SportsDirect-50

  • 44 082
  • 736
# 135
Точно така- аз поръчвам директно до БГ, защото в дълбоката провинция ще излезе по-скъпо и по-бавно с превозвач.  Peace
А и се събираме десетина човека.
Виж целия пост
# 136
Момичета,някакъв проблем с проследяващия сайт на Йодел ли има?
От няколко дни не мога да си проверя пратката дали е доставена на ук адрес.......При вас как е? Tired
Виж целия пост
# 137
Може ли някой да ми каже да не са променили курса по който пристигат директните поръчки до БГ. пратката ми е в Белгия в момента а предишните не са минавали от там нокога....
Виж целия пост
# 138
Момичета,някакъв проблем с проследяващия сайт на Йодел ли има?
От няколко дни не мога да си проверя пратката дали е доставена на ук адрес.......При вас как е? Tired
Аз пуснах поръчка във вторник до ук адрес, до вчера нямах никакъв мейл от спортдирект.
В петък съответно получих, но нямаше никакво движение. Днес проверих в сайта на Йодел, пратката е доставена  Simple Smile Според мен можеш да изчакаш до понеделник и тогава да се притесняваш  Wink
Виж целия пост
# 139
Здравейте, кажете ми как мога да сменя кода.  Сложих един, но искам да го махна за да пробвам друг.
Виж целия пост
# 140
Момичета,някакъв проблем с проследяващия сайт на Йодел ли има?
От няколко дни не мога да си проверя пратката дали е доставена на ук адрес.......При вас как е? Tired
Аз пуснах поръчка във вторник до ук адрес, до вчера нямах никакъв мейл от спортдирект.
В петък съответно получих, но нямаше никакво движение. Днес проверих в сайта на Йодел, пратката е доставена  Simple Smile Според мен можеш да изчакаш до понеделник и тогава да се притесняваш  Wink


Проблема при мен е не,че нямам още инфо за поръчката,ами като отворя сайта на Йодел за да следя поръчката от няколко дни ми изписва следния надпис:
We regret that due to a technical error, we are unable to provide our web tracking service at the moment. We are investigating the problem with urgency and will return the service as soon as we can. We apologise for the inconvenience and thank you for your patience.
Виж целия пост
# 141
Здравейте, кажете ми как мога да сменя кода.  Сложих един, но искам да го махна за да пробвам друг.

Вписваш си новият код и ако имаш късмет може и двата заедно да намалят, ако не, избираш си по-изгодния.   Peace
Виж целия пост
# 142
Момичета,някакъв проблем с проследяващия сайт на Йодел ли има?
От няколко дни не мога да си проверя пратката дали е доставена на ук адрес.......При вас как е? Tired
Аз пуснах поръчка във вторник до ук адрес, до вчера нямах никакъв мейл от спортдирект.
В петък съответно получих, но нямаше никакво движение. Днес проверих в сайта на Йодел, пратката е доставена  Simple Smile Според мен можеш да изчакаш до понеделник и тогава да се притесняваш  Wink


Проблема при мен е не,че нямам още инфо за поръчката,ами като отворя сайта на Йодел за да следя поръчката от няколко дни ми изписва следния надпис:
We regret that due to a technical error, we are unable to provide our web tracking service at the moment. We are investigating the problem with urgency and will return the service as soon as we can. We apologise for the inconvenience and thank you for your patience.

Така е от няколко дни ,може би седмица вече. Предполагам проверяваш от акаунта. От мейла излиза така http://www.myyodel.co.uk/tracking/JJD0002215607058897/CR06BE

Може ли някой да ми каже да не са променили курса по който пристигат директните поръчки до БГ. пратката ми е в Белгия в момента а предишните не са минавали от там нокога....

Така е. След Белгия е Унгария и БГ. Peace
Виж целия пост
# 143
Момичета,някакъв проблем с проследяващия сайт на Йодел ли има?
От няколко дни не мога да си проверя пратката дали е доставена на ук адрес.......При вас как е? Tired
Аз пуснах поръчка във вторник до ук адрес, до вчера нямах никакъв мейл от спортдирект.
В петък съответно получих, но нямаше никакво движение. Днес проверих в сайта на Йодел, пратката е доставена  Simple Smile Според мен можеш да изчакаш до понеделник и тогава да се притесняваш  Wink


Проблема при мен е не,че нямам още инфо за поръчката,ами като отворя сайта на Йодел за да следя поръчката от няколко дни ми изписва следния надпис:
We regret that due to a technical error, we are unable to provide our web tracking service at the moment. We are investigating the problem with urgency and will return the service as soon as we can. We apologise for the inconvenience and thank you for your patience.

Така е от няколко дни ,може би седмица вече. Предполагам проверяваш от акаунта. От мейла излиза така http://www.myyodel.co.uk/tracking/JJD0002215607058897/CR06BE

Може ли някой да ми каже да не са променили курса по който пристигат директните поръчки до БГ. пратката ми е в Белгия в момента а предишните не са минавали от там нокога....

Така е. След Белгия е Унгария и БГ. Peace




Ясно!Много ти благодаря tedichka07 Hug  bouquet
Виж целия пост
# 144
Може ли някой да ми каже да не са променили курса по който пристигат директните поръчки до БГ. пратката ми е в Белгия в момента а предишните не са минавали от там нокога....

Така е. След Белгия е Унгария и БГ. Peace
[/quote]
Много благодаря, но досега не ми беше показвало Белгия а директно Унгария Simple Smile  bouquet
Виж целия пост
# 145
Може ли някой да ми каже да не са променили курса по който пристигат директните поръчки до БГ. пратката ми е в Белгия в момента а предишните не са минавали от там нокога....

Така е. След Белгия е Унгария и БГ. Peace
Много благодаря, но досега не ми беше показвало Белгия а директно Унгария Simple Smile  bouquet
[/quote]

Мързи ги да пишат.  Grinning

Имах телепортирана пратка до БГ   http://www.dhl.co.uk/content/gb/en/express/tracking.shtml?brand= … mp;AWB=5170513482
Виж целия пост
# 146
Цитат
Може ли някой да ми каже да не са променили курса по който пристигат директните поръчки до БГ. пратката ми е в Белгия в момента а предишните не са минавали от там нокога....

Така е. След Белгия е Унгария и БГ. Peace
Много благодаря, но досега не ми беше показвало Белгия а директно Унгария Simple Smile  bouquet

Мързи ги да пишат.  Grinning

Имах телепортирана пратка до БГ   http://www.dhl.co.uk/content/gb/en/express/tracking.shtml?brand=DHL&AWB=5170513482
Скрит текст:
Уф голям зор с тоя тракинг  Mr. Green
Едно време от Ларедута хвърляхме боб кога кое ще дойде - сега трагинг, глезотии  Laughing
Виж целия пост
# 147
Цитат
Може ли някой да ми каже да не са променили курса по който пристигат директните поръчки до БГ. пратката ми е в Белгия в момента а предишните не са минавали от там нокога....

Така е. След Белгия е Унгария и БГ. Peace
Много благодаря, но досега не ми беше показвало Белгия а директно Унгария Simple Smile  bouquet

Мързи ги да пишат.  Grinning

Имах телепортирана пратка до БГ   http://www.dhl.co.uk/content/gb/en/express/tracking.shtml?brand= … mp;AWB=5170513482
Скрит текст:
Уф голям зор с тоя тракинг  Mr. Green
Едно време от Ларедута хвърляхме боб кога кое ще дойде - сега трагинг, глезотии  Laughing

Скрит текст:
И се чудехме коя пощаджийка ще се сдобие с нови дрешки от ЛР. Laughing
Виж целия пост
# 148
Имам отказани продукти а парите по фактура не се променят трябва ли да им пиша че да ми върнат парите или те сами ще го направят
Благодаря предварително
няма нужда им пишеш, те няма да си изтеглят парите за липсващите артикули  Peace


 а на мен ми ги изтеглиха всички и сега си пишем тука...по-точно аз им пиша и чакам отговор... #Crazy
от лятото не са ми върнали около 30 лири,сега 15 $,събират се..

Да чукна на дърво, досега никога не са ми теглили пари за липсващите неща. Пускам постоянно поръчки, почти винаги имам по няколко отказани артикула, но когато си теглят парите за другите неща, ми отблокират за липсващите.  Peace
Сигурна ли си , че са ти изтеглили повече? Да не е от разликата в курса? Защото на мен ми се е случвало да ми изтеглят повече от блокираната сума,но точно толкова паунда,колкото са ми изпратили Peace Да не би да е от разликата в курса, защото блокират на курс в деня на пускане на поръчката, а теглят на курс в деня на тегленето. Не веднъж сметката ми е била на минус  заради това  Sick
Виж целия пост
# 149
И аз имах същата случка. Не се дублира поръчката, защото няма поръчка.
Парите са само блокирани в банката ти. СД няма да ги изтеглят.
За да ги отблокират от моята банка (ДСК) поискаха потвърждение, че СД нямат претенции за сумата.
Писах на customer service. Отговориха за около 5 дена (бързаци  Mr. Green ).
Препратих мейла им на customer service на ДСК и отблокираха веднага парите.

А ако пусна нова поръчка ще ми се блокира друга сума. Когато отговарят от спортсдирект посочват ли коя сума да се разблокира. Да не ми откажат и втората поръчка, която ще пусна защо съм поискала разблокиране. Т.е. да чакам разблокиране или мога да поръчвам, докато чакам.

След като имаш други свободни пари може да поръчаш отново. Ще имаш отново блокирана сума с различна дата .Кога пусна поръчката за която имаш блокирани пари ?Peace

п.п. Сетих се - имах направени 3 поръчки като едната Спорта ми канселира. Свързах се с банката да ми освободят парите за тази поръчка ,но те ми освободиха всички пари и казаха ,че нямат право да ми блокират сумите отново. Спорта има оторизационен код и спокойно си изтегли парите за двете поръчки от свободните ми пари. Peace



Изпратих имейл от спортса до банката, за да отблокират парите. Пуснах нова поръчка - този път всичко мина нормално. Другата седмица се надявам да ми разблокират парите от правилната поръчка. Благодаря на всички за отговорите Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия