на директорката като специално за нас освободи салона на градината да празнуват децата както казах бяхме извикали и фотограф който да снима.И тъй като съм оставила телефон за връзка мисля че беше редно те да ми се обадят а не аз да търся обяснение не съм се държала грубо просто потърсих отговор защо точно на нас се случва.В Ст.Загора има и други детски центрове но ние избрахме точно тях може би там сгрешихме.Както казах градината е много близо до мола и затова отидохме да търсим обяснение и тогава вече ми се обади г-жа Поля Станева мисля че имам право да търся обяснение ,а децата наистина си получиха празника и подаръците с помощта на госпожа директорката и другите госпожи.Компенсации каквито и да има факт е че децата  госпожи и родители бяха излъгани.Не искам да обиждам никого просто исках да споделя с вас какво се случи.Благодаря на всички който ни подкрепиха.Желая ви Весела Коледа и незабравима нова година . 
Виж целия пост
# 41
извинете аз останах с впечатление, че сте госпожата
наистина ситуацията, в която ви поставихме е доста тежка, но и от това има изход
весела коледа на вас и семейството ви!
Виж целия пост
# 42
Ерин, зад всеки бизнес стоят нечовешки усилия понякога, но това си е единствено проблем на заелите се с него. Моите уважания към труда ти, но и двата поста са пълни с глупости. Мога и още да напиша, но съм убедена, че съм в единомислие с тези, които ще пишат след мен. И няма как всички ние да грешим и да не разбираме ситуацията, нали?
Виж целия пост
# 43
Мислех си, че след последните изцепки в Пловдив, собственичката на фирмата поне малко се е замислила и си е направила някои изводи, но явно арогантността остава водеща в политиката им Stop.
А доброто име отдавна е нещо, в което само собственичката си вярва, че все още съществува.
Виж целия пост
# 44
Който не работи, той не греши. Не бих съдила прекалено строго фирмата

не би ли? 30 силно разочаровани малки деца не са достатъчно основание да съдим прекалено строго фирмата? ако е верен разказът на потърпевшата, това е изключително непрофесионален и безотговорен изплесък, който си заслужава доста сериозно осъждане. това не е "грешка".

на мястото на потърпевшите, аз бих настоявала за компенсация и то сериозна.


не, не бих, защото се занимавам с частен бизнес и знам, че има абсурдни ситуации в които не можеш да отреагираш. Нямаш тази възможност. Единствения изход е компенсации за сметка на фирмата.

До колкото разбирам от постовете на Ерин - те са готови на това. От тук нататък какво очаквате - да се разчекне за да ви докаже, че съжалява, че са виновни... Какво още?

Пак казвам - който не работи, той не греши.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия